Umursama

2.8K 223 52
                                    

2 YIL SONRA...

Hepsinin mezuniyetinin üstünden 2 yıl geçmişti. Artık hiçbiri birbiriyle konuşmuyordu. Soo Min ve Ae Mi hariç.

Soo Min ölen bebeğinin ardından Jimin'i hayatından çıkarmıştı. Ae Mi o geceden sonra ne Yoongi ne de V ile konuşmamıştı. Zelo bunu fırsat bilerek her boş vaktinde Soo Min ile olmaya çalışıyordu.

Yine bir sabah Soo Min daha dün kestirdiği kısa saçlarını tararken telefonundan saati kontrol etti. Tarağı yerine koyarken bir eliyle de Zelo'nun numarasını buldu ve aradı.

"Günaydın Soo Minnie!"

"Günaydın Zerello."

"Büyük gün."

"Ne?"

Zelo güldüğünde kız telefonun ucundan gıdıklanmış kulağını kaşıdı.

"Üniversite sonuçlarınız aptal. Yoksa benim okuduğum üniversiteye gitmek istemiyor musun? Ae Mi kalkmış mı?"

"Bilmem onu aramadım."

Zelo o sırada sormaması gereken bir şeyi sordu.

"Sence o kaç puan aldı?"

Soo Min bir yandan parfümünü sıkarken bir yandan gülerek cevap verdi.

"Asla benim kazandığım yeri kazanamaz. Bizden olabildiğince uzak olacak."

"Son iki yıl zordu. Hepiniz için zor geçti."

"Değil mi? Sürekli etrafımda dolaştı. Umarım artık peşimi bırakır."

"Yapma Minnie. Senden özür dilemeye çalışıyordu."

"Yaptığı şeyin affı yok. Her neyse. Sabah sabah konuşmak için yanlış bir konu. Ae Mi'yi arıyorum. Onu evinden alıp merkezde buluşalım mı?"

Zelo onaylayarak telefonu kapattı.

Ae Mi çalan telefonuyla yataktan düştü ve bağırdı.

"Sıçayım! Nerede bu?"

Yatağın içinde telefonu ararken söylendi. Telefonunu cevaplarken bir yandan da geçen hafta siyaha boyattığı saçlarıyla oynuyordu.

"İki kişilik yatakta yatmak o kadar da kolay değil. Alo? Sı-Sınav mı? Bugün m- Yani tabi ki. Makyajımı bitirmek üzereydim Yolda mısın? P-Peki."

Ae Mi aceleyle kalkıp üstüne bir şeyler geçirdi. Küfür ederken ayakkabılarına uzandı ve camdan baktı. Soo Min çoktan gelmişti. Koşarak evden çıktığında Soo Min ona sinirli bir şekilde baktı.

"Ciddi misin? Daha geç kalamadın mı yani?"

Ae Mi somurttu.

"Evet. Sana da günaydın."

Yol boyunca kızlar üniversite yıllarının nasıl geçeceğinden bahsettiler. Ae Mi kapıya geldiklerinde iç geçirdi. Soo Min sordu.

"Sorun nedir?"

"Umarım aynı üniversiteye denk geliriz. Senden uzakta olmak istemiyorum."

Ae Mi devam edeceği sırada ön cama yapışan Zelo'yu görüp bağırdı.

"Bu çocuk..."

Zelo gülerek Ae Mi'nin kapısını açtı.

"Günaydın hanımlar, sonuçların açıklanmasına bir saat var. Bir şeyler içmek isteyen var mı?"

Ae Mi sonuçları alacakları üniversite kampüsünde gezerken tabelayı okudu.

"DongSam Üniversitesi... Umarım burayı kazanabiliriz."

Bencil (BTS- Jimin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin