a bemondón megszólalt egy hang és kijelentette hogy Lucas gépe landol, a légutaskísérő mindenkinek szép időt kívánt az itt töltött ideijéhez és már szálltak is le a gépről . a reptéére érve valami furcsa alakot észlelt aki egy táblát fogott a nevével. Napszemüveg volt rajta , rózsaszín mullet vágású haja volt de az alig látszódott a kapucni miatt amit viselt . Hogy még felismerhetőbb legyen Lucas szemének, egy maszk is takarta a fejét . Egyből oda sétált hogy megkérdezze mit akar tőle .- szia figyelj nem tudom ki vagy , de nincs most sok időm .-nyugtalanul trappolt egy lábával és gyorsan ütögette a talajt. - tudom , nekem sincs - tette le a táblát az ismeretlen . Fel tolta a napszemüvegét , és Lucas egy ismerős arcot látott benne . elég volt bele néznie a szemébe... - YeOnJun?!!- kiáltott Lucas összezavartan. - Na na nyugi van , lehet hogy valaki felismer ! - jól van jól van , de honnan tudtad hogy itt leszek ? - hát nem is tudom , lehet hogyha legközelebb előjön a szuperhős ösztönöd , le kéne tenned a telefont ... - mondta Yeonjun. - hat az lehet , hehe . -engedett ki egy kínos nevetést Lucas . - Na de akkor gyorsan menjünk , nehogy összeadják őket . - ja hát igen , persze . -.jegyezte meg Lucas , aztán együtt elindultak , az más kérdés hogy hová... Amikor be ültek a taxiba , kérdezte hogy hová, Lucas csak rá nézett Yeonjunra kétségbeesetten . -Azonban a fiú megmondta a sofőrnek az útvonalat és már mentek is . - hé , honnan tudtad hogy merre kell menni ? . - örülök ,hogy fel tetted a kérdést , Lucas . Ahelyett hogy fejetlenül megindultam volna , felhívtam Soobin telefonját ... és nem csöngött ki , de Luna báttya kedvesen elárulta a helyszínt , pár óra múlva ő is itt lesz , nem hagyná ki a húga "esküvőjét "- mondta Yeonjun , idézőjelet imitálva a kezével . -Áh igy már világos .- jelentette ki Lucas . Ezután mindketten csak idegesen várták hogy oda érjenek a helyszínre .aztán egy kikötőnél megállt , majd Lucas megszólalt :- ez nem úgy néz ki mint egy hely ahol esküvőt tartanak ... - hát bizony nem . Nem hinnem hogy , itt lesz a belvárosban hanem egy kisseb szigeten , Yangyang szólt hogy szereznünk kell egy hajót , azt hogy hogyan , azt nem tudom. -sóhajtott Yeonjun. - Én viszont tudok segíteni nektek ebben a problémában .- szólalt meg egy ismerős hang a hátuk mögül . Egy fess úriembert figyeltek meg közeledni öltönyben és egy rózsával a kezében. - Yangyangg !! úristen hogy jutottál ide ilyen gyorsan ? - kérdezte Yeonjun . - amikor anyám megtudta hogy jönni akarok elküldte értem a magángépünket és az édes pici fiát elhozta az esküvőre . mindenki tudja ,hogy en vagyok a kedvence . - Hát Yangyang ez elég nagy köcsögség volt . - mondta Lucas .- jó,jó tudod hogy viccelek , neked meg nem kell egyből a húgomat védeni , igy is látszik ,hogy szereted .-mondta jó kedvűen . Na jó , hagyjál - Lucas fülei elvörösödtek . - menjünk inkább mielőtt az életed szerelmét hozzáadják a te - mutatott Yeonjunra - életed szerelméhez . Yeonjun is elvörösödött . - bakker Yangyang , te tényleg nem vagy semmi . -csatlakozott ő is . aztán Yangyang elővett egy kulcsot a kezéből és elsétáltak a motorcsónakhoz. mindenki beszállt és indultak a sziget felé. A hullámok nem voltak vészesek , napos idő volt , az óceán gyönyörűen ragyogott , felszíne olyan volt , mint egy tükör .
Lucas tördelte a kezét es kopogtatta a lábát a motorcsónak alján." csak érjünk már oda " - gondolta. még a földet nézte idegességében , amikor az édes pici Yangyang felriasztotta ,. -Nézzétek , ott van a sziget ! - Lucas egyből felkapta a fejét és keresgélte a szemével , amikor meglátta már egyre közelebb voltak . Yeonjun sem volt már nyugodt , látni szerette volna Soobin , nem csak azért mert hiányzott neki , hanem mert tudja milyen jól néz ki zakóban . persze hiányzott is neki . a fiúk csónakja kikötött a vízparton ,és már úton is voltak tiltakozni az esküvő ellen. Egyből megtalálták a helyet, egy kis szigeten nem olyan nehéz . szépen meg volt csinálva a hely , nem volt ott sok ember csak azok akik ilyen hirtelen is ráértek eljönni erre az esküvőre . Látni lehetett a menyasszonyt és a vőlegényt , messziről szép párnak látszottak , de lehetett látni hogy valami még mindig nincs rendben . A fiúk lihegve futottak . Az emberek lassacskán észre vették őket és kíváncsi fejjel fordultak hátra , a fiatalok már ott álltak a szék sorok elején ahol még pár perce a menyasszony sétált . És akkor megtörtént , Luna és Lucas szeme egymásra talált , Luna szeme úgy csillogott mintha valami természetfeletti dolgot látott volna , de ez nem csak csoda volt ,hanem egy jel , hogy mégsem olyan gonosz vele az univerzum . . .
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Truth Untold | Lucas ff. ✔
Fanfic"Hihetetlen hogy egy véletlen , mennyi mindent megváltoztathat egy ember életében ... " jelenleg átírás alatt ! Nice: #1 Lucas