10. Bölüm: "Anlam Arayışı."
Zoe Wees - Girls Like Us
Skott - Darling•
Ertesi gün, Eylem'i evde dosyalarıyla baş başa bırakarak dans okuluna gelmiştim. Yaklaşık üç saati geçkindir buradaydım. Nevin'i dünki olay konusunda ikna edecek çeşitli açıklamalarda bulunsamda, inkar ettiğim durumun aslında bir yanlış anlaşılmadan ibaret olduğunu dile getirmiştim. Bana inanmayı ilk başta tercih etmesede sonuç kaçınılmazdı. Mirkan'ın düşündüğü gibi eve attığım bir erkek olmadığını, bu durumdan Eylem'in haberinin olduğunu ve Mirkan'ın ablamın yakın bir arkadaşı hatta abartarak belkide kendimi aklamak adına sevgilisi olabileceğini söylemiştim.
Bunun pişmanlığını yaşamamak adına içten içe dileklerimi sıralasamda artık cümlelerimi geri alabileceğim bir yol yoktu. Zaten Nevin, bir özel ders hocasından matematikle alakalı aldığım ek ders olayından haberdardı fakat söz konusu olan bu gereksiz saçmalığı aramızda konuşmadığımız için birbirimizi net olarak anladığımızı düşünmüyordu. İlginç bir biçimde olağan akışa kapılarak bu durumu fazla deşmemişti. Herkese yaptığı gibi benim özel hayatıma da haddinden çok burnunu sokmamıştı. Sanırım Nevin içinde önemli olan nokta, Eylem'in Mirkan'dan haberinin olup olmamasıydı. O kadar çok sakladığım şeylerden bahsetmiştik ki bugüne kadar, Eylem'in haberinin olması Nevin için acil bir alarm görevi görmüyordu.
Eğer haberi yoksa olay Nevin içinde sakıncalı oluyordu. Bazen Nevin'in bu durumu bana karşı koz olarak kullanması karşısında ne yaparım diye düşünmüyor değildim. Ki böyle bir düşünce anlık olarak bazı vakitlerde zihnime ister istemez üşüsüyordu.
Neyseki Nevin'e bu konuda güvenim tamdı. O'nun da bana öyle...
Az evvel dans ederken kullandığım sandalyeye şu anda ters oturmuş, aynadaki yansımama bakıyordum. Bedenimin üst kısmını geriye bırakıyor, saçlarımın yeri süpürmesine izin veriyordum. Belimi kıvırarak tekrardan kalkıyor ve bunu defalarca kez tekrarlıyordum. Bu yaz Eylem'in gireceğimi düşündüğü sınavdan ziyade adından sıkça söz ettiren Bilkent'in özel yetenek sınavına hazırlanıyordum. Kendi kareografime uygun bir şarkı seçsemde, dans hocamız tercihimi pek doğru bulmamıştı. Bu dersimizde özellikle bana odaklanıp, benim üzerimden dersini anlatmıştı. Bedenimi ve özellikle belimin kıvraklığını beğendiği için de bu özelliğimi ön plana çıkaracak bir şarkı seçmişti. Kareografinin bazı kısımlarına ise deyim yerindeyse erotik figürler eklemişti.
River, Bishop Briggs.
Şarkının sözleri kafamda döndükçe eklenen figürlerle beraber boynumu tuhaf bir şekilde ateş basıyordu.
"Firuzan hocanın hamile olduğu dedikoduları dolanıp duruyor etrafta." Diye mırıldandı Nevin. Sağ tarafımda Aylin'le beraber yere oturmuş, sipariş ettikleri kahveleri yudumluyorlardı. Başka birinin daha özel hayatına konuk oluyorduk yine. "Zaten karnında son zamanlarda gözle görülür belirgin bir çıkıntı var, fark ettiniz değil mi? Avucunu arada bir karnına götürüyor, fazlasıyla dikkatimi çekti. Belli ki bunu belirli bir iç güdüyle yapıyor."
"Ben de geçenlerde şöyle bir şey duydum.." dedi Aylin, Nevin'in muamma bilgilerinin yanına yeni söylemler ekliyordu. Kendimi yukarı çekip, kollarımı sandalyenin sırtına bırakıp başımı yan tarafıma çevirdim. Üzerimdeki tişört terden dolayı bedenime yapışmıştı. Oysaki dışarıda sağanak yağış çoktan başlamıştı. Aylin'in gözleri bana dokundu. "Yakında yerine başka bir hoca gelecekmiş." Dudaklarını büktü. "Ama emin değilim, yalan haber de olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELEZON (+18)
Teen Fictionİşaret parmağını meydan okurcasına iç çamaşırımdan içeri doğru sızdırırken bacaklarımda ılık bir titreşim hissettim. "Bir kaç dakika sonra benim için geleceksin..." Yutkundum. "Parmaklarıma akışını hissedeceğim." Diğer parmakları da tamamen kumaş...