V Ae Mi'ye baktı ve sırıttı.
"Evet. Ben Ae Mi'nin kardeşiyim. Seninle tanışmamız pek iyi olmadı dün akşam. Üzgünüm."
"Hayır, kesinlikle sorun değil. Lütfen, otursana."
V, Yoongi'yi reddetti ve Ae Mi'ye baktı.
"Siz keyfinize bakın ben kız arkadaşımla birlikte yan masadayım. Ama hey, bu akşam bunu telafi etmemize ne dersin? Yemeğe çıkalım mı?"
Ae Mi başını salladı.
"Soo Min hatanedeyken bu doğru olma-"
"Pekala. Bence uygun. Saat sekizde?"
Yoongi V'ye gülümsedi. V başını onaylarcasına sallayıp masasına döndü.
Ae Mi derin bir nefes bırakıp masaya kendini attı. Yoongi kızın yanağını sıktığında Ae Mi onun ne kadar saf olduğunu düşündü.
"Kardeşin çok iyi birine benziyor, Ae Mi. Onunla gurur duyuyor olmalısın."
"Evet. Hayatıma girdiği günden beri her şeyi mahvettiği için onunla gurur duyuyorum."
Yoongi güldü ve siparişi vermek için garsonu çağırdı. Yoongi kızın yerine sipariş verirken Ae Mi gelen mesajına baktı.
'V: Dün yakından görme fırsatım olmamıştı. Tatlıymış.'
'Ae Mi: Ona yumruk atabilecek kadar yaklaşmışsın, ötesi var mı?'
V mesajı okuduğunda bir süre gülümsemekle yetindi. Daha sonra yazmaya başladı.
'V: Saat sekizde umarım güzel olursun. Aksi takdirde benimle eve gelemezsin.'
'Ae Mi: Biz de Yoongi ile onu konuşuyorduk. Akşam onda kalacağım. Sabah bir arkadaşımın şirketine uğramam gerek.'
V mırıldandı.
'Zengin züppeler her yerde..."
'V: Pekala. Ama kısa süre sonra tekrar görüşelim.'
'Ae Mi: Artık seni görmek istemiyorum. Bu geceden son görüşmemiz olsun.'
V kırılmıştı, Ae Mi'yi değersiz hissettirmek gibi bir amacı yoktu ve bunu telafi etmek istiyordu. Bu geceyi iyi değerlendirmeliydi.
V telefonunu çıkarıp Jimin'i aradı.
"Dostum neler oluyor? Soo Min hastanedeymiş."
"Evet. Durumlar kötü."
"Bebek mi?"
"Sakat ya da ölü doğabilirmiş. Daha kötüsü Soo Min bebeği aldırmakla beni tehdit ediyor."
"Onu kızdırmış olmalısın."
Jimin iç geçirdi.
"Senden ne haber."
"Evet konumuz bu. Bu akşam Yoongi denen herif ,Ae Mi ve ben yemeğe çıkıyoruz. Ae Mi ile biraz..."
"Evet. Kavga etmişsiniz. Ne yapmayı planlıyorsun?"
"Sana soracaktım. Soo Min'i nasıl elde ettiğini anlat bana."
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sang Hee yediği yemeğin son bulaşığını da yıkarken kaşlarını çatıp önüne gelen saçı çekti. Cebindeki telefonu çıkarıp saate baktı. Saat öğlen olduğuna göre artık Jimin'i arayabilirdi. Ekrana sert bir şekilde dokunup telefonu kulağına götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bencil (BTS- Jimin)
FanfictionJimin, Soo Min'in gözlerine bakıp gülümsedi. "Çok bencilsin." Soo Min kaşlarını çattı. "Benimle nasıl böyle konuşursun?" Jimin kızın alaycı tavrına aldırış etmeden elini kızın saçında gezdirdi. "Bana sürekli surat asıyorsun. Ben senin gülüşünü görm...