Reggel ... elmentünk reggelizni , mármint szerettünk volna. Csakhogy amint lementünk a lépcsőn megláttunk, hogy a Choi család az anyámék társaságában reggelizik . Ebben a hotelben .
Ekkor tudatosult bennem, hogy az utóbbi pár nap nehéz lesz . Mivan ha meglát az anyám ... egyből elhurcol. De legalább abba a "börtönbe" már nem tud visszavinni mert, már túl idős vagyok , már nem vagyok kötelezve arra hogy visszamenjek . Csak ahhoz a Choi ivadékhoz akar hozzáadni , jut eszembe ő nem volt sehol, ha meg volt is ,nem láttam .
A reakciónk Yangyangal egyezett és amilyen gyorsan csak tudtunk megfordultunk. A többiek néztek mint Rozi a moziban ,aztán jobban megnéztek az embereket az ebédlőben és meglátták apám karján a rubinttal kikövezett órát .-Én ezt nem... mondtuk egyszerre és meglapultunk a lépcső oldalánál. - ők azok ? - kérdezte Lucas . igen , sajnos - mondtam félve .
- Yangyang?! - hallatszott az anyám hangja a távolból -Ti is itt szálltok meg ? Gyertek csatlakozzatok - hangjából ítélve nem látott meg engem , gondolom a többieket meglátva következtetett arra hogy Ő is itt van.
- Menjetek -suttogtam - tudod ,hogy úgy lesz a legjobb nekünk ha azt csinálod amit ő "kíván " .
- Jól van , te menj vissza a szobánkba de figyelj, nehogy észre vegyen - mondta a bátyám aggódva , Lucas egy puszit adott a homlokomra - vettem , főnök . mondtam és elindultam felfelé. Már a 2.-on jártam de bele ütköztem valakibe ...(külső szemszög )
jaj bocsánat - nézett fel , majd egyből vissza is hajtotta a fejét - baszki... - a fiú mint már tudta Soobin volt . -Most nagyon nagy pácban van . Luna fejében 200 lehetőség fordult elő , hogyan tűnhetne el innen. Azonban nem tartott sokáig a gondolkodás mert a fiú megszólalt :
- Öhm ,hehe nincs baj ... - Már a fiú is felismerte őt , nincs visszaút. Imádkozott hogy kedves ,és megérti hogy nem szeretne hozzámenni.
- várj , mi ? - te vagy az , a Liu lány ugye várjál mi a neved - gondolkodott erősen amíg ki nem bökött valamit .
-Lana . -Luna te fa- mármint balfék - Ez a megszólalás rossz döntés volt ,nem szabadott volna elárulnia ki is ő .- oh de fasz vagyok - Luna csapkodta a fejét -mindegy figyelj lehet fölöslegesen kéregetlek ,de mondjuk lehetne hogy tudod.. nem szólsz a szüleimnek .-haha talán - forgatta a szemeit - de valamit meg kell tenned nekem ....- nézett egy perverz fejjel . - nem , csak azt nem bármi mást , csak azt nem !- tiltakozott , "soha nem tennék ilyesmit , mégis mit képzel ez az ember "- gondolta Luna
- A kaján tekintete átváltozott ártatlan kisfiús nevetéssé- most meg mi van ?? van barátom és szeretem !- értetlenül nézett a fiúra - Nem akartalak megfektetni , megnyugodhatsz ,vicceltem . -és nem fogom elmondani , hogy itt vagy mivel nekem is van partnerem és ha megtudják hogy itt vagy akkor a legközelebbi helyen és időpontban egymáshoz kéne mennünk , azt meg egyikük sem szeretné . - hát igen - tette hozzá Luna . - figyelj megadom a számom , és ha támadna a család valami párkapcsolatokat megrontóval üzenek .Akkor el tudsz tűnni innen és nem kell semmi megerőltetőt csinálnunk .- mondta a fiú . -deal , mondta Luna kezet fogott vele és elindult a szobájuk felé , viszont még mondott valamit Soobinnak : - üdvözlöm a partnered ! intett Luna és már el is tűnt onnan. Aztán visszaért a szobába és kicsi idő múlva a fiuk is megérkeztek .
Luna egyből oda ment hozzájuk és megölelte Lucast - van egy jó és egy rossz hírem .
-mondta -jesszus mi történt? -szolalt fel a bátyja .
-Őhhm hat az úgy volt, hogy találkoztam a Choi gyerekkel- Yangyang szeme kikerekedett, de nem szolalt meg csak felvette az állát a földről . - De szerencsére nem akar összeházasodni velem és megadta a számát azt monda figyelmeztet ha valamit tervelnek a klánjaink.
-folytatta Luna . Lucas egyből felszólalt : - Szerintem tetszel neki azért adta meg a számát . - Luna egyből nevetésbe tört ki . - van valakije és nem tetszik és ő nekem sem , szerintem jó BARÁTOK leszünk- hangsúlyozta a barátok szót.
- A fiú feje még mindig féltékenységre utalt , mivel a lány ezt látta oda ment és megint megölelte az embert akit szeret.
- Téged szeretlek , nyugodjál megfele .-Próbálta megsimogatni a fejét úgy mint egy kiskutyának
de a nagyjából 20 cm-es különbség miatt ez elég nehéz feladatnak bizonyult .- aww de cuki minnyá' meghalok . - nyafogott Xiaojun .-Na te izé , neked soha nem volt olyanod akit szeretsz ?? -állt ki magáéért Luna . - de ,Bella - vágta rá Xiaojun.Joh de ő egy kutyta nem egy ember ,vagy kihagytam valamit ?- vágott vissza Luna.
...
( na ez a rész nem lett olyan rövid viszont lehet a következő rész az lesz mert nincs ihletem :(()de nyugalom megpróbálok valamit összehozni mert nem hagyom befejezés nélkül ezt a könyvet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Truth Untold | Lucas ff. ✔
Fanfic"Hihetetlen hogy egy véletlen , mennyi mindent megváltoztathat egy ember életében ... " jelenleg átírás alatt ! Nice: #1 Lucas