FİNAL

3.9K 289 161
                                    

EVEEET MİLLET FİNAL BÖLÜMÜMÜZE HOŞGELDİNİZ. UMARIM HİKAYEM BOYUNCA SİZİ AŞIK EDEBİLMİŞ, SİNİRLENDİRMİŞ, MUTLU ETMİŞ VE ÜZMÜŞÜMDÜR. BENİMLE BU HİKAYE BOYUNCA YÜRÜYEN, DESTEK ÇIKAN HERKESE TEŞEKKÜRLER.

Frene olabildiğince hızlı bas ve direksiyonu sabit tutmaya çalış.

Frene olabildiğince hızlı bas ve direksiyonu sabit tutmaya çalış.

Çalışmıştı. Sabit tutmaya... Çalışmıştı. Ölmüş müydü? Çünkü gözünün sadece beyaz cisimler gördüğüne dair yemin edebilirdi. Ölmemişti. Yani öyle umuyordu. Çünkü gözünü açtığında elinde alçısıyla sarı saçlı bir oğlan duruyordu.

Sarı saçlı oğlan gözleri yaşlı bir şekilde ona bakıyordu. Soo Min sordu.

"Sen kimsin?"

Sarı saçlı oğlan içinden geçirdi. 'Tanrım gerçekten hatırlamıyor.'

"Ben Zelo. Soo Min, beni hatırlıyor musun?"

"Kuzenim misin? Annem ve babam nerede?"

O sırada içeri giren doktor hüzünlü bir ifadeyle onlara yaklaştı.

"Geçmiş olsun Bayan Kim. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"

"Bana ne oldu?"

"Trafik kazası geçirdiniz. Arkadaşlarınız ambulans çağırıp sizi hastaneye yetiştirdi."

O sırada Ae Mi ve Yu Ei de içeri daldılar. Ae Mi ağlayarak Soo Min'e sarıldığında Soo Min tepkisiz kaldı.

"Sen kimsin?"

Ae Mi ağlaması arttığında Soo Min doktora sordu.

"Bana ne oldu?"

"Bayan Kim... Geçirdiğiniz kaza sonucunda hafızanızı kaybettiniz. Bunlar sizin arkadaşlarınız."

Soo Min kaşlarını kaldırdı ve hüzünle başını öne eğdi.

"Öyle mi... Başımın arkası acıyor."

Ae Mi gülümsemeye çalıştı.

"Hepsi geçecek. Her şey düzelecek Soo Min."

"Adımı nereden biliyorsunuz?"

Soo Min kapının eşiğinde kahverengi saçlı kendi yaşlarındaki oğlanı gördüğünde beyni hatırlamaya zorladıysa da kim olduğunu çıkaramadı.

Kahverengi saçlı oğlan Soo Min ile göz göze geldiğinde dışarı çıkmayı tercih etti.

Zelo Jimin'in arkasından çıkıp onu durdurdu.

"O kız senin yüzünden orada yatıyor. Hem de hiçbirimizi, hiçbir şeyi hatırlamadan. Ve sen onunla göz göze geldiğinde çekip gidecek misin?"

Jimin bakışlarını yere çevirip cevap vermemeyi seçti. Zelo bağırarak oğlana bir yumruk savurdu.

"Ya, sen nasıl birisin?!"

Jimin yere yığılırken Ae Mi dışarı koştu ve fısıldadı.

"Siz ne yapıyorsunuz? Burası hastane."

Ae Mi Zelo'yu uzaklaştırmaya çalışırken Jimin ağzından damlayan kanı sildi ve cevapladı.

"Ben nasıl biri miyim? Beni unutmak istediğini söylüyordu. Bu benim de canımı acıtıyor. İstemiyorum. Ona sarılıp her şeyin düzeleceğini söylüyorum. Bana inanmıyor. Ne yapmalıyım?"

Zelo gülüp yolunu değiştirdi ve sigarasını içmek için dışarı çıktı. Ae Mi dudağı kanayan çocuğa baktı.

"Jimin..."

Bencil (BTS- Jimin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin