Κεφάλαιο 3ο

963 63 2
                                    

Πέρασε μια βδομάδα από την άτυχη συνάντηση της Αθηνάς με τον Φίλιππο και αυτός δεν την είχε πετύχει καθόλου στο μεταξύ. Το είχε σκεφτεί:  θα της ζητούσε συγγνώμη και μετά όλα θα ήταν και πάλι φυσιολογικά μεταξύ τους. Βέβαια, δεν είχε σκεφτεί την πιθανότητα να μη την συναντήσει για να απολογηθεί.

Μετά το πέρας της βδομάδας αποφάσισε να πιάσει συζήτηση με έναν φρουρό που ήξερε ότι είχε πάρε-δώσε με μία απο τις κοπέλες που ύφεναν μαζί με την Αθηνά. Ήθελε να μάθει για την απουσία της Αθηνάς και αυτός ο φρουρός σίγουρα ήξερε κάτι παραπάνω.
- Γνωρίζεις για την νέα βοηθό της βασίλισσας;
- Την Αθηνά εννοείτε; Βέβαια. Τους ξέρω όλους στο παλάτι.
- Ποιά είναι η γνώμη σου γι' αυτήν;
Ο φρουρός τον κοίταξε λίγο περίεργα αλλά απάντησε.
- Δεν την ξέρω προσωπικά, αλλά πάντως δεν ακούγεται τίποτα αρνητικό για αυτήν. Όλοι τη συμπαθούν, λένε είναι καλη κοπέλα. Βέβαια είναι ακόμα ανύπαντρη και πιστεύω ντρέπεται πολύ γι' αυτό. Πιστεύω θα είναι λίγο κρίμα να πάρει όποιον να είναι μόνο για να αποκατασταθεί. Δεν αξίζει να πάει τσάμπα τέτοια ομορφιά.
Ο Φίλιππος κούνησε καταφατικά το κεφάλι. Αν παντρευόταν στο τέλος κανένα γερό θα απογοητεύοταν πολύ.
- Γιατί δεν έχει έρθει εδώ και μια βδομάδα;
Ο φρουρός σκεπτικός, πήρε ένα λεπτό να απαντήσει.
- Μα δεν έλειψε πρίγκιπα μου. Εδώ ήταν όλη την βδομάδα. Μάλλον εσείς δεν την είδατε γιατί έρχεται την ώρα που κοιμάστε και φεύγει πριν τελειώσετε την δουλειά σας το απόγευμα.
- Γιατί το κάνει αυτό;
Ο φρουρός χαμογέλασε ελάχιστα με μια έκφραση ικανοποίησης του "προφανώς και ξερω"
- Ως συνήθως, έτσι και τώρα, ο Κλησθένης (ο πατέρας της) έφυγε σε άλλη πόλη για να δουλέψει και η Αθηνά γυρνάει νωρίς να βοηθάει στο σπίτι. Είναι δύσκολο να πρέπει να συντηρήσουν ένα σπιτικό δυο γυναίκες.
Ο Φίλιππος έγνεψε σκεφτικός. Πίστευε ότι τον απέφευγε όλη την βδομάδα και τώρα που έμαθε που οφειλόταν η απουσία της, ένιωσε σαν ένας χαζος εγωκεντρικός ανθρωπάκος.

Είχε πάει απόγευμα. Δεν είχε καμία δουλειά για την υπόλοιπη μέρα και έπληττε. Η ιδέα του ήρθε τυχαία στο μυαλό του και ενθουσιάστηκε. Θα πήγαινε για κυνήγι, που συμπεριλαμβάνει τον ενθουσιασμό και την αγωνία στο πιάσιμο του θηράματος, την εξάσκηση στο στόχο και την τοξοβολία και θα γυρνούσε με επιπλέον φαγητό για την κουζίνα.

Βρισκόταν ήδη μια ώρα στο δεύτερο μεγαλύτερο δάσος της πόλης του και είχε πιάσει ήδη, αν και δυσκολεύτηκε, 2 λαγούς και 2 πουλιά. Σκέφτηκε ότι η Αθηνά είχε δίκιο. Σ' αυτήν την δραστηριότητα φαίνεται η πραγματική ικανότητα και ταλέντο στη τοξοβολία.

Σε Χρειάζομαι Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang