Háth de -na- nyafogott Xiaojun . -ohm menni kell a -a koncertre . mondta majd valamilyen oknál fogva besétált a fürdőszobába . - Tesó az nem a kijárat ! -üvöltött Lucas, nevetve. - Tudom .
De mindegy most itt leszek, mivel már nem lehetek sehol anélkül, hogy bántalmaznátok-mondta majd Lucas és Luna egymásra néztek és kacagtak.- Ti mind olyan gyerekesek vagytok - szólalt meg Yangyang . - pardon ? - néztem a bátyámra. - Amúgyis tegnap hol voltatok hajnal 1- igy ? érdeklődtem a testvérem élete iránt - Tuti csajoztak - súgta a fülembe Lucas , kritikus hanggal - Na azért te sem vagy kivétel, tegnap te is csajoztál. - néztem rá erre megszólalt.
-Az más csak kiszedtelek a kádból . _-ez a mondat váratlanul ért engem és a bátyám is én tudtam, hogy tegnap kihurcolt , de nem gondoltam volna, hogy ezt igy kijelenti . - Hogy tessék ?!?!!??- nézett a bátyám Lucasra kidülledt szemekkel -Én meg megint vörös lettem mint a paradicsom , úgy látszik nálam ez már rendszeres lesz . -Te hülye vagy ha így mondod nyilván félre érti - ütöttem egyet a mellkasába . - Yangyang , Luna tegnap bealudt a kádban és nem szerettem volna hogy megfázzon ezért kihoztam - magyarázta Lucas . - tehát vagytok olyan szerencsétlenek , hogy egymásra nyitogattok folyamatosan . - jegyezte meg . - Ez nem igaz múltkor a pizsamája kellett neki, csak kicsit rám csesződött . - mondtam . - mindegy már nem is érdekel , igy legalább kvittek vagytok . - hisztizett Yangyang és a pár megint hangosan nevetett . - Gyerekek kijöhetek a fürdőszobából ? - üvöltött ki Xiaojun .-Ki mondta hogy maradj bent ? - A lelkiismeretem .-mondta - itt aztán ténylg én vagyok az egyetlen normális ember tsk.- Yangyang már a fejét fogta . - Gyerekek ha igy folytatjuk el sem jutunk a saját koncertünkre , koncertről beszélve ... mennyi az óra ? - Nézett fel riadtan Yangyang : - Már ennyi az idő ? -elég a lazsálásból , pakoljatok , készülődjetek 20 perc múlva ott kéne lennünk . . .
- A csipet-csapat gyorsan felöltözött , lezuhanyozott páran sminkeltek és aztán le rohantak a lépcsőn anélkül hogy bárki akaratlannal találkoztak volna . beültek az autóba Kun megszámolta a fiukat mint a tanárok az osztálykiránduláson és bólintott egy nagyot hogy meg van mind a 7 fiú plusz egy lány és szólt a sofőrnek, hogy indulhat . Az utón odafelé Luna elaludt Lucas vállán, Yangyang en és Hendery valami tiktok táncot gyakoroltak , ülve . Kun , Xiaojun és Winwin kő, papír , ollóztak . Luna szunyákája nem tartott sokáig mert egy 10 perces utón nem lehet elaludni . Lucas meg bökdöste az ujjával óvatosan , erre a lány felkapta a fejét és megszólalt : - jövök már csak kell még két perc. - Luna , nem akarok az az ember lenni de nincs 2 percünk - Luna látszólag egy csöppet sem moccant ezért Lucas logikusan kivette a kocsiból és letette a két lábára a lányt. - Azt hittem behurcolsz - mondta a lány egy pimasz mosollyal . - Tegnap már eleget hurcoltalak , nem gondolod ? - nézett vissza a barátnője egy ugyanolyan tekintettel . - a lány csak elkezdett sétálni, hátrahagyva őt. - Luna megszólalt ellőről. - na jössz ? vagy talán nem bírod a tempót ? - Lucas erre megszólalt :
- Yangyangnak igaza volt , tényleg gyerekesek vagyunk ... - és azzal a lendülettel elkezdett futni utána .
a kis civakodásuk után a fiuk próbáltak a színpadon , Luna nagy ámulással és bámulással nézte őket . Mindegyikük mozgása más volt de mégis nagyon szépen mutatott a színpadon . Nagyon élvezték amit csináltak , a színpadon látszottak a legboldogabbnak . Ott nem játszák meg maguk , csak élvezik a pillanatot. A próba után csak az öltözőjükben beszélgettünk és kártyáztunk . Vártuk hogy megjöjjön a kaja amit rendeltünk . közben az emberek lassacskán elkezdtek a stadion előtt megjelenni . - izgulok- sóhajtott Luna . - hát Luna én is - mondta Lucas. - reméljük anyám ott marad ahol van és csak élvezi a kis-édes-picicuki fia előadását -nevetett Luna . tudod hogy utálom ha igy viselkedik velem - tiltakozott Yangyang . - tudom , vicceltem . de akkor is szar , hogy te vagy a kedvence ... - Megjött a kajaaaa - törte be az ajtót Hendery aki már egy csirkefalatot csócsált a szájában ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Truth Untold | Lucas ff. ✔
Fanfic"Hihetetlen hogy egy véletlen , mennyi mindent megváltoztathat egy ember életében ... " jelenleg átírás alatt ! Nice: #1 Lucas