-Mit jelent , valakit igazán szeretni ? Egymás szemébe nézni és látni benne a közös jövőt , a csodás perceket és a boldogságot. Együtt úgy érezni mintha megváltanátok a világot . Felszedni a földről az összes virágot és odaadni a kedvesednek . Együtt nevetni a nap alatt , futkározni a napraforgók között és elnevetni magatokat azon , hogy mennyire gyerekesek vagytok . De élvezettel csináljátok mert együtt vagytok. Talán ez lenne a szerelem. . . viszont lehet még nem tudok róla sokat . Azt tudom hogy vicces volt amikor azon a napon még 2021. májusában megkérted a kezem . Egy esküvőn ami az enyém lett volna , szerecsenre nem volt mert, pont megjelentél , csillogó szemekkel. Még a sok nehézség után sem hagytál magamra , követtél a mélybe és vigyáztál rám , köszönöm neked ,hogy mindig itt vagy nekem és a bátyámnak természetesen.- nevetett a sok vendég . El sem tudom hinni hogy most itt állhatok melletted 3 évvel később és elmondhatom magamról ,hogy hivatalosan is a feleséged vagyok . És, hogy itt lehetek veled a következő éveidben , amelyekben átélhetem veled a jövőt , amiről mindig is álmodoztam ...- bocsánat - törölt le egy könnycseppet Luna a szeme sarkából . - Köszönöm és szeretlek . - mondta végig a beszédét Luna majd a vendégek csoportja elkezdett kocogtatni a poháron , csókot kérve. - csókot , csókot!- Lucas Luna felé fordult és megcsókolták egymást . Luna nagy szemekkel várta Lucas beszédét , hátra dőlt és csak hallgatta a , már férje, hangját. - Fú hát , eddig azt gondoltam ,hogy egy nagyon jó kis beszédet írtam össze , de nem hiszem ,hogy Lunáét felül múlná ... Na de akkor kezdem is . - Még tisztán emlékszem a napra amimkor találkozunk , a meleg és napsütéses Dubaiban , teljesen elveszett voltál , azt sem tudtad hol vagy , krumplinak hívtál és ezzel beinvitáltad magad a szívembe . - nevetés hallatszott a teremben - Igen , köszönöm , tudom hogy eléggé nevetséges de így van , aznap amikor találkoztunk beszélgethettem a legőszintébb énével és találtam benne valamit amit másokban nem . Egyediséget , ez a lány itt mellettem , megmutatta hogyan kell élni . Sok dolgot megtanított nekem , például ,hogy miként kell menekülni egy akaratos szülő elől , titokban. Megmutatta hogy mennyire kicsi a világ , egészen idáig a testvérével voltam egy csapatban, és ezt egyikünk sem fogta fel csak akkor amikor megtörtént a találkozás. Megmutatta milyen az amikor elveszik tőled a legfontosabb dolgot a világon , és remélem az is volt az utolsó alkalom . Összességében sokat tanultam tőle , nagyon erős és kitartó ember, bölcs és nem foglalkozik mások véleményével . ezért is kértem meg a kezét azon a napon , igaz hogy nagyvonalúan nemet mondott először ,de nyomós oka volt rá. Azonban szerencsére 2 év múlva, büszkén jelenthetem ki hogy igent mondott . Most itt állunk az emberekkel akik ott voltak azon a napon két évvel ezelőtt és ők is boldogan ünneplik az évfordulójukat. Ugyanis pár hete kaptuk a hírt , hogy a jövőben ők is megházasodnak , gratulálni szeretnék nektek ... Soobin és Yeonjun , nagy Tapsot nekik ! meg szeretném köszönni az embereknek akik a kezdettől fogva támogatták a szerelmünket , és azoknak is akik még a gondolatától is elszomorodtak . Igy is meg úgy is gondoltak ránk , és ez jó hír . Legalább Van valmi bennünk ,ami mély nyomott hagyott bennük is . Luna , nagyon hálás vagyok érted és hogy az enyém lehetsz , örökké ameddig a halál el nem választ . Teljes szívemből , szeretlek. - Luna még jobban bekönnyezett. El sem tudta hinni , hogy azok után , hogy miket élt át és milyen rondán viselkedtek vele még szeretheti valaki . De nem csak akárki , az ember , akit a legeslegjobban szeret . - Lucas sem tudta uralni a könnyeit , látszott rajta , hogy még a saját gondolataitól is meghatódik . - Én is nagyon szeretlek , Lucas . mondta luna , majd megfogta a férfi arcát és közelebb húzta magához , gyengéden meg csókolta , ami a közönségnek nagyon tetszett , és felálltak mad elkezdtek tapsolni ...
mikor már sötétedett , elindultak a zenék és indulhatott a lagzi , a fiatalok mindannyian eszüket vesztve buliztak , jól érezték magukat és táncoltak . Amikor viszont elindult egy édes zongora szó és megszólalt a ' my everything ' . Az ifjú pár közös tánca következett ... a lassú dal mindenkit meghatott és csak csodálták ahogyan Lucas és Luna táncolt , mindenki körülöttük , a csillárral a fejük felett . Flitteres ruhában bevilágítottak az egész szobát . Úgy nézett ki mint egy tündérmesében . Egyikük sem így képzelte az életét azután a nap után Dubaiban. A kimondatlan igazság viszont az volt , hogy az elején senki , még maga Luna és Lucas sem gondolta volna , hogy ilyen messzire jutnak egy esti beszélgetés és egy fagyi után . De csodák történnek , és legyenek ők erre a példa . Akármi is legyen velük a jövőben , őket a sors hozta össze , nem csak egy véletlen ...
The End
STAI LEGGENDO
The Truth Untold | Lucas ff. ✔
Fanfiction"Hihetetlen hogy egy véletlen , mennyi mindent megváltoztathat egy ember életében ... " jelenleg átírás alatt ! Nice: #1 Lucas