Justin
Amikor Mike háza előtt voltam leállítottam a motort, majd még egy picit ott maradtam egy helyben ülni. Baszki ma találkoztam Sofiával. Megráztam a fejem, majd kiszáltam a kocsiból. Kulcsra zártam, majd elindultam befele. Sam már épp kifele jött.
- Mehetünk? - kérdezte, miközben magára kapta a pulcsiját.
- Nem, maradt még fű? - összevonta szemöldökeit miközben a kapucniával játszott, majd hátra nézett.
- Valami még biztosan maradt. -
- Hali skacok én mentem, egyik haverom eljön értem! - lepacsiztunk azzal a kibaszott Emattel, majd hátra mentünk a teraszhoz. Kibaszott terasz. Kibaszott szél. Kibaszott idő. Kibaszott fű. Kibaszott
- Van még elég, de mi történt? - zavarta meg Mike nem éppen normális gondolataimat, majd a kezembe nyomott egy zacskót.
- Semmi! - csattantam fel. - Van valakinél egy kibaszott öngyújtó? - mérgelődtem.
- Hé haver nyugi már, itt van! - nyújtotta Ryan. - Szerintem házi bongózz, ha azt akarod odabasszon. - brilliáns ötlet.
- Mike, hozz ki egy műanyag palackot és egy vödröt! - így tett. Egy kis lyukat égettem az üveg aljába, majd beleállítottam a vízzel teli vödörbe. Lecsavartam a pipám elejét, majd nagy nehezen belenyomkodtam a kupakba. Enyhén rátettem a palackra, úgy hogy ne zárjam be, viszont ne is essen le. Megtömtem fűvel, jól összenyomkodtam, hogy minél több legyen benne, majd elkezdtem égetni. Felfele húztam az üveget, majd amikor teljesen fehér volt a füsttől kiemeltem és magamba szívtam tartalmát.
- Ez az én haverom! - nevetett Ryan. Kifújtam a füstöt. Úgy köhögtem, mintha haldokolnék.
- Hé itt van energiaital ha kell. - nyújtotta Mike. Vártam még egy picit, kiköhögtem magam, majd beleittam. Még egy kicsit köhögtem, meg persze minden fele köpködtem, de egy idő után jobb lett. Megittam az energiaitalt, majd rágyújtottam.
- Baszki, milyenek a szemeid! - röhögtek.
- El tudom képzelni, egy vékony csíkban látok mindent. - nevettem velük.
- Ha elszívtad megyünk? - Hova az Istenbe siet Sam?
- Minek? - köptem oda neki.
- Mert miért ne? Ashley is már biztosan vár. - a többiek még jobban elnevették magukat.
- Húha, húhaaa ! -
- Vár az asszony! - csak megforgattam a szemeim.
- Kicsit még várj, nem tudok így vezetni. -
- Oké. - mondta Sam unottan, majd vissza ült a helyére. Faszom a fűbe, haza kell mennem.
- Tudod mit menjünk ! - zsebre vágtam a cigimet és nagy nehezen felálltam. - Holnap találkozunk srácok! -
- Mikor? - kérdezte Ryan. Miért kérdezget ilyen idiótaságokat?
- Hiszen holnap igazgatói szabadunk van. Gondolom nem tudta még elintézni a helyettesítést, remélem ez péntekig kitart és akkor ezen a héten nyugi. - Mit zagyvál ez itt nekem? Összeráncoltam a szemöldökeim, majd a többiekre néztem.
- Ja hogy te .. Amikor hazamentetek Ashleyvel láttuk meg mi is. Ki van írva a csoportba. - mély levegőt vettem. Hála Istennek!
- Akkor majd valamikor délután ütközünk ! - lepacsiztunk egymás közt, majd ott hagytuk őket.
YOU ARE READING
Bieber,the bad boy
Fanfiction" Csupán egy ékezet választ el attól, hogy az agyamból az ágyamba mássz ..." Justin Bieber fanfiction, ÚJRA feltöltés alatt ♡