The Day

16 1 2
                                    

A repülőn idegesítően sokat kellett látnom anyát , Soobin szüleivel együtt . Nem értettem soha mit alkudoznak ezek egymással mindig , de mások éltével , nem olyan kedves játszani , főleg ha pár  ember életében a lefontosabb és legszebb nap élményét mocskolják be . Én egy lehettem volna ezek közül . Igazából , nem lenne baj , hiszen Soobin jó ember , csak kicsit naiv . De az életedet  nehéz leélni egy emberel akit alig ismersz , nemhogy szeretsz. Azért egy dolgon jól el tudunk beszélgetni , megbeszéljük egymással mennyire szeretjük az embereket akikhez nem mehetünk hozzá . Belegondolva , Soobinnak nagyon nehéz lehet  , ő egy idol és anyám miatt az egész jövője romokba dőlhet . Órákig tud áradozni róla mennyire szereti társát , és hogy már alíg várja hogy láthassa . Megbeszéltük , hogy mivel a szüleink az egész világnak kihirdetik hogy általunk kötöttek egyességet . Eljátsszuk a cukipofit , de még mindig nem hagyjuk ott  a párjainkat . kábé  olyan lesz mintha nyiltan megcsalnánk egymást , de igazán megcsalás ha nem is szerettétek egymást ...

Külön szobákban vagyunk, Soobin szobájában nem tudom mi folyik de remélem ott jobb a helyzet . Nálam rohangálnak anyám által felvett stylistok és öltöztetők , anyám üvöltözik velük minden kicsi probléma miatt , ha nem szól észre sem veszem  , neki tényleg semmi nem jó. Pedig ez nem az ő esküvője , hanem az enyém, igaz, nem ideális partnerrel , de akkor is az én esküvőm. Legszívesebben le ordítanám a fejét , de megfogadtam, hogy nem érdemli meg azt ,hogy beszéljek hozzá. Azt sem hogy rá nézzek .  mióta ide értünk magunkban elfogadtuk, ha anyámon múlik nem lehet ellenkezni mert igy is úgyis megtörténik az aminek meg kell , nyilván csak az ő szemében .
A ruhám gyönyörű volt , ebből is látszik hogy néha a legszarabb embereknek jó a stílusa.
A hajam egy szép, fonott kontyban volt , csattokkal és egy fátyollal a fejemen. Igazából nagyon szép volt minden rajtam , ha ilyet lehet mondani én is. Csak kár volt érte ...

Itt állok a tükör előtt , apám megkötötte a nyakkendőm , pár ismeretlen ember igazgatja a hajam  , minden olyan varázslatosnak tűnik. lehetne is , csak nem ma , nem most . még azért elég fiatalok vagyunk a hasassághoz , Luna20 körül lehet én pedig 21 vagyok . Olyan ez az egész mint egy parádé , amit nem kértünk . áthallani ,ahogyan Luna édesanyukája papol az ahogy ő nevezi "szolgáknak " akik szerintem  nagyon keményen dolgoznak azon ,hogy ne keverjenek le neki egyet  . Luna hangját egyszer sem halottam . Megértem miért. ma még én sem szóltam a szüleimhez , igazából semmi rosszat nem tettek ellenem azon kívül hogy rámkényszerítenek egy házasságot . Úgy látszik ők is jobban szeretik a pénzt mint a saját fiúk.  Bár ez lehet mindig így  volt , csak most vagyok abban a helyzetben hogy észre is vegyem . Most már igazából mindegy      ha Mrs. Liu-n múlik 100-szor is összeadna minket .Ha törik ha szakad . Még pár helyen megigazították a fekete zakóm aztán mentünk ki a szobából...

sok ember gyűlt össze akiknek a felét nem ismertem , láttam pár ismerős családtagot , Luna pár rokonát , meg hát.. igen a paparazzikat . Persze hogy az ősök ide hívják őket , ha senki nem tudja ,hogy megtörténik , mi az értelme . azt tudom hogy a céget ami alatt szerződtem , lefizették . Így nem lesz botrány ... csak hát nem a fanok részéről , remélem annyira nem utálják meg a csapatot miattam . bakker majd küldök nekik jeleket hogy nem vagyunk együtt csak ,hogy ők tudják .  Igazán sajnálom skacok. Lehet, hogy el tudnék futni , de nem jutnék messzire , és ha futnék Lunát nem hagynám itt  . -Túl sok dolog fut át az agyamon , de már nincs idő gondolkodni. Sétáltam a kis utón egészen az oltárig. Szép volt a terem , virágok mindenhol , fehér székek , szalagok a falon , a csillár úgy fénylett mintha gyémánt lett volna és mindenki elegánsan volt felöltözve .  mikor oda értem szembe kelett néznem  a kamerákkal,  ismerősökkel  ismeretlenekkel , kisgyerekekkel , idősebbekkel.  Mindenki üdvözölt és aztán elkezdtek lassú zenét játszani .                                                                                                                                                                  Majd egyszer csak Luna sziluettjét látom közeledni ,lélegzetelállító ahogy kinéz   , a haja rendezett ,fátyol van a fején és persze a csodálatos ruha ami habos, babos, mint egy igazi hercegnőé.  Ha most  Lucas a helyembe lenne biztos elájulna a szépségétől.  Már közel volt , felsétált hozzám , -várjunk , ha ez egy esküvő ... csókolóznunk kell ?? Tejositen . - megint nem volt itt az idő a gondolkodásra . Mert Luna elém állt , nekem meg fel kellett hajtanom a fátylat a fejről . - szia - mondtauk egymásnak halkan .  Aztán elkezdődött a ceremónia ...

The Truth Untold | Lucas ff. ✔Where stories live. Discover now