ŞİMDİ BU BÖLÜMDE İŞİN RENGİ BİRAZ DEĞİŞECEĞİ İÇİN AY YAZAR FİNAL Mİ YAPIYOR DEMEYİN DAHA YENİ BAŞLADIK BİTTİĞİNİ SANDIĞINIZDA ÇOK DAHA KARIŞICAK HER ŞEY. BİRAZ ARA VERİYORUZ JİMİN-SOO MİN COUPLE'IMIZA VE ZELO-SOO MİN CEPHESİNDE NELER OLUYOR BAKIYORUZZ.. UPUZUN BİR BÖLÜM İLE SİZLERLEYİM... NEYSE BEN SUSTUM OYUNCULAR SAHNEYEE!! HANA DUL SET! YEHETTT !
Jimin tepkisiz bir şekilde olduğu yerde duruyordu. Soo Min sulanmaya başlayan gözleriyle Jimin'e baktı.
"Bu... Bunu biliyor muydun?"
Zelo gülümsedi.
"Sana evine gönderdiğim mesajda, hani uyurken tatlısın diye attığım mesajda biraz asılmış olabilirim, fakat Jimin'i arayıp sevgilim olduğunu söylemedim. Onu aradığımda senin kim olduğunu söyledim. Jimin de bana okuldan kaydını aldıracağına söz verdi. Senden olabildiğince uzak duracak."
"Jimin... Peki neden bana sevgilimin aradığını söyledin?"
Zelo yeniden lafa girdi.
"Böylece beni senin gözünde kötü tanıtacak ve dediklerime inanmamanı sağlayacaktı. Fakat sanırım senden bir adım öndeyim Jimin-sshi."
Jimin dişlerini sıktı.
"Soo Min... Sana yemin ediyorum, ben hiçbir şey bilmiyordum. Zelo beni arayıp söyleyene kadar bilmiyordum. Babam alkoliğin tekiydi ve lanet olsun ki o araba size çarptı. Dünyanın bu kadar küçük olup seni bulacağım aklıma gelmezdi lütfen affet. Bu babamın hatasıydı."
"Bu yüzden mi beni hak etmediğini söylüyordun?"
Soo Min sözlerine bağırarak devam etti.
"Benden kurtulmak üzereyken, ben her şeyi öğrenmeden kaçmak istiyordun değil mi?"
Jimin başını öne eğdi. Zelo onlara daha çok yaklaştı.
"Bekle, amacım sizi ayırmak değil. Sadece kiminle birlikte olduğunu bil istedim."
Soo Min sırıttı.
"Endişelenme Zelo. Biz çıkmıyoruz."
Jimin başını kaldırıp Soo Min'e baktı. Soo Min tiksinmiş bir ifadeyle devam etti ve göz yaşlarını sildi.
"Onun gibi bir ucubeyle çıkacağımı hayal etmek başıma gelen en saçma şey oldu. Başlamadan da bitti. Bu yüzden sana teşekkür ederim."
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Soo Min'in Günlüğünden...
08.03.2015
Sevgili günlük, belki ailemin ölümünden bu yana ilk defa sana yazıyor olmam komik. Fakat çaresizim. Jimin... O, gitti. Ona söylediklerimden sonra gitti. Ona içimde duyduğum nefret de günden güne azalıp özleme dönüşüyor. Jimin artık okula gelmiyor. Evine gittiğimde kiracısı taşınmış olduğunu söyledi. O, tamamen gitti. Ama endişelenme. Zelo ve Ae Mi benimle. Ae Mi, Zelo ve hizmetliler depresyon halimi gördüğünden beri beni yalnız bırakmıyor. Sanırım kendime zarar vermemden korkuyorlar. Endişelenmelerine gerek yok. Jimin'in döneceği ana kadar hayatta kalacağım. Ae Mi ve Zelo bana çok iyi davranıyorlar. Sürekli yanımdalar. Zelo ile oldukça yakınlaştık. Onun kötü bir çocuk olduğunu zannetmekle hata etmişim. O... Beni korumaya çalışıyormuş. Benden büyük olması bana sorun yaratmıyor. Aksine mutlu ediyor. Bana şefkatle yaklaşıp koruyor. V ile de aram artık iyi. Zelo bana onun aslında nasıl bir çocuk olduğunu gösterdi. V daha önce yaptığı her şey için pişmanlık duyuyor ve bendeki kötü imajını silmeye çalışıyor. Ama hiçbir şey bana Jimin'i unutturamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bencil (BTS- Jimin)
FanfictionJimin, Soo Min'in gözlerine bakıp gülümsedi. "Çok bencilsin." Soo Min kaşlarını çattı. "Benimle nasıl böyle konuşursun?" Jimin kızın alaycı tavrına aldırış etmeden elini kızın saçında gezdirdi. "Bana sürekli surat asıyorsun. Ben senin gülüşünü görm...