Kabulleniş

3.5K 298 83
                                    

Soo Min kekeleyerek Ae Mi'ye seslendi.

"Ae-Ae-Ae-Ae-"

"Soo Min? Sen iyi misin? Soo Min? İçeri giriyorum."

"Ae-Ae-Ae(Rap yapıyo fln)"

"Soo... Min... Sen ha-"

"Ae Mi. Ben... Ne yapacağım?"

Ae Mi suratını buruşturup olduğu yere çöktü.

"Bunun üstesinden gelmenin bir yolu olmalı. Ne diyorlar buna, kürtaj? Evet. Kürtaja ne dersin?"

Soo Min hızla tuvaletten çıktı. Suratı çıldırmış gibiydi.(böyle cinnet geçirme aşaması hani cinlenmiş xd) Telefonunu alarak numaralar çevirdi ve kulağına tuttu. Ae Mi ona koştuğunda Soo Min telefonu kapattı ve söylendi.

"Açsana orospu çocuğu. Açsana!"

Soo Min Jimin'e mesaj attığında Ae Mi karşı çıktı.

"Ona bunu mesajla söyleme."

Soo Min telefonu Ae Mi'ye tuttu ve onun mesajı okumasını sağladı.

'Konuşmalıyız, acil.' (hoho şimdi Soo Min piçlik yapmaya başlıycak çok heyecanlı)

"Soo Min amacın ne? Karnındaki çocuğu kullanarak onunla oyanamayı planlamıyorsun değil mi?"

"Neden olmasın? O beni yüz üstü bırakmadı mı? Beni Zelo'yla olan geçmişimle korkutmadı mı?"

"Onun kaybedecek bir şeyi yok fakat senin var. Senin kaybedecek itibarın ve paran var. Belki de çocuk Zelo'dandır."

"Bu imkansız onunla yatmadım."

"Bundan emin misin?"

"Evet,endişelenme boş vaktimde fahişelik yapmıyorum."

Ae Mi gözlerini devirerek yatağa oturdu.

"Pekala. O zaman ara onu. Kaldığın yerden devam etmek istediğini söyle. Eski 'onunla eve çıkma' hayallerini gündeme getir. Ama onunla oynama. Eğer doğurmak istiyorsan onunla birleşmeye çalış, düşman olmaya çalışma."

Soo Min telefonu yatağa attı ve yere oturdu.

"Haklısın. Pekala. Bir şartım var. Bu haberi verirken V'yi de çağıracağız."

"Ne-Ne alakası var onun?"

"O da arkadaşımız değil mi?"

"Ben yeni bir arkadaş edindim bugün. Daha fazla erkeğe ihtiyacım yok benim."

Soo Min elini havaya kaldırdı.

"Eğer sen benim hayatımın düzgün olmasını istiyorsan, ben de seninkinin olmasını isterim."

Soo Min uzun bir sessizlikten sonra tekrar konuştu.

"Haklısın. Onunla oynamayacağım. Peki çocuğu istemezse?"

"Denemeden bilebilir misin ki?"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Soo Min ve Ae Mi konuşmadan yatakta oturuyorlardı. Soo Min elinde telefonunu çevirip dururken aramanın gelmesini bekliyordu. Soo Min dayanamayarak ayağa kalktı.

"Aramıyor, aramayacak."

"Olumsuz düşünüyorsun. Beni dinle. Onunla aylardır konuşmuyorsun. Mecburen merak edip arayacak."

Soo Min çalan telefonuna baktı. 'Jimin' yazıyordu. Soo Min telefonunu fırlattı. Ae Mi yerden telefonu alarak ona geri fırlattı. Soo Min heyecanla açtı.

Bencil (BTS- Jimin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin