Ji-Ji-Jimin?

4.8K 396 215
                                    

Soo Min şok ile sustuğunda oğlan ayağa kalkıp yavaşça elini maskesine götürdü. Maskesini suratından yavaşça indirirken Soo Min daha çok ağlamaya başladı.

"Ne-Neden?"

Karşısında Zelo'nun eski sevgilisi olduğunu iddia eden kız duruyordu. Kız gülümseyerek cevapladı.

"Ben de seni onunla gördüğümde aynı soruyu kendime sordum. Neden? "

Kız yüz ifadesi ciddileşirken devam etti.

"Ya! Oppama ne yaptın? Onu benden neden aldın?"

"Buraya erkek kılığında gelip beni sakatlamaya çalışman daha ilginç bir soru." Dedi Soo Min ayağa kalkarken. Kız gülerek onu yeniden itti ve tekrar düşmesine sebep oldu. O sırada kapıdan gelen ses kızın konuşmasını böldü.

"Soo Min burada mısın?"

Kız ses çıkarmaması için Soo Min'e işaret etti fakat Soo Min bağırdı.

"Zelo! Zelo! Kapıyı aç! Bu deli kız burada! Zelo!"

Zelo bağırdı.

"Geri çekil kapıyı kıracağım!"

Zelo gürültülü bir şekilde kapıyı açarken Soo Min çığlık attı. Bu sırada V de içeri girerek kaçmaya çalışan kızın kolundan tuttu.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - -- - - - -

Soo Min V'nin kapısının önünde Zelo'yla birlikte oturuyordu. Gelen polis arabaları kalabalığı evlerine dağıtmış ve sadece Ae Mi, V, Zelo ve Soo Min'i bırakmıştı. Polis memuru Zelo'ya yaklaşıp elini sıktı.

"Seoul Polis Departmanı ben Kim Jin Seok. İhbarınız için teşekkür etmek istiyoruz. İhbar ettiğiniz kız, 2 ay önce akıl hastanesinden kaçmış biriymiş."

Zelo şaşkınlıkla Soo Min'e bakıp gitmesini söyledi. Ae Mi, Soo Min'i götürürken Zelo memurla konuşmaya devam etti.

Yol boyu Ae Mi de Soo Min de sessizliğini korudular. Soo Min, Ae Mi ile birlikte odasına çıktığında Ae Mi onu yatağına yatırdı ve şok atlatmasını sağlamaya çalıştı. 

Uzun saatler sonra Ae Mi sordu.

"Onu özlüyor musun?"

Soo Min yatağında dikleşirken meraklı bir şekilde ona baktı.

"Jimin'i." diye devam etti Ae Mi.  Soo Min uzun zamandır bu ismi duymamıştı. Bir süre tepkisiz kaldıktan sonra yanıtladı.

"Hayır. Sadece bazen nerede olduğunu merak ediyorum."

Ae Mi dudaklarını büzdü.

"Sana bir şey anlatmam gerek. Jimin... Telefonunu değiştirmiş ve taşınmış. Yani çok uzaklara gitmiş olabilir."

Soo Min gözlerinin dolmasına aldırış etmeden konuştu.

"Oh, öyle mi? Güzel. Zelo ve bana engel de olmaz böylece. Ucube."

Soo Min yatağa geri yatarken Ae Mi de onun yanına yatıp ona sarıldı.

"Onu sevdiğini biliyorum. Lütfen benden saklama. Onu yeniden bulmana yardım edebilirim."

"Na-Nasıl? Onu resmen kendimden uzaklaştırdım."

"Bilmiyorum. Bir şekilde yolunu buluruz."

"Ona tam aşık olduğum sırada gitti. Beni öylece bıraktı. Kim bilir yüzüne baksam ne olacak? Konuşabilecek miyim?"

Bencil (BTS- Jimin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin