Love Talk

15 2 0
                                    

mindenki felpattant a székéről és egyből megtámadta Henderyt akinél mindenki kajája volt .         "komolyan olyan volt mintha az éhezők viadala egyik különkiadását látnám ."- gondolta Luna   .        - Te nem eszel , kis paradicsom ? - nézett Lucas Lunára . - kit hívsz te kicsinek ?És paradicsomnak ? - nézett hülyén Luna . nem tudta hogy hogy jutott ez most eszébe Lucasnak , de valahogy sejtette hogy miért találta ki ezt a becenevet . a tudat hogy kitalált egyet, nagyon tetszett Lunának de zavarba ejtő volt . - na látod , megint olyan vagy mint egy üveg kecsap - nevetett aranyosan Lucas. - Luna ahelyett hogy megint lekevert volna a krumplijának - Luna azért is tiltotta meg Lucasnak hogy édi nyelven legyen a beceneve mert az vagy ciki vagy nagyon zavarba ejtő - helyette inkább csak bele akart harapni a hambijába , cikizés képpen . Sikerült is neki , szépen megrágta aztán lenyelte . azonban Lucas  egyből észrevette és ezt nem hagyhatta szó nélkül . - hé , ez az én hamburgerem volt - nézett kamu szomorúsággal a lányra . - haha most már a miénk ! Már emésztegeti a hasam .  - hencegett  Luna . - Hát akkor ha már egy hamburgert     sem lehet élvezni , majd ízlelek valami finomabbat - mondta egy pimasz vigyorral és elkezdett a lány felé  hajolni .- Te meg miről- a lány mondatát félbeszakították a fiú ajkai. Párnáik egymáshoz értek és nem akarták abbahagyni a közös táncot . Majd az vetett véget a csókuknak ,hogy Yangyang megszólalt : - fiatalok , mi is itt vagyunk még - nézett egy lenéző fejjel aztán Xiaojun megszólalt : - na nemá' haver , kellett neked megszólalnod most szegényeknek   életük végéig megmarad az emlék hogy rájuk szóltál smacizás közben . Amikor ez tök normális .                  - Ebben most neki kell igazat adnom , bocsi  Yangyang . El kell fogadnod , hogy a húgod már nem kisgyerek.- helyeselt a leader . - Yangyang erre picit elkomorodott .- Jó, igazatok van , sajnálom . -mondta. -azért ez kicsit erős volt - szólalt meg Luna  , majd felállt a párja mellől és megölelte a bátyját . - Ne aggódj én így is szeretlek , te kis tökmag - mondta a lány .  Mindenki őrült hogy végre megbeszélték ezt , már ideje volt . Így viszont Lunának és Lucasnak nem volt kellemetlen Yangyang közelében párként viselkedni.

Késő délután már nyüzsgés volt a színpad mögött , a stylistok ruhát adtak a fiúkra , megcsinálták a sminkjüket és mindenki készülődött  . A színpadi hangosítók a helyükre mentek és beállítottak mindent , a lámpákat és a lifteket is . mindenki nagyon izgult és remélték hogy minden jól megy majd  mind a hét WayV tag sok sikert kívánt egymásnak . Luna és Lucas adtak egymásnak egy puszit és aztán Luna beült az elkülönített szobájába és kezdődhetett a koncert .

minden jól ment , a koncertet a "Bad Alive" számukkal kezdték , aztán jöttek egymás után a jobbnál jobb számok közöttük voltak lassú számok amikor a csapat énekesi olyan gyönyörűen énekeltek hogy páran könnyezni kezdtek . köztük Lunával , aki csak elképzelni sem tudta ,hogy lehet ilyen sok érzelemmel együtt énekelni. És aztán jött a tömeg kedvenc száma ... a Love Talk .   Luna hallotta a kis teremből ahogyan az emberek énekeik a számot . Lucas néha bele nézett a kamerába és a kivetítőn is látszott hogy nem csak a fanoknak énekel hanem a barátnője is  a gondolataiban jár ... amikor a számmal végeztek épp egy kevéske szünet következett a fiuk öltözni jöttek le , de Lucas mielőtt átöltözött volna váratlanul megcsókolta Lunát
Ez a csók a feszültségből keletkezett amit a dal közben mindketten éreztek . Most csak egymásra tudtak koncentrálni. de sajnos ez a pillanat is megszakadt a fiuk sietsége miatt . 2 másodperc mulva már megint a színpadon álltak , ekkor Luna vissza sietett a neki fenntartott szobába a tv-vel . Minden jól ment ameddig be ment , azonban el kellett mennie mosdóba , tudta hogy veszélyes lehet . Bármikor találkozhat a WC ben az anyjával . Ami elég szar ügy lenne . Mindenre számított csak arra nem ,hogy mi fog történni...

The Truth Untold | Lucas ff. ✔Where stories live. Discover now