24. rész- Cserfes összeesküvés

166 11 1
                                    


Másnap reggel elsőként ébredtem. Gondoltam meglepem Damianot és készítek neki reggelit. Elsőként kelltem, úgyhogy még senki nem volt ébren. Ilyen is ritkán fordult csak elő. Belebújtam mamuszomba, bedugtam a füllhallgatóm, elindítottam kedvenc számomat, majd lementem a konyhába. Neki láttam a reggelinek, miközben mit sem sejtettem.

*Rosalie*

- Jó reggelt. - súgta halkan fülembe a varázslatos szavakat Ethan.

- Jó reggelt- válaszoltam.

- A nővéred épp a konyhában mesterkedik.

Majd a következő pillanatban, mint a szurikáták felnéztem.

- Be van dugva a füle. Szerintem nem hall. A biztonság kedvéért kiosonok, tartod a frontot?

- Persze.- kacsintott.

A következő pillanatban laposkúszásban tértem ki a folyosóra, irányba véve a vendégszobát. De sajnos lebuktam. A szemem sarkából láttam ahogyan Ethan gyorsan leveszi ingét és nadrágját, majd a kanapé alá rejti őket.

***
Egyszer csak azt vettem észre, hogy Allie négykézláb mászik a folyosón. Gondoltam megérdeklődöm tőle, hogy mit csinál. Így a háta mögé osontam.

- Khmmm... Jó reggelt.- szólítottam meg.- Mégis mit csinálsz?

- Szia. Csak leesett a fülbevalóm hátulja és azt keresem.

- Azt ugyan már nem találod meg. Hidd el. Nem egyet hagytam már el a lakásba.- mosolyogtam, majd kezet nyújtottam, hogy felsegítsem.

Együtt átsétáltunk a konyhába, ahol Ethan állt egy szál boxerben.

- Helló lányok. Kértek kávét?- nézett ránk.

Persze elfogadtuk. Aztán szép lassan megérkeztek a többiek is. Damiano egy fenékrecsapással indította a reggelt. Mire észbe kaphattam volna, már az ajkaimra tapadt.

- Mi a tervetek mára? - kérdezte Dam.

- Arra gondoltam, hogy segítek a költözésben Allieéknek.

- Jólvan nekünk este lesz egy próbánk. Mit szólnál Princess, ha a stúdiónál találkoznánk, aztán elmennénk vacsorázni?

- Nekem megfelel.- válaszoltam, és egy csókot nyomtam ajkaira.

Miután megreggeliztünk, felmentem összekészülni.

* Rosalie*

Éppen a fürdőben voltam, mikor hirtelen Ethan  benyitott. Bejött majd gyorsan becsukta maga mögött az ajtót.

- Mit szólnál, ha este a próba után találkoznánk?- kérdezte.

- Mégis, hogyan meg hol tudnánk?

- Gyere a próbateremhez nyolcra. - kacsintott, majd gyorsan beírta számát telefonomba. - Este találkozunk.- majd kilépett az ajtón.

***
Nem sokkal később már a régi lakásom ajtajában álltunk. Adele pár perccel utánunk érkezett meg a költöztetőkkel. Egy óránkba telt, hogy az összes dobozt felvigyük az emeletre, plusz még egybe mire kipakoltunk. Ezzel pedig annyira elment az idő, hogy már indulhattunk is tovább mivel Elenort ki kellett vigyük a reptérre. Egy gyors kávé után el is indultunk és szerencsénkre fél óra alatt ki is értünk, ami ebben a városban meglehetősen ritka.  A reptér bejáratánál elköszöntünk Elenortól. Még egy darabig néztük, ahogyan eltűnik a mozgólépcsőn, majd visszaindultunk.

- Minden rendben? - kérdeztem Alliet.

- Persze. Kicsit hiányozni fog, de azt mondta ha tud meglátogat.

- Ha másnem velem tölthetsz időt, ha van kedved csavaroghatunk is.

Allie mosolygott válaszképpen, majd a telefonjába meredt.
A megbeszéltek szerint engem kitettek a stúdiónál. Majd tovább is mentek. Felmentem a többiekhez, majd helyetfoglaltam és megvártam míg végeznek.

* Rosalie*

Miután kitettük Ariát, úgy gondoltam beszélek anyámmal az estéről. Ha valakinek tudnia kell, akkor az ő. Összeszedtem minden bátorságomat és feléfordultam.

- Anyu, beszélnünk kellene valamiről. - kezdtem mondandómat.

- Hallgatlak, tudod nekem bármit elmondhatsz. - felelte.

- Nos arról van szó, hogy Aria barátja Ethan elhívott ma este egy randira. Szeretnék elmenni vele, persze ha neked nem gond.

- Ugyan, miért lenne gond? Felnőtt lány vagy, csak annyit kérek, hogy vigyázz magadra.

- Köszönöm. Kérlek egyenlőre ne szólj erről Ariának. Nem szeretném felzaklatni.

- Ne aggódj. Lakat a számon.- kacsintott.

Örültem, hogy ilyen anyám van. Sosem csinált problémát abból, ha valahova el szerettem volna menni. Vele mindent meg tudtam beszélni. Miután hazaértünk egyből készülődni kezdtem. Egy hosszúra nyúlt zuhannyal és hajmosással indítottam. Míg a törölköző leszívta a hajamról a vizet, addig felvettem kedvenc fekete szoknyámat, melyhez egy ezüst színű, hosszú ujjú pólót vettem. Megszárítottam hajam, és feltettem sminkemet. Összepakoltam egy pár fontos dolgot, plusz raktam be váltóruhát, arra az esetre ha netán mégsem jönnék haza az éjjel. Felvettem kedvenc bakancsomat és kabátomat. Szóltam anyunak, majd elindultam a megbeszélt találkozó pontra. BIztonság kedvéért azért küldtem egy sms-t Ethannek.

*Ethan*

Már a próba végén jártunk, mikor megérkezett Rosalie sms-e. Szerencsére telefonom éppen a zsebemben volt rezgőre állítva, így nem látta vagy hallotta senki rajtam kívül.

- Na skacok, szerintem akkor fejezzük be mára. - szólt Damiano.

- Ezzel most egyetértek.- felelte Victoria.

Míg a többiek nagyjából összepakoltak, addig gyorsan válaszoltam Allie sms-ére. Dam és Aria már el is mentek, mivel randijuk van, Thomas és Vic pedig éppen indulni készültek.

- Ethan te nem jössz? - kérdezett vissza Thomas.

- Még maradok. Megbeszéltem az unokatesómmal, hogy beugrik, aztán elmegyünk inni valamit, mivel csak pár napra érkezett a városba. - hangzott el számból a hazugság.

- Rendben. Akkor jó szórakozást.- felelték és távoztak.

Nagyjából összepakoltam, majd a pihenő szobában kihúztam a kanapét és egy kicsit hangulatosabbá varázsoltam. Mire mindennel végeztem, Rosalie is megérkezett. Lementem elé, majd kettesben tértünk vissza a stúdióba.

Út a csillagokigWhere stories live. Discover now