6. DİKİŞ TUTMAYAN

11.1K 482 78
                                    

6. Bölüm: "Dikiş Tutmayan."

Skott - Amelia
NF - Lost

3.5K❤

Duş başlığından akan tazyikli suyu kapattıktan hemen sonra duşakabinden çıkıp sütlü kahve tonlarındaki havluya sarındım. Buğulu aynayı avuç içimle sildim ve yansımama bakındım. Etrafta sıcak suyun getirisi olan hafif bir buhar esintisi vardı. Çehremden ve saç uçlarımdan su damlacıkları akıyordu. Yüzümü kuruladım. Saçlarımdaki suyu sıkıp, ufak bir havluya doladım. Eylem'in banyo dolabından aşırdığım ve henüz kullanılmamış olan nemlendirici kremi suratıma yumuşak hareketlerle yedirdim.

Yaklaşık bir saat önce eve giriş yapmıştım ve geldiğimden beri üzerimde tatlı bir yorgunluk vardı. Dans etmek... sanırım bu işin en güzel kısmıydı. Yinede sıcak bir  duşun bu yorgunluğun üstesinden geleceğinin bilinciyle kendimi su altına atmıştım.

Banyodan çıkar çıkmaz, ayna devi olan gardırobumun önüne geldim. Sürgüyü yana doğru kaydırdım, giyinmek için kalın gri bir kazak ve favorim olan yüksek bel siyah taytımı çıkarıp yatağımın üzerine bıraktım. İç çamaşırlarımın olduğu çekmeceyi aralarken, şarjda olan telefonuma bir bildirim geldi.

Umursamadım.

Fakat bildirim sesi ard arda örtmeye başladığında ayaklarımı hareketlendirip yatağımın yanına ilerledim. Komodinin üzerindeki telefona uzanıp bildirim panelini aşağa doğru indirdim. İki farklı kişiden mesaj gelmişti, üzerine tıkladım.

Biri Nevin'den diğeri Mirkan'dandı.

Nevin: kızım senin çanta günlerdir benim arabada duruyormuş ya

Nevin: niye söylemiyorsun

Nevin: arabayı temizletmek için oto yıkamaya vermesem haberim olmayacak

O gece, Nevin beni öylece bırakıp gittiği için çantada onun arabasıyla birlikte gitmişti. Neyseki çantamın içinde kıyafetten başka bir şey yoktu ve bu yüzden fazla önemsememiştim. Karşılık yazıp, bir diğer mesaja girdim.

Mirkan Ali: yarın akşam yapmamız gereken ek ders için evine gelemeyeceğim

"Keşke hiç gelmesen." Diye mırıldandım. Önce yanıt verip vermemek konusunda düşünsemde, parmaklarım klavye üzerinde çoktan hareketlenmişti.

Reyna: neden?

Mirkan Ali: çalışıyorum, anlayacağın işlerim yoğun

Reyna: bir günlükte olsa senden kurtuldum desene

Reyna: buna da şükür

Mirkan Ali: yalnız iptal etmedim :D

Mirkan Ali: sevinmeni gerektiren bir durum yok ortada

Reyna: kafa mı buluyorsun benimle

Reyna: hani çalışıyordun

Mirkan Ali: home office...

Mirkan Ali: duymuş olmanı ümit ediyorum

Gözlerimi devirdim. Fazla oluyordu artık, hakkında bir halt bilmediğim için evden çalıştığını nasıl tahmin edebilirdim ki?

Reyna: ne mühendisiydin sen

Mirkan Ali: bilgisayar

Hala çevrimiçiydi, benden bir cevap bekliyor olmalıydı ya da başka biriyle mesajlaşıyordu.

HELEZON (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin