Code Red

18 2 0
                                    

Amint Soobin kilépett Luna szédelegni kezdett. - mi a ... - nem tudta mi ez. Lassan már a látása is homályossá vált. - várjunk, ez... ez nem természetes .Ez valami szer .- és akkor esett le Lunának hogy egy emberrel találkozott akitől kaphatott valamit . Luna nem akart magának hinni . hitelessé vált az amitől félt , a kék hajú nem megbízható. - Soobin ...- ez volt az utolsó szó amit kimondott mielőtt a drog hatása teljesen beütött volna . Miközben eszméletlenül feküdt a szoba földjén . Soobin elindult vissza a szülőkhöz . közben elővette a telefonját és irt a pink hajú banda tagjának, de csak annyit : code red . Majd  Soobint teljesen váratlanul  elkapták hátulról és ráhúztak egy zsákot a fejére  . Sajnos ő is naiv volt ,  Liu család semmit nem csinál egyszerűen .  úgy sem tudott mit tenni , most kezdjen el kiabálni ? felesleges . hiszen tudta hogy csak az esküvőjére viszik ... sajnos.  Inkább unottan tűrte hogy be voncolják mindkettőjüket egy fekete minibuszba.  amikor betették őket a csomagtartó részbe Soobin fejéről leszedték a zsákot. Így már körvbe tudott nézni . látott egy fehér öltönyt , ruhazsákban , aztán amint tovább siklott a szeme a tárgyakon meglátott egy gyönyörű fehér esküvői ruhát . El tudta volna benne képzelni Lunát ... de nem vele hanem Lucassal . Ő magát meg egy ugyanilyen fess öltönyben ,  ahogyan várja lelkitársát az oltárnál . Soobin csak abban reménykedett hogy Luna megérti mit mért tett .      tudta ,hogy ezzel örökre  megtörte a megbízhatóságát . De ez van ha szerelmes vagy . csak egy ember jóllétére koncentrálsz. Nem másokéra nem is a sajátodra . Rá. mert "Ő" a legfontosabb. amikor Soobin nagyon elmélyült a gondolataiban közben valami , inkább valaki mocorogni kezdett mellette . Luna csak rosszallóan nyögdécselt , de mintha még mindig lenne valami a szervezetében , elkezdett körülnézni és csak annyit bökött ki, amikor Soobinra nézett ,hogy :          -áruló. - szemei még álmosak voltak , de lassan már egészen nagyra kinyitotta őket.  Arca fel volt puffadva , mint egy napsütéses , madárcsicsergéses reggelen . Azonban amikor ő is szemügyre vette a térséget ahol volt , rájött hogy ez nem egy kényelmes ágy , vagy egy hotel. Ez egy fekete kisbusz csomagtartója . - fhu bazmeg , nemá' ! -emelte fel a hangját . Luna ! - meglepettségből Soobin felkiáltott.   - Hé ti ott hátul , maradjatok csöndben , vagy leragasztom a szátok !- üvöltött egy mély férfi-hang mandarin nyelven  . - Na tessék ezt most jól megcsináltad  -  Soobin csak furcsa képpel nézett Lunára, aki mandarinul közölte ezt vele . - ja bocsi , tehát jól elcsezted , olyan meglepő hogy káromkodom ? Ha elrabolnak és megkötöznek , nem olyan szokatlan . - váltott koreaira. - oh , nem . az teljesen oké , attól lepődtem meg hogy hozzám szóltál ...- nézett le szégyenlősen Soobin . - JA , hogy az. - Luna tekintete szúrósra váltott és keskeny szemekkel nézett Soobinra majd hirtelen elfordította a fejét , mint egy 5 éves az óvodában amikor megsértődik. . - gyorsan oldalt váltottál , de nem okollak , amit csináltam köcsögség volt , de ...     de ? - nézett végre vissza Luna , Soobinra . - Az anyád megfenyegetett, azt mondta hogy világszerte kihirdeti a kapcsolatomat , volt pár képe rólam meg a partneremről. Tudom hogy most mérges vagy , de őt mindennél jobban szeretem és nem tudtam mást tenni , hogy megmentsem a karrierét . -  mondta szomorúan . - Oh Soobin , igy már mingyárt más a helyzet .      - Én tényleg sajnálom - mondta a fiú . -semmi baj ,Soobin - a fiú felnézett . - megbocsátok. - mondta Luna majd megölelte Soobint . - Én is sajnálom , hogy hozzám kell jönnöd .  A szerelemért mindegyikünk megharcol , és ha engem kérdezel , te a helyes dolgot tetted .                   - Ha szabad ilyet mondanom ,  hasonló szituációban én is inkább bedrogoztalak volna  - nevetett Luna , majd Soobin is csatlakozott hozzá. 

:)

The Truth Untold | Lucas ff. ✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt