A Beautiful Show

23 2 0
                                    

...

-Hát persze ,hogy leszek te hülye . Szívtattalak.

-Huh... Most megnyugodtam.

-Igazából én is . Nem tudtam mikor kérdezed meg végre.

- Nahjooo . Azért nyugodtság  van 2 perc ismertség után nem kérdezhetném meg az kicsit hamar lenne.

- Jó az igaz... Lucas!

- Hm?- nézett rám .

- Szeretlek.

- Te is relytegetsz meglepetéseket !
Nem néztem volna ki belőled ,hogy így kijelented.

- Bocs ,hogy így érzek ,krumpli .- jelent meg egy mosoly az arcomon .

- Rég halottam ezt a nevet. - mondta majd közelebb jött és hátulról megölelt. Így ültünk a cseresznye fa alatt .

Nem kellett nekem több ahoz hogy én is tegyek egy lépést . Lucas felé fordultam , de mielőtt megtehettem  volna azt amit . Lucas megelőzött és rátapadt ajkaimra, a csók nem tartott olyan sokáig , nekem mégis egy csodálatos 5, 5 másodperc volt.

A két fiatal sokáig ült még ott az érzéseiken merengve .
Végül arra a következtetésre jutottak hogy igen is szeretik egymást .
Lehet nem mutatják , de ez a jó bennük .
Még szekáljak is egymást mint a testvérek.
Beszélgettek még sokáig a rózsaszín fa alatt , viszont végül menniük kellett a koncert helyszínére.

Odafelé fogtak egy taxit aki elvitte őket . A taxiban a hátsó ülésen ültek.  És tartottak a helyszínre.

Amikor megérkeztünk már sok lány és fiú állt sorban a stadionnál. Igaz nem számított rá senki , hogy egy taxival fogunk megérkezni . De a taxi sofőr  kitett minket egy nem túl zsúfolt helyen így be tudtunk menni a nekünk kijelölt bejáraton .
Onnan az öltözőbe mentünk és találkoztunk a többiekkel.

- Na megjött a szerelmespár. - szólalt meg Ten.
- Nem hezitálok és fejen rúglak , Chittaphon .- válaszoltam neki, tök nyugodtan.

-Jólvan nyugi ,nem kell vadmacskává változni...

Amúgy mehetünk próbálni. - mondta Winwin aztán a fiúk felmentek a színpadra .
Én a nézőtérről figyeltem őket.

A mai koncert is nagyon jó volt. A hangulat valami zseniális. Imádom nézni ahogyan a fiúk teljes energiájukkal táncolnak és énekelnek a rajongóknak . Mindig olyan melegséggel tölt el .

✨✨ Lehet rövid lett ,talán a következő hosszabb lesz ... ✨✨

The Truth Untold | Lucas ff. ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang