Greetings , Lucas .

59 3 0
                                    

Reggel felriadtam az ágyból. A tegnapi nap emlékei hirtelen lepörögtek előttem. Amikor felfogtam mit is tettem, egy kicsit bepánikoltam. Sajnos megint előrébb tettem magamat a biztonságomnál, ami nagyon jól esik, csak sokszor olyan dolgokba fajul, amik elvehetik tőlem a független életem. Ezért azt tettem, mint amit mindig, amikor ilyen szituációba kerülök. Elkezdtem összerámolni, előhúztam a bőröndömet az ágy alól és belepakoltam a lakosztályon szanaszét hagyott dolgaimat. Gyorsan és hatékonyan próbáltam pakolni, hogy még véletlenül se fussak ki az időből , akármennyi is maradt .
Amikor a fürdőszobámhoz értem megláttam a tükörben magamat, az arcom elég nyúzott volt, a szempillaspirál folyt le az arcomon és a hajam is össze-vissza állt. - fú de jó lenne most lezuhanyozni ...- sóhajtottam majd ránéztem az órámra. - Reggel 7 volt, ami azt jelentette, hogy nagy valószínűséggel 4 órát aludtam. Ebből következtetve, ha ez a tegnapi fiú tényleg egy kém volt akkor anyámék hajnali három körül értesülhettek a hollétemről. Ami ad nekem még maximum 5 órát. Természetesen, ha azt feltételezzük, hogy a fiú addig nem talál meg. - de sajnos a felelőtlenségem miatt már azt is tudja, hogy hol van a szobám. Tényleg iparkodnom kell mielőtt...- egy kopogás szakította félbe a belső monológomat. - óvatosan kimentem a fürdőből, a lehető leghalkabb lépteimmel és elsétáltam az éjjeliszekrényemhez, amiből kivettem a realisztikusan kinéző airsoft pisztolyom, és elsétáltam az ajtóig. Óvatosan kinéztem az ajtó kukucskálóján és ugyanazt az embert láttam, aki tegnap visszahozott, ide a szobámba. Lucas, legalább is úgy emlékszem így hívják, csak állt ott és amikor odatette a fejét a kukucskálóhoz le húzódtam, hogy ne vegyen észre. Meglepetésemre pár perc után feladta és elment. Közben csak annyit motyogott magának, hogy: - biztos még alszik. - a lyukon keresztül végig néztem ahogyan elsétál és egy nagyon kicsit megnyugodtam. 2 lehetőség van, vagy trükközni próbál, vagy tényleg ártatlan. Sajnos most rögtön nem tudtam eldönteni, ahhoz várnom kellett, legalább még három órát. Addig is elhatároztam, hogy résen leszek, legalábbis még a nap hátralevő részében.

Ma már nagyon nem mertem kimenni az utcára, túl sok stresszelésnek tettem volna ki magam , ha meg az utcákon is figyelnem kellett volna minden egyes járó-kelő mozdulatát. Ezért inkább csak felrendeltem magamnak kaját és néztem egy sorozatot. Amikor már a második filmem közepénél jártam, eszembe jutott, hogy rákereshetnék erre a Lucasra.
Görgettem és nem tartott sokáig míg kiszúrtam azt az arcot, ami már egy napja kísért. -Ez az !! – kiáltottam fel, majd hirtelen rácsapódott a kezem a számra és rákattintottam a profiljára. -Na lássuk csak itt azt írja ... hm igeenn, értem okés ... – Mi van ?!?– kiáltottam fel. – Ez a pali azt hiszem egy híresség! És egy fiúbanda tagja. na ez aztán az információbomba. Mondjuk a kinézetéről itélve gondoltam hogy nem átlagos a munkája , dehogy rapper... ez még az én fantáziámat is túlszárnyalta.
Lecsuktam a laptopomat és próbáltam felfogni az éppen bevett információt. Egy hongkongi, rapperre gondolom én, hogy szuperkém ... teljesen logikus. Talán az arca miatt felvették és sok pénzt ígértek neki az elrablásom érdekében. Azonban jobban végig gondolva nem álltak össze a darabok, a cég, amihez ez a banda tartozik szinte biztosan nem engedne meg ilyet. Hacsak, nem fizették le őket és az egész banda benne van a manőverben ! - Na jól van ez már tényleg elég hülyén hangzik. – mondtam majd tovább néztem a filmet, amit még az előbb elkezdtem.
Később elhatároztam, hogy elmegyek egyet zuhanyozni, amikor megint, kopogást hallottam az ajtó felől. A pánik megint átszaladt a testemen. Gyorsan felvettem egy köntöst és magamra tekertem. A csap feletti polcról leszedtem a kis pisztolyomat es megnéztem ki van az ajtónál. Ha ez a nap már nem lett volna tele elég meglepetéssel egy hotel dolgozó állt a szobám ajtaja előtt egy ételes kocsival. Pedig meg voltam győződve arról, hogy már bő három órája nem rendeltem semmit. Résnyire kinyitottam az ajtót és megkérdeztem az úrtól, aki a kocsit tolta, hogy mégis kitől kaptam ezt a desszert ajándékot. Csak annyit mondott, hogy olvassam el a kártyát, ami a torta mellet van és megtudom. Furcsán néztem rá, de végül ő, a kérdésem nélkül betolta a kocsit, letette a kisasztalra a tálcát és a kis kocsiját tolva elment.
közelebb merészkedtem a sütihez és körbe néztem, hogy nincs e valami furcsa vagy gyanús a tál közelében, és megakadt a szemem a kártyán, amire még a dolgozó is felhozta a figyelmemet.

 
" Szia, szeretnélek ténylegesen is megismerni! Holnap a parton dél körül?
itt tudsz nekem írni: 2307-7899
- Lucas"

ez állt a kis üzenetben. Nem tudtam mit tegyek, olyan aranyos ez a gesztus tőle. Ugyanakkor még mindig nem tudom, hogy kinek az oldalán áll ...



( légy szíves senki ne hívja fel a számot nyilván kamu ...)

The Truth Untold | Lucas ff. ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang