20. ~Azt akarja, hogy megutáld~

836 31 16
                                    


Justin

-Dehát mikor történt ez? Pablo sose emlegette őt. Akkor már rég ismernénk! - gyújtottam meg harmadik cigimet.

- Tesó sok lesz ez. - mutatott füstölgő barátomra.

- Hagyjál már ezekkel a szarokkal. Szóval? - néztem rá kerek szemekkel.

- Nem tudom pontosan a részleteket, lehet Ashley nem akarta, hogy beszéljen bárkinek is róla, de az is lehet rövid ideig tartott az egész így nem volt említésre méltó, kitudja. - köhögtem így inkább eltapostam a jelenlegi cigimet. Megdörzsöltem a homlokom.

- Mikor tudtad ezt meg? -

- Ma facetimeztunk és megismerte a szobát mögöttem. Nagyon kiakadt. - aaa faszom bassza meg! Csak sóhajtottam egyet. - Figyu, kitudja hogy volt. - megveregette a vállam, majd valamit mondott volna még de én közbe vágtam.

- Teljesen mindegy hogy volt. A spanok csajai, kúrótársai, exei, akármik tiltott terület! - mérgelődtem.

- Nem tudhattad. -

- De most már tudom. - mély levegőt vettem, próbáltam megnyugodni.

- Justin nemár, mit akarsz csinálni? -

- Nem tudom. -

Ashley

Rég voltam már ennyire rosszul, talán innom kéne egy kis vizet. Kisétáltam tehát Justin szobájából és a fürdőszobába mentem. Ott megengedtem a csapot és odahajoltam úgy, hogy a víz belefollyon a számba. Ekkor, mivel nyitva volt az ablak amely pont a teraszra néz, meghallottam, hogy Justin és Sam veszekednek, vagy legalábbis valami ilyesmi. Elhalkultak. Ekkor kikukucsgáltam az ablakon, szótlanul néztek egymásra. Na ne, mi történhetett már megint? Miért nem lehet unalmas az életem mint ezelőtt? Nem hittem volna, hogy egyszer ezt fogom kívánni, de ami sok az sok. Mivel elgonolkodtam nem figyeltem már úgy igazán rájuk, ezért észre se vettem, hogy Justin már nincs ott. Csak Sam ült ott a fűben és a fejét fogta. Később felugrott és eltűnt ő is.

- Ash!! Hol vagy? Ashley!!! - szóval a házban vannak, pontosabban az emeletre tartanak. - Faszom hol a picsába vagy? - összeráncoltam homlokom. Most miért beszél így velem Justin?

- Itt vagyok. - sétáltam ki a fürdőszobából.

- Mizu Pabloval? - kezdett azonnal bele. Szemeim három számmal nagyobbak lettek, alig kaptam levegőt.

- Mi? - kérdeztem suttogva.

- Milyen mi? Válaszolj már! - és ekkor tiszta erejéből meglökött. A földre zuhantam.

- Normális vagy? - futott felém Hailey akit eddig észre se vettem. Leült mellém és a hátam simogatta. - Te kibaszott szadista! -

- Ebbe most ne szólj bele Hai. - szólalt meg végre Sam is. Bárcsak ne tette volna. Mi ütött belé? Ez komoly? A földet néztem csak miközben próbáltam megnyugodni, Hailey kézmozdulataira koncentráltam.

- Pablo a haverom te meg kibasztál vele! - ordította Jay.

- Mi? Foggalmad sincs hogy volt ez az egész, egyáltalán mi közöd hozzá? A múlt az múlt. - összeszorítottam ajkaimat. Mi a faszom történik már megint? Miért kell mindig mindennek elszaródnia? És egyáltalán minek emlegeti az úgymond exemet?

- Vigyázz hogy beszélsz ribanc. - könnyek futottak a szemeimbe. Hát Ashley vártad, hogy valami ilyesmi lesz ha összejössz Justinnal, csak talán kicsit későbbre. Nem szóltam egy szót se.

- Nem tudom miről van szó, de ha egy kicsit is szereted Ashleyit, szerintem meghallgathatnád. Minden érmének két oldala van. - és itt rájöttem, hogy Hailey talán tényleg csak jót akart nekem egész idő alatt.

- Leszarom az egész érmédet, haverok csajai tabuk akárhogy is volt szóval ez ennyi. Sam megvan még Cailin számja? - nyalta meg ajkait.

- Aha, talán igen, de ...-

- Akkor ma benézünk hozzá. - mindjárt tudtam kiről beszél. A sulink fő kurvája. Szabad utat engedtem könnyeimnek. Justin besétált a szobájába. Hailey azonnal megölelt.

- Az a Pablos dolog, hát szopás nem tudok mit mondani, de ez a Cailines cucc...csak azt akarja, hogy megutáld és könnyebb legyen mindkettőtöknek. - hadarta Sam.

- Könnyebb? Hát köszönöm, nem is tudom mivel érdemeltem ki ezt a kedvességet, hogy Justin épp egy kurvát megy megbaszni. - Hailey felsegített és a szobájába voncolt.

- Undorítóak vagytok! - köpte oda Samnek még mielőtt becsapta volna az ajtót.

Justin

Az ágyamra huppantam, majd a plafonra szegeztem tekintetem. Ezt valahogy sokszor csinálom az utóbbi időben. Gondolatok és gondolatok. Mi a jó? Mi a rossz? És ekkor egy olyan dolog történt amire nem számítottam. Könnyesek lettek a szemeim. Na ne, ez most komoly? Őszintén szerelmes vagy Ashleybe, mit vártál, hogy örülni fogsz ha bunkó paraszt leszel hozzá? KICSESZETT BELSŐ HANG! Ma rohadt jól fogom magam érezni Cailinnel és elfelejtem ezt a sok szart ami itt van.....

Bieber,the bad boyWhere stories live. Discover now