10. rész- Előtör a démon

286 18 0
                                    


Eredetileg azt terveztem, hogy az estét kettesben töltöm Damianoval. De hát ember tervez... Beljebb kerültünk a házba, majd mindenkit köszöntöttem. Vic egy pohár pezsgőt nyomott a kezembe és én neki láttam a pohárköszöntőnek.

- Nos, sziasztok.- kezdtem.- Mindenkinek aki itt van nagyon köszönöm. Az elmúlt három hét nagy harc volt számomra, de végül én nyertem a csatát. Hogy felejthetetlen legyen ez az esemény számotokra, elmondom nektek, amit mi már tudunk. Nagy megkönnyebbülésünkre Beatrix nem várandós Damianotól!!

Mindenki nagy éljenzésben tört ki. Majd láttam arcukon a megnyugvást. Nem igazán kedvelték Beatrixot. De ő már a múlté. A többiek kimentek a teraszra, majd helyet foglaltak. Damiano szülei nem tartottak velünk, mivel épp a reptérre indultak. Elköszöntünk tőlük majd csatlakoztunk mi is a társasághoz.

- Jó, hogy újra itthon vagy.- mondta Thomas.

- Igen. Dam az utóbbi időben már nem volt önmaga- kontrázott rá Ethan.

- Csirió- emelte poharát Vic.

Egy darabig ültünk kint a teraszon, elfogyasztottunk néhány pohár italt és a többiek elmesélték mi történt az elmúlt időben. Este tíz órára már eléggé fáradtnak éreztem magam ezért , elnézésüket kérve, Damianoval nyugovóra tértünk. De nem aludni.

* Damiano*
Már alig vártam, hogy a szobánkba érjünk. Nagyon sok mindent akartam bepótolni. Hiányzott ölelése, csókja, de leginkább az hiányzott, hogy mellette ébredjek. Amint beléptünk az ajtón becsuktam magam mögött, megragadtam derekát és a falhoz nyomtam teljes erőmből, miközben mézédes ajkait csókoltam. Jobb kezemmel betértem felsője alá és gyengéden simogatni kezdtem női bájait. Közben bal kezemmel nadrágját gomboltam ki. Néha mikor olyan helyre értem, ő csak belenyögött lágyan csókunkba. Kezeivel szépen lassan levette ingemet, majd nadrágomat, s eközben az ágy felé tartottunk. Egyszer csak ajkait elhagyták a következő mondatok, amitől teljesen beindultam. Gyengéden súgta, de mégis erősen :

"I wanna swim between your thighs,

I wanna fuck you till you scream and cry,

I wanna hold you in my arms tonight,

For your love I'll do whatever you want."

*
Láttam rajta, hogy szavaimtól teljesen beidul. Nem kellett túl sok és már hanyatt is döntött az ágyon, majd elém térdelt. Abban a pillanatban eszemet vesztettem. Mert nem csak az éneklésben volt jó. Azt is remekül csinálta. Érintéseitől csak jobban és jobban feltüzelődtem. Ajkaimat folyamatos, halk nyögdécselések hagyták el, melytől még inkább beindult. Már közeledtem a csillagokhoz, mikor hirtelen magamra rántottam és amint behatolt szentélyembe, én abban a pillanatban hangosan felnyögtem és akkor láttam meg az összes csillagot egyszerre. Kemény volt de mégis gyengéd. Neki sem kellett sok. A következő pillanatban már csipőjén ültem és hol gyorsan, hol pedig lassan, de erősen hintáztam. Így repültünk el egyszerre mind a ketten újból a csillagokig.S még vagy ezerszer az éjjel alkalmával. Néha megálltunk egy kis pihenőre, aztán újból egymásnak estünk. Csak b***tunk és b***tunk, mint nyulak a bokorban. Hajnal kettőre járt az idő, mikor már nem bírtuk tovább. Damiano a hátán feküdt én pedig fejemet mellkasára téve. Hallgattam szívdobogásának egyenletes ritmusát és így szenderedtem álomra.

Reggel telefoncsörgésre ébredtem. Damianot keresték, de ő éppen a fürdőben volt. Bementem, hogy bevigyem a telefonját, de ő megragadta kezem és behúzott a zuhany alá, majd kezdődött előről az éjszakai kaland. Nagyjából egy óra áztató "fürdés" után sikerült kikászálódnunk a zuhanyból.

- Jó reggelt Princess. - mondta Damiano mosolyogva.

- Neked is szivem.- azzal egy édes csókot leheltem ajkaira.

- Ma a Radio Italiaban lesz egy fellépésünk. Ha gondolod velünk jöhetnél.

- Meglátjuk, azért még nem vagyok száz százalékos.

Miután felöltöztünk, lementünk a konyhába valami harapnivalót készíteni, mivel az éjszaka okozta energia veszeteséget valahogyan pótolnunk kellett. A többiek is már ébren voltak.

- Jó reggelt csipet csapat. Na az ágy megmaradt?- kérdezte Thomas.

- Ennyire áthallatszott? - sütötte le szemét Dam, én pedig egyre jobban elvörösödtem.

- A fő, hogy jól éreztétek egymást..khm. akarom mondani magatokat- mondta a szende Ethan.

- Jó reggelt. Miről is maradtam le? - kérdezte Vic.

- Ha tudni akarod a fiúk épp azon akadtak fent, hogy egy hatalmasat keféltünk az éjjel. - válaszoltam nevetve.

Erre a válaszomra mindenkinek fent akadtak szemei. Csak bámultak rám, mint borjú az új kapura. Láttam arcukon a döbbenetet.

- Te meg mióta lettél ilyen rosszkisány? - nézett rám Dam, miközben szája ördögi mosolyra húzódott.

- Te tettél ilyenné, apuci. - Súgtam fülébe, minnél erotikusabban, majd megnyaltam szám szélét.

- Hát ezek közt aztán szabályossan lángol a levegő- hüledezett Thomas.

- Menjetek szobára..- nevetett Vic.

A következő pillanatban Victoria megragadta kezem és arrébb húzott, hogy tudjunk egy pár szót beszélni egymással.

- Baj van Vic?- néztem rá nagy szemekkel.

- Baj az nincs. Arra gondoltam, hogy elmehetnén vásárolni egy pár dögös cuccot. Persze ha van kedved hozzá.

- Naná, veled bármikor. - válaszoltam.

- Tudod estére vendéget várok és kicsit izgulok, úgyhogy gondoltam elterelem a gondolataim.

- Felkapok valamit és indulhatunk - mosolyogtam.

S tíz perccel később már az ajtóban álltam indulásra készen. Beszálltunk a kocsiba és útnak indultunk. Az egész délutánt shoppingolással töltöttük. Életem egyik legvadabb szettjét sikerült megvásárolnom és csak reménykedtem, hogy Damianonak is tetszeni fog. Amire hazaértünk a srácoknak pont indulni kellett a felvételre. Én végül otthon maradtam, hogy előkészüljek, mire Dam hazaér. Bekapcsoltam a tévét, hogy lássam a közvetítést, de közben mégis a szobánkat rendeztem be. Úgy éreztem, mintha egy áldozati oltárat készítenék. A párnákat  eligazítottam. majd letakartam az ágyat egy vékony selyem-szatén lila takaróval. Éppen olyan volt színe mint első együtt töltött esténk alkalmával. Felvettem azt a szexi csipkéből készült bodyt amit a délután alkalmával vásároltam. Mire mindennel elkészültem a koncert a végéhez ért. Meggyújtuttam a gyertyákat és vártam, hogy Apuci hazaérjen. Közben néhány sejtelmes sms-t küldtem neki, itt-ott a csipkét lefotózva. Nagyjából a koncert végétől számítva egy óra múlva Damiano úgy törte rám az ajtót, hogy csoda, hogy az nem tokostúl szakadt ki helyéről.

- Princess? - mondta karcos hangján, amitől a hideg végig szaladt hátamon.

- Daddy. - válaszoltam, majd csókot nyomtam ajkaira.

Majd minden kezdődőtt előről ugyan úgy mint az előző este. Vad és szenvedélyes éjszaka.

* Eközben Victoriánál*

- Jöhetsz, úgy látom a többiek már behúzódtak. Szólt titkos vendégéhez.

Próbáltak halkan felosonni Vic szobájába, s ez félig meddig sikerült is. Azonban mikor elhaladtak az ajtón előtt, a kiszűrődő zajokból sejthették mi folyik odabent. Vic erre kuncogni kezdett, mire mi tudtuk, hogy pontosan tudja mi folyik nálunk.

- Gyere mielőtt még ajtót nyitnak - súgta.

Majd gyorsan beosontak a szobába és úgymond elnémult a ház.

Út a csillagokigWhere stories live. Discover now