A Concerned Heart

13 2 2
                                    

mindeközben a standionban : 

a fiúk az utolsó számnál tartottak , már készültek arra hogy lejönnek a színpadról. egy óriási nagy tűzijáték robbant fel az égbe . Ez jelezte a koncert végét . mindegyik tag integetett a fanoknak és a kameráknak is . majd egyesével lesétáltak és elütnek a színpad mögött. - fiúk , megint egy csodás showt hagyunk a hátunk mögött . ezért tapsoljátok meg magatok és mindenkit akik az egész turnét végre hajtották. - mondta a Leader mindenki elkezdett tapsolni backstage - juhuuuu. -kiáltott Hendery . mindenkinek jó kedve volt , egy ideig ez volt az utolsó koncertjük, most meglátogathatják a családjaik , és egy kis szünetet kapnak. Egy kis idő után , mikor már lejjebb csillapodott az ünneplés , Lucas körbe néz ... nem találta Lunát , minden ember fejét végig nézte a szobában . nők, férfiak , idősek , fiatalok , stylistok , menedzserek de egy valaki hiányzott . - Gyerekek , hol van Luna ? - nézett a többi fiúra Lucas. -ohm , nem tudom . lehet hogy csak bent maradt a szobában , tudod ... elkerüli a veszélyt , vagy valami ilyesmi.- mondta Hendery.-lehet igazad van , megyek megnézem . - mondta Lucas. - veled megyek ! - csatlakozott Yangyang . a 2 fiú elindult a szobához a TV-vel , amikor már készültek kinyitni az ajtót , Lucast felhívta egy ismeretlen szám. Azt hitte csak egy saseng , aki valahonnan megszerezte a számát . A telefont figyelmen kívül hagyva , benyitott a szobába.- csönd volt.- Csak a tv-ben motyogott valami , a földön feküdt egy palack víz .A víz ki volt ömölve , ezen kívül semmi nem tűnt furcsának vagy szokatlannak. -aztán egy kanapén a szobában, felvillant egy telefon. Amikor közelebb mentek , látták hogy a telefon háttere egy kép Lucasról Bellával . Egyből tudták hogy ez a telefon Lunához tartozik.-bakker , mi történt itt . -szolalt fel idegesen Yangyang. Lucas csak nézett csendben, próbálta felfogni mi történik éppen , a telefonja ujra csörögni kezdett .-betelt a pohár , inkább felvette ,ne hívják már többször. - háló , légy szíves ne hívj vissza többet ,ellégé tiszteletlen és ijesztő,- félbe lett szakítva egy férfi hang által . - Lucas , Lucas ! Ne tedd le légyszi , tudom mi történt Tuvaluan és Soobinnal . - kiabált a telefonba egy idges hang.- ki vagy te , és honnan tudsz erről ? -kérdezte lucas , gyanakvóan. -Soobinal vagyok egy csapatban , Choi Yeonjun . - Yeonjun?! Így már értem . Mondd mit tudsz . - Még én sem vagyok biztos mi történt pontosan , de azt tudom elképzelni hogy Luna anyja valahogy rájott hogy luna itt van ,és elfogta. aztán őt és Soobint elvitte összeházasodni .
Soobin csak annyit íírt ,code red és tudtam miről volt szó...-mondta Yeonjun szomorúan .
-basszus , ez nem jó , nagyon nem jó .-fogta a fejét Lucas
- Anyát tényleg nem állítja meg semmi -szolalt fel YangYang.
- utánuk megyünk ! - Mondta Lucas
- mi ?! De nincs rá engedélyünk es ja megtudják tuti nagyon berágnak ránk , ki is tehetnek erte, Lucas .-figyelmeztette Yangyang
-Figyeljetek , en el tudok jönni . Haza hozom Lunát es Soobint is ! -ajánlotta fel Yeonjun .
- Kedves vagy , de en is veled megyek , történjen bármi , mikor indul a leghamarabbi járat a Maldív-szigetekre ? 
- Öhmm , mindjárt megnézem .- fú ez a gyerek - sóhajtott .
- Lucas nem en vuszem el a balhét miattad . - mondta.
- Nem is kell , minden amit tenni fogok , az én felelősségem . És ez lehet a te okod is , ne engedd hogy téged hibáztassanak . - biztatta Yangyangot .
-bakker ! - kiáltott az ideges testvér .
- Mi az ?  -üvöltött a másik
-Pont most ment el egy repülő . DE , a következő egy óra múlva száll fel !
- akkor cselekednem kell .- mondta es kiviharzott a szoba ajtón , végig a folyosón egészen a bejáratig . Kiment a koncert helyszínről , de páran még ott voltak , nem foglalkozott velük .
Intett egy taxit és gondolkodás nélkül  ott hagyta a többieket.                                                                         -A reptérre ,kérem. -mondta majd megkezdődött a csendes taxi út , lucasnak semmihez nem volt kedve, csak ült és nézett ki az ablakon . egyetlen dolog volt az agyán , hogy  megölelje a lányt akit a legjobban szeret.  . .                                                                                                                            

-köszönöm  uram , legyen szép estéje .- lucas egyből indult becsekkolni , a taxiban vett jegyét a kapunál megnézték  és  már szállt fel a repülőre , hogy megállítson egy esküvőt , aminek soha nem szabadott volna megtörténnie.                                                            


The Truth Untold | Lucas ff. ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang