Οι βδομάδες περνούσαν και ενώ η σχέση της Αθηνάς και του Φίλιππου ηταν εξαιρετική, αυτός άρχισε να περνάει περισσότερο χρόνο με την Ερμιόνη, μιας και η ίδια επέμενε όπως και η μητέρα του.
Αυτός το έκανε για να μην βγουν διαφορες φήμες που θα τον υπονόμευαν, αλλά δεν μπορούσε να αρνηθεί ότι δεν έπληττε μαζί της.Η Αθηνά προσπαθούσε πολύ να διαχειριστεί τη κατάσταση, αλλά έβραζε μέσα της από τη ζήλια και τη στεναχώρια.
Κάποια βράδυα, όταν έμεναν μόνοι τους προσπαθούσε να του δείξει ότι η ίδια και μόνο αξιζε και τα κατάφερνε. Ο Φίλιππος δεν είχε μάτια για καμιά άλλη.
Άλλα βράδυα που ένιωθε πιο ματαιόδοξα δεν τον άφηνε να την ακουμπήσει καν παραπάνω. Δεν έβρισκε το λόγο, αφού σε λίγο καιρό δεν θα ήταν μαζί. Καλύτερα να συνήθιζαν το νωρίτερο δυνατόν.Ο Φίλιππος δεν κουραζόταν απ' αυτές τις εναλλαγές της ψυχολογίας της Αθηνάς, αλλά τον κρατούσαν σε εγρήγορση και σε περιέργεια με ποια μεριά της θα ερχόταν σε επαφή το βράδυ.
Την επιβεβαίωνε, όταν ήταν ο πρώτος της εαυτός, και προσπαθούσε να την εμψυχώσει και πείσει, όταν ήταν ο δεύτερος μίζερος εαυτός της, ότι ήταν η καλύτερή τους επιλογή να περνάνε ευχάριστα όσο χρόνο τους απέμενε. Κάποιες φορές τα κατάφερνε και της άλλαζε την διάθεση.Ο βασιλιάς ζήτησε όσους άνηκαν στην αυλή και στο προσωπικό του παλατιού να παρευρεθούν στην εστία για μια σημαντική ανακοίνωση.
Ο Φίλιππος φτάνοντας γεμάτος περιέργεια για το ξαφνικό αυτο γεγονός συνειδητοποίησε ότι μόνο ο Βασιλιάς και η Βασίλισσα ήξεραν την ανακοίνωση, γιατί οι εκφράσεις όλων των άλλων σημαντικών αντρών ήταν γεμάτες απορία.
Η μητέρα του τού ζήτησε να ανεβει στο θρόνο μαζί τους και αυτός υπάκουσε.- Ζητήσαμε οι αυτού μεγαλιώτητες να σας μιλήσουμε, γιατί σήμερα επίσημα ανακοινώνουμε ότι ο πολυαναμενόμενος γάμος του πρωτότοκου γιου μας και πρίγκιπα Φίλιππου με την εξέχουσα αριστοκράτησα Ερμιόνη θα πραγματοποιηθεί σε 5 μέρες!
Η Βασίλισσα μιλούσε με σταθερή δυνατή και κεφάτη φωνή. Ο Φίλιππος δεν ήταν τόσο κεφάτος από την άλλη. Αντίθετα ένιωθε να τον λούζει κρύος ιδρώτας.
- Ελάτε υψηλοτάτη κοντά στον αραβωνιαστικό σας.
Η Ερμιόνη υπάκουσε. Έκατσε δίπλα στο Φίλιππο και κρατήθηκαν από το χέρι.
- Διαδώστε την είδηση παντού!
Ήταν η τελευταία κουβέντα που είπε η Βασίλισσα πριν διαλυθεί ο κόσμος και επιστρέψει στις ασχολίες του.Η Αθηνά που εκείνη την ώρα έλειπε στην αγορά, έμαθε τα νέα αργότερα από τη φίλη και συγκάτοικό της. Προσπάθησε να της τα πει με όσο πιο ήπιο τρόπο μπορούσε, αλλά όσες ωραίες και έμμεσες λέξεις και να έβρισκε η Περσέα, δεν άλλαζε το νόημα της πρότασης, ούτε όσα αισθήματα της προκαλούσε. Ένιωσε να ξεχνάει για ένα δευτερόλεπτο το τρόπο αναπνοής, έκλεισε τα μάτια της και πήρε μια βαθιά ανάσα. Χρειαζόταν να καθίσει. Δεν μπορούσε να πει ότι ο γάμος της ήρθε ξαφνικός, αλλά σίγουρα όσο και να τον είχε αποδεχτεί, το απερχόμενο τέλος της προκαλούσε στομαχόπονο και ζάλη.
ESTÁS LEYENDO
Σε Χρειάζομαι
Ficción históricaΗ Αθηνά είναι μια κοπέλα ταπεινής καταγωγής που της δόθηκε η ευκαιρία να προσφέρει το ταλέντο της στο παλατι. Ο Φίλιππος είναι ο πρωτότοκος γιός του βασιλιά και πρίγκιπας με όλα τα προσόντα. Αυτοί οι δύο θα ανακαλύψουν ότι ο ένας μπορεί να βοηθήσε...