Mindenkinek nagyon szépen köszönöm, aki eddig olvasta a történetemet. ❤ Mivel elértük az 1000 megtekintést, így ma egy igazán különleges részt hoztam nektek.
Előre jelezném, hogy erős rész, 18+ os dolgok történnek benne, úgyhogy mindenki saját felelösségére olvassa.
További jó olvasást kívánok!Morfie Rock
Csípős hideg február végi este volt. A vastag kabátom ellenére csontig fagytam, míg beértünk az autótól a lakásba. A többiek a nappaliban ültek.
- Na kiknek hoztunk nasit?- léptem be vigyorogva kezeimben egy-egy üveg borral.
A többiek csak nevettek az előadásmódomon. A következő pillanatban Ethan ugrott fel néhány pohárért. Thomas kikapta az egyik kezemből a bort és azon nyomban felbontotta és töltött mindenkinek egy pohárral.
- Meséljetek. Milyen volt a találkozás?- érdeklődött Victoria.
Ledobtam magam a kanapéra, kezembe kaptam az egyik poharat és egyszerre lehúztam az egészet. Gyorsan töltöttem még egy kört magamnak, majd egy nagyot kortyoltam és belekezdtem a mesébe. Közben Damiano szorosan mellém ült, egyik kezét pedig a combomon pihentette.
- Egyszerűen sokkot kaptam. Nem csak az derült ki, hogy az anyám nem is az igazi anyám, hanem az, hogy az apám mind végig titkolta az egészet. - borultam ki a barátaimnak.
- Na és mi volt még?- vetette fel Thomas, aki egy újabb kört töltött mindegyikünknek.
- Az igazi anyám, konkrétan pont úgy néz ki, mint én csak plusz 20 évvel. Egyébként egy kedves nő, mindent részletesen elmesélt, ráadásul még van egy húgom is. - böktem ki.
- Van egy húgod?- nézett rám Vic.
- Igen. Két évvel fiatalabb nálam. - folytattam.- Kedves lány, mellesleg nagy Maneskin fan ő is és a barátnője is. Azt hittem, helyben elalélnak, mikor meglátták Damianot.
- Mellesleg holnap átjönnek ebédre.- szólt közbe Dam.
Jó pár pohár elfogyasztása és a mesedélután után, mindenki elszivárgott a szobájába. Igaz én annyit ittam, hogy Damianonak kellett feltámogatnia a szobába. De miután felértünk akkor kezdődtek csak igazán a lazítós dolgok. Semmi másra nem volt szükségem csak egy jó dugásra. Amint becsukódott mögöttünk az ajtó, egy emberfeletti érzés kerített hatalmába.
Damiano elé álltam, majd hevesen csókolni kezdtem, alig hagyva neki, hogy levegőt vegyen. Ő belemart csípőmbe, amitől méginkább elvesztettem fejem. Néha egymás ajkaiba haraptunk, amitől még inkább beindultunk. Lassan gomboltam ki fehér ingét. Aztán egyszer csak bevillant. Ma többre vágyom puszta szexnél.- Várj egy pillanatot.- súgtam fülébe és leültettem a fotelbe, majd kiléptem az ajtón.
Elindultam a sötét folyosón és Vic szobájáig meg sem álltam. Lelkem mélyén tudtam, hogy reggel egy kínos beszélgetés fog várni, de abban a pillanatban nem érdekelt semmi és nem gondolkodtam csak cselekedtem. Beléptem Victoria szobájába, aki alsóneműben állt előttem és nem értette a helyzetet. Odaléptem elé kezemmel beletúrtam szőke hajába, megragadtam tarkóját, majd szenvedélyes csókot leheltem ajkaira és kézenfogva magam után húztam a szobánkba.
- Most játszani fogunk.- lihegtem.
Nem ellenkezett. Beléptünk a félhomályba, bezártuk magunk mögött az ajtót és újabb szenvedélyes csókot váltottunk, immár Damiano szemei előtt. Vic szép lassan kigombolta ingemet és nadrágomat, majd egy laza mozdulattal levette rólam őket és a padlóra dobta. Feltérdeltünk az ágyra és újabb hevesebb csókcsatába kezdtünk. Vic egyik kezével hajamba túrt, másikkal pedig lassan haladt felfelé combjaim belső oldalán. Közben néha áttért nyakamra és melleimre. Erős sóhajok hagyták el számat és közben néha Damianora pillantottam. Láttam rajta, hogy élvezi a látványt, így átadtam magam Vicnek. Néha lágyan végighúztam körmeimet mellkasán és hátán, amibe beleremegett egész teste. Játszottam melleivel, amelyeket olykor olykor megcsókoltam. Vic ujjai lassan felértek egészen szentélyem bejáratáig. Szép lassan kezdett körözni velük, amitől még intenzívebb érzés kerülgetett. Még mielőtt a csúcsra értem volna, ledöntöttem Victoriát az ágyra és újra melleit kezdtem csókolni, majd egyre lejebb és lejebb haladtam, míg el nem értem egészen a csiklójáig. Nyelvemmel lassan kezdtem kényeztetni, míg ujjaimmal combjain, majd fenekén kalandoztam. Néha hallottam, Damiano sóhajait a fotelból és tudtam, hogy ő is élvezi. Míg én Victroiával foglalkoztam, Damiano halkan mögém lépett és pár pillanat múlva már bennem feszült tovább férfiassága. Amikor belém hatolt felnyögtem. Nem kellett sok, ujjaim már Victoriát kényeztették, miközben Dam engem húzott dárdája végére. A következő pillanatban Vic már a csúcsra is ért, amit egy hangos felnyögéssel jelzett. Teste teljesen megfeszült. Damianot annyira feltüzelte ez a dolog, hogy egyre erősebben mozgott mögöttem. Néha hátamba mart, ami iszonyatos fájdalommal járt, de ezt a fájdalmat mégis élveztem. Victoria sem akart lemondani a további élvezetekről, így arrébb húzódott az ágyon, ezzel teret adva nekünk. Damiano a hátamra fektetett és egy határozott mozdulattal újra kardélre hányt. Egyik kezével fejem felett támszkodott, míg másikkal combomon kalandozott. Helyet biztosított Victoriának, hogy szabadon játszhasson bájaimmal. Vic hol nyakamat, hol pedig melleimet csókolta, mialatt Damiano úgy húzott magára, mint kisgyerek a takarót. Szabad kezével néha megpaskolta Vic fenekét, hogy ő se maradjon parlagon. Testem folyamatosan megfeszült és elengedett. Szívem úgy lüktetett, mintha azonnal ki akarna ugrani helyéről. Damiano egyre hevesebben feszült belém, míg egyszerre el nem értük a csillagokat. Mikor az este folyamán először elélveztem alatta, hangos sikoly tört ki belőlem. Itt azonban még nem ért véget. Damianot a hátára fektettem, fejét Victoria ölébe helyeztem, majd csókolni kezdtem nyakát és haladtam lefelé, míg el nem értem lüktető férfiasságát. A következő pillanatban gondolkodás nélkül kaptam számba, mint szűz lány a fagylaltot. Damiano sóhajai kardként hasították meg a körülöttünk lévő forró levegőt. Még mielőtt a csúcsra érhetett volna, egy határozott mozdulattal ültem ölébe és egyben farkára. Szép lassan kezdtem mozgatni csípőmet hol előre-hátra, hol pedig fel-le. Fokozatosan váltottam a ritmusok között. Közben Vic a hátam mögé ült és kezeivel melleimet kényeztette, néha nyelvét végighúzta hátamon. Nem telt el tíz perc, Damiano és én újra a csúcson voltunk. Ledöltem Dam mellkasára, Vic pedig a hátamra és vagy tíz percet töltöttünk így, majd ledőltünk egymás mellé és bekapcsoltuk a tévét. Nem sok kellett és már húztuk is a lőbőrt hármasban.
YOU ARE READING
Út a csillagokig
FanfictionMåneskin fanfiction Aria egy 20 éves lány, aki egyedül él Rómában. Nem rég kezdett el dolgozni Mrs. David asszisztenseként. Így ismerkedik meg a Måneskin banda tagjaival és köt velük életre szóló barátságot. De barátságnál kicsit több is előfordul...