Love Makes You Crazy

18 2 6
                                    

30 perccel szünet előtt 

Soobin 

Gondoltam írok Lunának , hogy minden rendben simán megleszünk esküvő nélkül , írtam is neki egy üzenetet aztán kikapcsoltam a telefonomat. Aztán néztem tovább a koncertet , elég érdekes volt  mások koncertjén lenni és őket figyelni a nézőtérről. Megszoktam, hogy én és a fiúk vagyunk fent . Viszont élveztem ,tudtam ,hogy a WayV tagok milyen kedvesek és tehetségesek . 
Aztán kaptam egy választ Lunától hogy minden oké es köszöni a helyzet jelentést . De sajnos meglátta a mögöttem lévő egyed aki éppen csak hogy Luna anyja volt .
- Ki ez a Luna ? -nézett rám szúrós szemekkel. - csak egy ismerősöm , tanácsot kért .  -" uram isten ezt most nagyon elszúrtam "-  .  - Rendben van . - mondta a nő majd elfordult és sutyorgott valamit az egyik biztonsági őrének .      aki pár percre elment már készen voltam figyelmeztetni a többieket , de aztán visszajött egy üveg vízzel ,ekkor megnyugodtam. 

...

 Soobin már  vagy 20 perce aggódás nélkül tök nyugodtan nézte a koncertet , amikor az egyik biztonsági őr intett neki hogy menjen ki , éppen szünet volt . Ki ment és egy mérges nővel találta szemben magát.. - Figyelj fiam , tudom hogy itt van a lányom , nem tudjátok rejtegetni . Az embereim az egész stadion körül vannak , álcázva.  - Soobin , csak leblokkolt és nyelt egyet.             - Két opció van , van egy amikor az embereim kivonszolják abból a nevetséges rejtekhelyből és erőszakkal hozzuk ide . Ezzel szemben a másik , csak lelkileg megterhelő oda mész teszel egy tablettát a vizébe , megissza megvárod hogy kába legyen , aztán eljutunk a reptérre és szépen elvisszük a Maldív szigetekre , ahol majd egybe keltek ,sok pénzetek lesz és szeretni fogjátok egymást . -mondta erőszakos hangon . - " most nagy szarban vagyunk  " - gondolta Soobin .             - És mi van ha én sem szeretnék megházasodni , erre gondolt valaki . - feleselt a fiú .                             - Nyugodj meg , erre is van megoldásom - vette ki a telefonját a táskájából és a fiú fejébe tolt pár messziről készített kép róla és a párjáról. - Ezeket elküldőm egy magazinnak és aztán vége a karriere mindkettőtöknek .- Most nagyon nehéz dolga volt , nem tudta mit tegyen , nem szerette volna  senki életét tönkre tenni  . Viszont a szerelme jövője fontosabb volt mint a sajátja , azonban így a lányt kergeti csaptába élete végéig. De a szerelem erősebb minden más érzelemnél , ezért kellet elfogadnia a vizet és a tablettát ...

Luna ült a helyén és figyelt , figyelt mert valami fura érzés fogta el , aztán hirtelen kinyílt az ajtó és annyira megijedt hogy arccal a föld felé lefeküdt, hogy senki ne tudja ki ő.                                           De csak egy kék hajú egyén jött be akit már eléggé jól ismert. - Soobin ! Kopogni majd a seggem fog . Tudásom szerint nem barlangban élsz .-emelte fel a hangját Luna . -ké ne kiabálj ! Sajnálom nem akartam rád ijeszteni . - Oh bakker ,oké csendes vagyok. - Suttogott Luna . - Tehát mi volt az oka annak hogy igy rám rontottál . - Hoztam neked inni , gondoltam mar szomjas lehetsz .-mondta a fiú. - Luna megcsapta a fejét .- fú te  komolyan befosattál. Azonban értékelem a viz szállítást . Mindjárt vége a szünetnek úgyhogy lassan mennem kell de élvezd a koncertet .-mondta a fiú, de a bűntudat már belülről szét szaggatta  , ezért kellett elmennie mert fájt neki hogy ilyen befolyásolható. Azonban a nagy dilemmából  így volt a legegyszerűbb kijönni.  Sziaa - köszönt Luna majd Soobin kilépett az ajtón...       

The Truth Untold | Lucas ff. ✔Where stories live. Discover now