The Bar

39 2 3
                                    

Luna is csak találgatni tudott miről beszélhet a két fiú . De nem kellett sokat válaszra várni a hiszen  oda mentek  a többiekhez és egy sort alkotva megálltak előtte .

Luna... Mi igazából egy fiúbanda vagyunk , akiknek most turnéja van ,és ha együtt leszek Lucassal akkor óvakodjatok  a paparazzik elől ! - mondta Yangyang.

Ahhaaam...jó .- mondta Luna.
A lány az elején igazából nemtudta mit gondoljon vagy mit mondjon ezért inkább csönben maradt ameddig valaki meg nem törte azt.

- Most, hogy ezt tisztáztuk ismerjük meg egymást !  Abban a pár órában ameddig nem megyünk szórakozni. -Mondta Xiaojun.

-Rendicsek.- mondta Winwin ,és minenki egyetértően bológatott.

A fiatalok pár órán keresztül beszélgettek. Szóba jött a fiúk karrierje és Luna világ járása.
Hiába próbálta elhitetni magával, hogy minden rendben
De Luna bátyjának egy gondolat nem hagyta el a fejét " vajon meg mindig veszélyben van az ő testvére ?"...

Luna pov

2 órája beszélgethettünk amikor elhatároztuk, hogy megindulunk a helyszínre .
Mindannyian egy sorban mentünk kifelé az ajtón .
Amikor a hotelból kimentünk ,egy fekete limuzin parkolt pontosan velünk szembe .
- Ezzel megyünk?-kérdeztem

- Ahhaaa - mondta Kun
-pöpec mi? .
 
-Az !

- Hölgyeké az elsőbbség !- mondta a sofőr és kinyitotta az ajtót nekem.
Engem követtek a többiek , mellettem ült Lucas és Yangyang .
Már vagy fél úton járhatunk amikor Yangyang suttogott nekem valamit.
- Vigyázz magadra odabent , nem akarom hogy valami történjen veled.-

- jovan oké , mondjuk nem hinném hogy anyám emberei klubokban szaladgálnának .
- Hát azért nem tudhatod , legyél óvatos . - simogatta meg a fejem búbját.

beszélgetésünk közepette megérkeztünk ,kiszálltunk a kocsiból és elindultunk befelé .

Bent már mindenki csont részegnek mutatkozott .
Voltak bent férfiak akik vagy a bárpulton feküdtek nem tudni milyen okok miatt, vagy egy nőt próbáltak felszedni .
A lányok között is volt akik a csípöjüket riszálták a táncparketten, vagy éppen valami nagyon luxus italt iszogattak .

- Pfu itt aztán áll a bál! - mondtam

- Az egyszer biztos - helyeselt Lucas .
- Mit hozhatok magának hölgyem ?- tette fel játékosan a kérdést.
- Egy Mojitot elfogadok uram.- azzal el is tűnt a tömegben , és már ment is az italainkért.

- És ti nem mentek csajozni ?
Vagy inkább kan bulit szoktatok tartani?  - Csak bamba bámulást kaptam válaszul.
- Erre most mit mondjunk , iszunk  , azt meglátjuk mi történik .- mondta .
- ti hülyébbek vagytok mint gondoltam . - már éppen próbáltak valamit mondani amikor a nem éppen szőke hercegem visszatért az alkoholos itallal a kezében , aztán leültünk valahova.

Mindenki szedett magának egy italt és  perc már nagyban iszogattunk.
Aztán amikor már mindenki jól be volt csiccsentve .
Ten felállt és elindult táncolni ,magával húzva Winwint és a drága bátyámat .
Xiaojun és Hendery valami szar viccek nevettek .
És én meg Lucas pedig nagyban elvoltunk .
Aztán amikor kezdtem jól érezni magam úgy gondolta az idegrendszerem, hogy ideje dobni egy sárgát .
- Bocsi Lucas, mennem kell elvégezni a dolgom .- . Mondtam
- Okézsoké  -
felálltam az ülésből kicsit instabilan de elindultam a WC felé.
A szag amit a WC-ben éreztem valami förtelmes volt.  Ez most egy mellék helység vagy egy hulla ház már komolyan!
Azt viszont furcsáltam, hogy senki nem volt a  helységben.

👀

The Truth Untold | Lucas ff. ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin