26 . ~ Ha elintézed őt ~

94 4 0
                                    

Justin

- Hali Pablo, figyu értettem a neved meg pár betűt, de valami van a vonallal. Hahoooo? Hallasz? - és ezzel kinyomtam majd kikapcsoltam a mobilom.

- Hú, ez okos volt. - mondta Ryan lelkesedve

- De nem elég, talán csak egy kis időre. - suttogta Sam.

- Tudom. - nyaltam meg ajkaim. - Skacok.. - mély levegőt vettem. - Vagy most vagy soha. -

- Mi? Miről beszélsz?- ráncolta össze homlokát Sam.

- Tudjuk ugye, hogy Zayn jóba van Pabloval.... -

- De voltak nézeteltéréseik ha emlékesztek.- vágott közbe Ryan.

- Pontosan. - ajkamba haraptam, majd folytattam. -Nem tudhatjuk hogy alakultak köztük a dolgok, de megtudhatjuk. Elmondok neki mindent. Ha bejön, az ügy meg is van oldódva, ha nem ...-

- Akkor végünk. - mondták kórusban Ryan és Sam.

- Mi folyik itt? Ki az a Zyan? Hahó? Mondjatok már valamit!- ordibált Hailey.

- Túl hosszú és ömmm túl titkos.- vágta rá Ryan.

- Megyek és felhívom. - mondta Sam, majd elő vette a mobilját.

- Nem tesó, nem sodorlak ilyen veszélybe. Titkosítsd a számod és majd én beszélek vele. -

- Biztos jól á.....-

-Igen!- kiáltottam majd kikaptam a kezéből a mobilját miután titkosította a telcsi számát.

Crrrr crrrr

-Igen tessék?-

- Hali Zayn, Justin vagyok!- egyre szaporábban vettem a levegőt.

- Csumi Justin, nem írta ki a számodat. Mi a szitu haver? Minden okés?- lehunytam a szemeimet, majd megvakartam fejem búbját.

- Figyu Pabloról lenne szó. - Megfagyott a levegő, Hailey csak nézegélt, ugye ő nem tudja mi van, Ryan elment jó pár méterrel arrébb, Sam pedig megveregette a vállamat.

- Na szóval, ha valami segítség kell neki és rajtad keresztül akarja intézni, szólj már neki, hogy legyen kicsit tökösebb!- összevontam szemöldökeimet, mivan????

- Zayn én ... -

- Nem kell a duma, hívjon ő vagy álljon elém ha meri a kis puha pöcs. - mi folyik itt?

- Egyáltalán nem értem mi a fosom van Zayn, én segítséget akartam kérni az ömmm... - elhalukltam. - eltávolításában..-

- Hogy mi? - nevetett .. - Hát miért nem ezzel kezdted? - ekkor Ryan vissza ballagott mellénk . Mindenki mindent hall, hiszen kivan hangosítva.

- Bocs haver, úgy tudtam jó spanok vagytok. -

- Voltunk, míg nem kezdett ki a húgommal. Tudom jó csaj, vagyis ezt mondják a haverjaim, na... de tudta hogy ilyesmiket senki sem engedhet meg magának. Bocsi casanova de még te se. - Röhögött még jobban.

- Ez csak természetes, ilyet sosem engednék meg magamnak. - egy nagyot nyeltem. Kurva jó hús a hugicája, na de azért nem éri meg megdögleni érte.

- Tudom Justin, ezért is kedvellek ennyire, na de mi a pálya? -

- Figyu nagyon összetett a dolog. Lényeg, hogy a csajomra pályázik, meg akar neki bosszúlni pár régi dolgot, halottakon keresztül menne, tudod, ismered. - egy nagyot sóhajtott.

- Sajna igen, és az újdonsült nagyonis virágzó maffiózó tag faterját is. - elkerekedtek a szemeim.

- Na ne... -

- Na de, ezért se úszkál még valamelyik folyóban téglával a lábán. Túl nagy nevet csinált magának az alvilágban az apja. - könnyesek lettek a szemeim, ezt nem hiszem el.

- Faszom belé, mi tévő legyek? - Sam megölelt majd megsimogatta a vállam.

- Nyugi - suttogta

- Na akkor most nagyon figyelj! Van egy jó ismerősöm, külföldi, nem ismeri őt senki. Jól csinálja a dolgát, viszont mivel voltak balhéim Pabloval, ezért merem gondolni hogy figyeltetnek. Nem tehetek túl sok mindent. De te felhívhatnád, megbeszélhetnéd vele hogy csúsztassa már arrébb valamerre a faszomba ezt a famíliát. - Haileyre néztem, a félelem csak úgy virított az arcán. Úgy tűnik még sosem volt ilyen helyzetben és egyáltalán nem ismeri ezt a világot. Intettem a fejemmel Samnek, aki azonnal levágta a szitut, átkarolta őt, Hailey pedig erősen megszorította a kezét.

- És okés lesz vele? Ha rád hivatkozok? Vagy mit mondjak neki? - járkáltam le s föl.

- Persze tesa nyugodtan, úgy is sok mindennel tartozik, ezt az egyetlen megoldást látom csak. Na figyelj! - elhallgatott ...

- Zayn? Mire figyeljek? -

- Adok 100 000 000 dolcsit, ha elintézed őt! - szemeim majd ki ugrottak a helyéről.

- Ez most komoly? - ámulok és bámulok

- Teljesen! Faszt se tudok így csinálni, állandóan követ valaki vagy az embereimet, egyszerűen 0 munka amim most van. Ebből nincs zsé..-

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 31, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bieber,the bad boyWhere stories live. Discover now