Η Αθηνά ήταν ενθουσιασμένη γιατί εκείνη την ημέρα θα πήγαιναν στο θέατρο.
Θα πήγαινε ως κύρια της αυλής, οπότε και για πρώτη φορά θα καθόταν στις καλύτερες θέσεις του θεάτρου. Στις υψηλές κερκίδες.
Για ακόμα μια φορά φρόντισε και κατάφερε να φαίνεται πανέμορφη. Με τις παροχές του παλατιού μπορούσε πλέον να είναι καλοπισμένη με τα καλύτερα υφάσματα και κοσμήματα.
Είχε συνηθίσει το γεγονός ότι πολλά κεφάλια γυρνούσαν να την κοιτάξουν τους τελευταίους 3 μήνες και είχε αρχίσει να της αρέσει αυτή η προσοχή.Η προσοχη όμως, που προερχόταν από τον Φίλιππο εκείνη την μέρα της άρεσε πιο πολύ απ' όλες τις άλλες. Τα μάτια του ήταν επάνω της από τη στιγμή που βγήκε από τον κοιτώνα της μέχρι και που ξεκίνησαν από το παλάτι για το θέατρο.
Η Αθηνά έκανε πως δεν καταλάβαινε ότι την κοιτούσε. "Τυχαία" κάποιες στιγμές ανταπέδιδε στο βλέμμα του με σύντομες ματιές και απαλά χαμόγελα.Τελικά πριν φύγουν για το θέατρο την πλησίασε.
- Είσαι ενθουσιασμένη για σήμερα; Λένε ότι το έργο είναι αριστούργημα!
- Λατρεύω το θέατρο! Είμαι σίγουρη ότι θα μ' αρέσει ότι και να δούμε!
Δεν μίλησαν για λιγο.
- Είσαι πολύ όμορφη σήμερα!
Η Αθηνά του χαμογέλασε αποδέχοντας το κομπλιμέντο του.
- Και σεις πρίγκιπά μου!
Του πήρε το χέρι και του το φίλησε, προς ένδειξη εκτίμησης και σεβασμού, ενώ ταυτόχρονα τον κοιτούσε στα μάτια.
Δεν ήξερε που έβρισκε το θάρρος και φερόταν τόσο τολμηρά, αλλά κατά βάθος το απολάμβανε.
Ο Φίλιππος ξετρελάθηκε με την κίνησή της. Η αίσθηση των χειλιών της στο δέρμα του ήταν ευχάριστη και χωρίς να μπορεί να το ελέγξει, το μυαλό του πήγε στο πόσο ωραία θα ήταν να τον φιλούσε με τα απαλά της χείλη και στο στόμα.Η Αθηνά κοίταξε τις συνάδελφισές της που άρχισαν να συγκεντρώνονται. Τον αποχαιρέτησε και πήγε κοντά τους.
Σε λίγο αναχώρησαν.Ήταν από τις καλύτερες παραστάσεις που είχε δει. Το τέλος αποζημίωσε όλο το υπόλοιπο έργο.
Η βασιλική οικογένεια με τη συνοδεια της, όπως συνηθιζόταν, θα γύριζαν στο παλάτι περνώντας από την αγορά, ως ένδειξη ενδιαφέροντος για το λαό.
Εκεί που περπατούσε η Αθηνά με μια άλλη κοπέλα και σχολίαζαν χαλαρές το έργο, ακούστηκαν κάποια επιφωνήματα και όλα κοκάλλωσαν γύρω τους.Κάποιοι επιτέθηκαν τον βασιλιά και τον Φίλιππο. Οι περισσότεροι συνοδοί έσπευσαν να προστατέψουν τον βασιλιά, καθώς ο Φίλιππος δεν χρειαζόταν τόση βοήθεια. Σκότωσε και τους δύο που είχαν πέσει πάνω του και η Αθηνά απλά παρακολουθούσε με κομμένη την ανάσα και με την καρδιά της να χτυπάει τόσο δυνατά από την αγωνία της που πονούσε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Σε Χρειάζομαι
Ficção HistóricaΗ Αθηνά είναι μια κοπέλα ταπεινής καταγωγής που της δόθηκε η ευκαιρία να προσφέρει το ταλέντο της στο παλατι. Ο Φίλιππος είναι ο πρωτότοκος γιός του βασιλιά και πρίγκιπας με όλα τα προσόντα. Αυτοί οι δύο θα ανακαλύψουν ότι ο ένας μπορεί να βοηθήσε...