Már ilyen délután kettő kőrül lehetett , Lucas ma nem jelentkezett de igazából annyira nem gondolom túl ,lehet dolga akadt .
Én éppen semmit tevés közepén voltam , amikor érkezett egy üzenetem Lucastol.
Lucas : helobelló , van kedved velem meg a haverjaimmal eljönni egy buliba , itt a közelben?
Én : Persze, hogy van kedvem ! Mikor és hol találkozzunk?
Lucas : Szerintem ,ha összeszedtük magunkat ilyen pár órával a buli előtt , gyere át az én szobámhoz ,hogy megismerkedjetek egymással. Mert már tudnak rólad és látni akarnak.
Én : okés ,úgyis jó fejek tűntek amikor elvették a telefonod !
Lucas : 😑 , mindegy gyere a 127- es szobába. Majd írok mikor .
Én : szevasz ,Xuxi 🥰
Pár óra múlva
Elkezdtem készülődni mert , nem tudtam mikor fog rám írni, felvetettem egy számomra megfelelő ruhát . Az öltözködési Stílusomat nem mondanám átlagosnak, mindig próbáltam kísérletezni a különböző ruhákkal és kiegészítőkkel.
A sminkemet általában vagy nagyon egyszerűen csinálom meg, vagy nagyon kiemelkedően .
Ma egy nem túl feltűnő szemhéj tusos kinézetet választottam , a hajamat pedig felkötöttem egy kontyba.
Amikor pont kész lettem jött egy üzenet a telefonomra.Lucas : mindegyikünk kész van szóval jöhetsz!
Én : Köszönöm a megtiszteltetést , máris indulok ,ott tali.
Elindultam a folyosón és kiderült , hogy csak egy emelettel feljebb kellett mennem hogy elérjem a 127 - es szobát .
Amikor az ajtó elé értem bekopogtam .
Az ajtó kinyílt és egy fáradt szemű Lucassal találtam magam szemben.-Álmos a krumpli?- kérdezem tőle amikor, igen helyett csak megölelt, de annyira ,hogy alig kaptam levegőt.
- Eszednél vagy ? Végén még itt halok meg !- nézem rá mérgesen de aztán én is megöletem a nálam majdnem 2 fejjel magasabb fiút.
- Na azér' . - mondta és a fején megjelent egy büszke mosoly .
- Gyere beljebb - mondta majd úgy is tettem .
De amikor már kezdtem azon gondolkodni hol van a többi fiú, kiestek a fal mögül egymás hegyén hátán
- Áh bazmeg! -
- íjjjj ez fájt! - hallatszott a 6 fiútól. Akik ez után egy mérges Lucassal találták szembe magukat .
- Hujuj lebuktunk...- mondta az egyik fiú , aki nagyon ismerősnek tűnt és csak pár másodperc után jöttem rá ki is ő...A barátok is ölelkeznek 😎
YOU ARE READING
The Truth Untold | Lucas ff. ✔
Fanfiction"Hihetetlen hogy egy véletlen , mennyi mindent megváltoztathat egy ember életében ... " jelenleg átírás alatt ! Nice: #1 Lucas