Your Name

19 1 0
                                    

Én aki már minden ön tisztulási módot elvégzett a gyónáson kívül , befeküdtem az ágyba . Majd kis idő elteltével megérkezett hálótársam aki igen csak jól érzi magát félpucéran .
Ezért természetesen úgy aludt .
Most nagyon nem kellett neki a pizsama amiért tegnap megszenvedtem.

- Megérkezett a cukorbogyód! - dőlt be mellém az ágyra .
- ha valaha is így szólítanálak , áss el légyszi .
- Akkor minek fogsz hívni ? Csak azt ne mondd-

- Te vagy az én kis krumplim . Nem kedvesem , babám  , édesem  hanem krumpli. Tök mindegy hogy sült , főtt vagy grillezett. Te vagy a krumplim.

- Jóh elfogadom a sorsom de akkor neked is kell egy jó kaja név vagy valami .

- Majd egyszer természetes úton csak úgy eszedbe jut valami  . És rájössz ,hogy ez egy illő név a barátnődre .

- Lehet igazad van , igazából nagy baj ha nem kaja ?

- Nem feltétlenül , de  nekem jobban tetszene .

- Akkor majd elő rukkolok valami menővel .

-Na jól van , én már elfáradtam szóval szunyókálok . Jó éjt krumpli.

-Jó éjt ,szerelmem . - amikor ezt kimondta nem hezitáltam, és a párnát ami a fejem alatt volt hozzá vágtam .

Megérdemelted ! - ez volt az utolsó dolog amit kimondtam aznap , utána már bealudtam .

Már kora reggel ültünk a repülőn Kína felé .
Lucas mellett ültem aki nagyban húzta a lóbőrt , de még így is nagyon bámulni való volt az arca.
Reméltem, hogy nem kel fel amikor éppen őt bámulom ...
Már a telefonomon nézegettem valami érdekeset , amikor úgy tűnt fel kelt .
Jó reggel- puszit nyomott az arcomra.-t
Neked is .- mosolygott.
-Na azért, ez új nekem.

- Most már együtt vagyunk. Valahogy meg kell szoknod.

Válasz helyett az arcom úgy gondolta földbe gyökerezik és paradicsommá alakul .

Ő csak kinevetett .
- Te hülye . - megint csak aktiválódtak a harci képességeim és rácsaptam egyet .

-Naaaaaa! Ez azért fájt.

-Megérdemelted.

-Azért minket nem kell felkelteni !! - szólt Hendery a repülő másik oldalárol.

-Jó de hát ha megijedtem ! - reklamáltam Herdery-nek .

Akkor sem kell ilyen hangosan kiabálni , még félre értem .- Csatlakozott a beszélgetésbe Winwin.

-Anyád , Winwin!

-Kösz jól van ! - mosolygott.

Hoppá hoppá! - szólt közbe Hendery .
-Szerintem Lucas nem ellenezné ha tényleg azért adna ki ilyen hangokat .

Na ! Na , na ! Ezt nem .- Szóltam rájuk mert, ezektől az alkotásoktól  megint csak paradicsommá transzformáltam de ezt a kínos szituációt könnyen meg tudtam oldani .
- Megyek bepúderezem az arcom - tehát elmentem szépen mondva pisilni ,hogy ignoráljam a helyzetet .
A repülő mosdója olyan volt mint a többi , tudhatni nagyon kicsi.
...

Ezt élvezettel írtam :))

The Truth Untold | Lucas ff. ✔Where stories live. Discover now