Δεν ήθελε να πάει στο παλάτι.
Αν τον συναντούσε, θα καταλάβαινε αμέσως ότι ήξερε την αλήθεια και δεν μπορούσε με τίποτα να μπει σ' αυτή την άβολη κατάσταση. Δεν ευθυνόταν για τα ψέματά του, άλλα όσο να 'ναι αυτός ήταν πρίγκιπας, οπότε ανεξαρτήτως τι ίσχυε η δική του γνώμη και λόγος μετρούσαν, υπερίσχυαν.
Φοβόταν μήπως προσβάλοταν από την αποκάλυψη και την έδιωχνε από το παλάτι. Όλα ήταν πιθανά.Πήγε τελικά στο παλατι μιας και δεν είχε άλλη επιλογή και πρόσεξε παρα πολύ να μην το πετύχει. Περπατούσε αργά στην αρχη για να βεβαιώνει την απουσία του στο χώρο και μετά σχεδόν έτρεχε για να πάει στον επόμενο.
Η μέρα πέρασε και δεν έφυγε από το δωμάτιο ύφανσης. Σε ένα μικρό διάλειμμά της κοιτούσε έξω από το παράθυρο στην αυλή ώσπου το βλέμμα της κλείδωσε με του Φίλιππου. Τινάχτηκε και απομακρύνθηκε από το παράθυρο. Δεν το πλησίασε την υπόλοιπη μέρα.
Η ταραχή της αυτή μόλις τον είδε ανησύχησαν τον Φίλιππο. Του φάνηκε πολύ περίεργη. Ήταν σίγουρος ότι σε κάποια άλλη περίπτωση θα τον χαιρετούσε. Αναρωτιόταν αν έφταιγε κάτι που έκανε την προηγούμενη μέρα, άλλα δεν έβρισκε κάτι που να δικαιολογούσε αυτή της την συμπεριφορά.
Την ώρα περίπου που ήξερε ότι τελείωνε τη δουλειά της, την περίμενε κοντά στα σκαλοπάτια. Την είδε να τα κατεβαίνει διστακτικά και να σκανάρει το χώρο της εστίας. Επιτάχυνε το βήμα της και ξανασταμάτησε για να επαναλάβει το σκανάρισμά της στην αυλή πριν την διασχίσει.
- Θέλεις να σε βοηθήσω να κρυφτείς από κάποιον;
Της είπε χιουμκριστικά, ενώ στεκόταν από πίσω της και η Αθηνά τινάχτηκε όπως πριν στο παράθυρο.
- Αχ με τρόμαξες! -Έπιασε την καρδιά της και ασυναίσθητα το μάτι του κοίταξε το στήθος πάνω στο οποίο είχε το χέρι της.- Πρέπει να φύγω...
Απάντησε βιάστηκα και έκανε να φύγει πριν την σταματήσει ο Φίλιππος.
- Γιατί μ' αποφεύγεις;
Ο Φίλιππος δεν ήταν χαζός.
- Δεν σας αποφεύγω!
Την κοιτούσε με μισόκλειστα μάτια προσπαθώντας να διαβάσει τις σκέψεις της. Αυτή δεν τον κοιτούσε. Φαινόταν μπερδεμένος, αλλά ήταν σχεδόν σίγουρος περί τίνος πρόκειται όλα αυτά.- Υψηλότατε μπορώ να σας απασχολήσω για λίγο;
Ένας φρουρός εμφανίστηκε μέσα από το παλάτι.
Ο Φίλιππος κοίταξε κατευθείαν την Αθηνά για να δει την αντίδρασή της. Τα μάτια της είχαν γουρλώσει, αλλά από την έκφρασή της κατάλαβε ότι δεν ήταν κάτι που άκουγε πρώτη της φορά. Περισσότερο φαινόταν ότι η έκπληξη της οφειλόταν στην ξαφνική αποκάλυψη που μόλις έγινε.
Γύρισε και κοίταξε εκνευρισμένος τον φρουρό.
- Αυτή τη στιγμή όχι! Θα έρθω να σε βρω εγώ σε λίγο.
Ο φρουρός δεν μπορούσε να πει κάτι άλλο. Απλά έγνεψε, υποκλίθηκε και έφυγε μιας και κατάλαβε ότι έκανε λάθος να τον ενοχλήσει σε μια στιγμή που δεν φαινόταν κατάλληλη.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Σε Χρειάζομαι
Ficção HistóricaΗ Αθηνά είναι μια κοπέλα ταπεινής καταγωγής που της δόθηκε η ευκαιρία να προσφέρει το ταλέντο της στο παλατι. Ο Φίλιππος είναι ο πρωτότοκος γιός του βασιλιά και πρίγκιπας με όλα τα προσόντα. Αυτοί οι δύο θα ανακαλύψουν ότι ο ένας μπορεί να βοηθήσε...