-AZTAZANYÁMÉDESISTENIT !! - rohantam ki a fürdőből .
- Miaz luna , mi történt rohant hozzám Lucas és Yangyang egyszerre .
- Lucas és Hendery csukjátok be a szemetek ! - parancsolta Yangyang .
-Hát de miért , most mi történt ?? - kérdezte , a szoba másik sarkából.
- Nemtudom , Luna MI TÖRTÉNT??? - kérdezte Yangyang , az ő szemét is takarva .
-Mingyárt elmondom csak valaki hozzon egy pólót ,hogy normálisan tudjunk beszélgetni!
- Itt van !! mondta Lucas és adott egyet az ő pólói közül ami elég nagy volt ,hogy takarja mindenem .-Huh oké ... mindenki kinyithatja a szemét !
- Jó rendben tudjuk! de mi az anyám történt?!-kérdezte Lucas aggódva , és az ágyon ülve megölelt .
Tehát , vannak a szüleink , Yangyang.
-Igen ,persze ,hogy tudom, a szemetek.
- na és... láttam "az ÓrÁt" - kikerekedtek a szemei .
- AZT AZ "OrÁt" ?
- Sajnos ... - hajtottam le a fejem .
-Az nem jó , nagyon nem .
Ki az emberünk ?
közember vagy gazdag , milliomos ??
- Az előbbi , és nagyon megijedtem .
Ott áll a fürdő ablakkal szemben , ezért is rohantam ki és nem volt időm gondolkodni .
- Az nem előnyös .. -járkált körbe a szobában .- Akkor most konyha nyelven ?!- szólalt fel Lucas .
-Oh hát igen , persze ...- kezdtem beszélni.
- Röviden annyi ,hogy ezzel az órával fizetik le a szüleink az embereiket . És a faszinak olyan volt az ablakban , és az -
nem jó - fejezte be Lucas .
Közelebb jött hozzám es egy védelmező ölelést adott . Úgy nézett ki mint egy kutya aki őrzi a játékát.
-Most mivan , felvetted a támadóállást?
- nem is ! - mondta- aahaaa majd még el is hiszem!
*Taps , taps * na emberek találjuk ki hogy mit csináljunk a pasasok ellen .
-Öhm ne rám nézzetek nekem ehez nincs közöm nézett el Hendery . - na te is egy kedves ember vagy -szólaltam fel - Jólvan, csak nem szeretnék felesleges bajba kerülni .
-el kell szomorítsalak de már beavattunk és valószínűleg tudják, hogy veletek vagyok .-magyaráztam el nekik . Jó jó , de akkor, hogy kerüljük el azokat az órás embereket ? kérdezte az engem ölelgető Lucas. -jogos ! - helyeseltem . Az órának a külsöje fehérarany és a belsejében a számoknál icike picike kis rubint kövek vannak , nem a legszebb óra a világon de látszik, hogy drága. Az a lényeg .
-Vettem - mondta a két" kívülálló" egyszerre . -az a baj hogy a bujkáláson kívül nagyon semmit nem tudunk csinálni max befesteni a hajad vagy levágatni de igazából egy anya bármikor megismer - mondta a testvérem
- esteleg mind ezek helyett , nem vehetnénk parókát?- kérdeztem . - Szerintem de -mondta Hendery. Hát jól van akkor ezt megbeszéltük .
aztán Yangyang telefonja el kezdett pityegni . -Ki az? kérdeztem , de Yangyang feje fehér lett és idegesen válaszolt :-Anya! - mondta . Ne idegelj , mit irt ?
- azt irta " holnap ott leszünk a koncerten apáddal , jön a Choi család is " - olvasta fel yangyang
- MIJIIJIJI azok meg itt micsinálnak . - kérdeztem.
- Nemtudom de Luna szerintem itt kell maradnod holnap ha a Choiék is ott lesznek tuti majd találkozni akarnak velünk és nem akarom ,hogy bárhogyan is megtaláljanak . Még a végén papot is hoznak , és ott helyben összeboronálnak. - magyarázta yangyang .- Azt meg nem szeretném -mondta Lucas
- Nyugalom én sem ,de annyira megnéztelek volna .
-És mivan ha egy külön szobában nézi ? vagy az öltözönből kijön ha a szüleitek felmennek a VIP boxba? - mondta Hendery .
-Háát elég kockázatos - Értett egyet a bátyámmal Lucas . - De lééggysziiiiiiiii- . a végére kikönyörögtem magamnak ,hogy holnap mehessek a koncertre ...
BINABASA MO ANG
The Truth Untold | Lucas ff. ✔
Fanfiction"Hihetetlen hogy egy véletlen , mennyi mindent megváltoztathat egy ember életében ... " jelenleg átírás alatt ! Nice: #1 Lucas