Zelo okula girereken Soo Min peşinden koşuyordu.
"Zelo bekler misin?"
Zelo sinirli bir şekilde Soo Min'e döndü.
"Sorun nedir?"
"Eğer gelen O'ysa, ona saldırma. Onu görmezden gel."
Zelo gülümsedi.
"Seni tedirgin edecek hiçbir şey yapmam. Gelen kim olursa olsun."
Zelo Soo Min'in saçını okşarken Zelo'ya tanıdık gelen bir ses bağırdı.
"Ya oppa! Bu kız da kim?!"
Zelo şok olmuş bir şekilde arkasını dönerken kızıl saçlı bir kız ona doğru yürümeye başladı. Soo Min itici gözüken kıza bakarken kız bir daha bağırdı.
"Ya! Sen de kimsin? Oppamın yanında ne yapıyorsun?"
Soo Min gözleri dolmuş bir şekilde Zelo'ya baktı.
"Evet.. Ben de aynı soruyu kendime soruyorum."
Soo Min merdivenlerden inerken Zelo onu tutmaya çalışsa da başaramadı. Kıza dönüp fısıldadı.
"Neden beni bırakmıyorsun üstünden tam 1 yıl geçti. Ben sensiz yaşamaya alıştım bunu sen de yap. Hayatımı mahvetmenden bıktım."
"Oppa. Neden böyle söylüyorsun? Beni seviyorsun."
Zelo sinirle kızın gözlerine baktı.
"O kız, benim kız arkadaşım. Ve onun canı yanarsa..."
Kız Zelo'ya yaklaştı. Aralarında az bir mesafe kalmıştı. Ve ve Ae Mi onları karşıdan izliyorlardı. Kız sırıttı.
"Onun canı yanarsa benim de mi canım yanar?"
"Beni zorluyorsun, Cha Eun."
Kız gülümseyerek çantasını omzuna astı ve topuklu ayakkabılarının duyulması için sert bir şekilde dışarı çıktı.
Ae Mi, Zelo'nun yanına koştu.
"Bu da neydi? Kız eski sevgilin olduğunu söyledi doğru mu?"
"Evet. Peşimi bırakmıyor. Tanrım... Jimin geldi sandım. O kadar panikledim ki."
V lafa atladı.
"O konu... Jimin'den haber yok. Geçen ay telefon numarasını değiştirmiş. Her türlü sosyal medya hesabını da kapatmış."
"Soo Min olayın şokunu yeni yeni atlatmaya başladı. Eğer onunla ilgili bir şey öğrenirseniz ilk bana söyleyin."
V somurttu.
"Soo Min, Jimin'in izini sürdüğünü biliyor mu?"
Zelo kafasını iki yana salladı.
"Hayır. Şimdi gidip Soo Min'i bulacağım. Siz derse gidin."
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zelo okulun içinde Soo Min'i ararken müzik dersliğinden gelen hıçkırık sesini duydu. Kapıyı araladı ve camdan dışarı bakan Soo Min'i gördü.
"Soo Min?"
"Git buradan!"
"Yapma.. Hey."
Soo Min Zelo'nun kollarını geri iterke bağırdı.
"İki kişiyi aynı anda yürüttüğünü bilseydim işine engel olmazdım."
"Hey... Gel buraya. Onunla çok eskiden çıktım. Peşimi bırakmıyordu. Ondan kurtuldum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bencil (BTS- Jimin)
FanficJimin, Soo Min'in gözlerine bakıp gülümsedi. "Çok bencilsin." Soo Min kaşlarını çattı. "Benimle nasıl böyle konuşursun?" Jimin kızın alaycı tavrına aldırış etmeden elini kızın saçında gezdirdi. "Bana sürekli surat asıyorsun. Ben senin gülüşünü görm...