-Yangya- félbe lettem szakítva .
- Luna!?- mondta ki a nevemet Yangyang.
- Ti meg honnan ismeritek egymást? - kérdezte Lucas , mert nem értette a szituációt . Meg én sem fogtam fel , hogy előttem áll a bátyám akit már azóta nem láttam hogy elszöktem abból az iskolának nem mondható helyről. Tőle volt a legnehezebb elválni mert nagyon sok időt töltöttünk együtt . Nem tudtam hol volt jelenleg , mit csinált .
Oda sétáltam a fiúhoz, láttam hogy üvegesek lettek a szemei.-Annyira hiányoztál - mondtuk egyszerre ,miközben egymás karjaiban voltunk. Aztán amikor elválunk megszólaltak a többiek .
- Őöööhmm , nemtudom most mi történik... De én vagyok Xiaojun ! - nyújtotta a kezét egy fiú.
Az én nevem kicsit hosszú szóval hívj csak Ten nek . - mondta .
Akkor ezek ketten vették fel múltkor a telefont .
- Szia ,Én vagyok itt a legidősebb ,Kun. Ők pedig ott Winwin és Hendery! Mutatott két másik fiúra a szoba másik végében , akik felém integettek.
- Örülök a találkozásnak én vagyok ...
-Luna - mondta mindenki egyszerre a szobában- úgy látom akkor nincs értelme bemutatkozni.
- Na de most magyarázatot szeretnénk, mi az anyám tyúkos ketrecébe volt ez : - nézett ránk Lucas.
- Ja igen , Yangyang a bátyám . -mondtam
- csak utoljára akkor láttam amikor 16 voltam. És hát utána...
Kirázott a hideg már a gondolattól is .Lucas odajött hozzám és szerintem megérezte a sírógörcsöm és ahogyan vissza is tartottam azt ezért oda jött hozzám és megölelt. Lehet hogy nem tűnik nagy számnak az a lány iskola.
Nem normális iskola volt , folyamatosan kínoztak minket , nem adtak enni, hogy fogjunk le .
Borzalmas volt .
Aztán Yangyang megszólalt:
- És amúgy én is szeretnék tudni valamit, mi EZ a szituáció? - mutatott felénk.
- hát- öhm - ízé ... Az úgy volt ...- Próbáltam keresni a szavakat de az engem ölelő egyed megszólalt:
- Ült egy padon , részegen . Aztán leültem mellé beszélgetni ...- magyarázta Lucas , de a találkozásunk történetét még egyszer nem hallgattam végéig . A figyelmemet inkább a fejére irányítottam . Megfigyeltem az éles áll vonalát , a telt ajakait, a csodálatos mélybarna szemeit , a tökéletes orrát és a cuki füleit amik tele voltak fülbevalókkal.
Talán, sőt biztos , észre vette, hogy nézem . Rám pillantott én pedig szívrohamot kaptam ezért idegességemben elfordultam.-így már mindent értek , de jól bánjál vele vagy kibelezlek! - figyelmeztette.
-Gyere már egy picit, mondanék valamit. - mondta Lucasnak aki oda sétált bátyámhozHarmadik személy pov
Ameddig Yangyang és Lucas megbeszélni amit meg kellett beszélni, Luna és a többiek is elkezdtek társalogni a hétköznapi dolgokról .
- Lucas , tudja Luna ,hogy ..? Tudod egy banda vagyunk és amúgy titokban kéne tartani , hogy van köztetek valami . Vagy nem tudom érted?- nézett Luna bátyja a fiúra.
- Hát azt még nem nagyon mondtam neki . De te elmondhatod neki ,te vagy a rokona .
- Okés , viszont még valami fontosat mondd neked , jegyezd meg ,hogy akkor megbízik benned. Tudni fogod ha arról van szó.
Azzal Yangyang elsétált a fiú mellől akinek vagy 100 kérdés tűnt fel a fejében.Itten is vagyon a következő rész .
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Truth Untold | Lucas ff. ✔
Fanfic"Hihetetlen hogy egy véletlen , mennyi mindent megváltoztathat egy ember életében ... " jelenleg átírás alatt ! Nice: #1 Lucas