Her Şey Yolunda Mı?

3.8K 290 145
                                    

Soo Min uyandığında Ae Mi başında panikle bağırıyordu.

"Ya! Beni ne kadar korkuttun! Ne oldu?"

Soo Min bir şey söylemeden yatağında dikleşti. Ae Mi onu yatağa taşımış olmalıydı. Kafasını salladı.

"Benim... Bilmiyorum, sanırım başım döndü. Bir anda midem bulandı ve başım döndü. Sonra da etraf karardı."

"Bu çok sık oluyor mu?"

"Sana gelip içki içtiğimiz akşam da biraz olmuştu. Fakat bu kadar yoğun değil."

"Soo Min?"

"Evet?"

"Acaba... Acaba... Yani belki? Ha-Hamile misin?"

Soo Min gözlerini açıp Ae Mi'ye baktı. Ae Mi devam etti.

"Yani mide bulantısı, baş dönmesi... Bilmiyorum. Senin için test almamı ister misin?"

Soo Min başını önüne eğdi. Ae Mi gülümsedi ve saçını okşadı.

"Utanmana gerek yok. Biz arkadaşız. Pekala, spor salonuna gitmek istiyor musun? Şimdi spor salonuna gider, dönerken test alırız. Ne dersin?"

"Pe-Peki."

"Hey, eğer öyle bir şey varsa, çaresine bakarız."

Soo Min yavaşça ayağa kalktı fakat başı döndüğü için tekrar yerine oturdu. Ae Mi üfledi.

"Bu iyi değil."

Soo Min giyindikten sonra evden çıktılar. Ae Mi derin bir nefes alıp zıpladı.

"Güzel bir yaz sabahı arkadaşınla spora gitmekten daha güzel ne olabilir?"

"Spor salonundaki yakışıklıları kesmek mi?"

Ae Mi baş parmağını havaya kaldırdı.

"Ben de bundan bahsediyordum!"

Soo Min güldü. Biraz olsun tüm endişelerini kenara bırakıp eğlenmesi gerektiğini düşündü.

Spor salonu geniş ve lükstü. Ve Ae Mi'nin dediği gibi bir sürü yakışıklı vardı. Deskteki oğlan kimlik isteyerek kayıtlarını yaptıktan sonra geçmelerine izin verdi.

Ae Mi zıplayarak havuza ilerlerken Soo Min ağır adımlarla onu izledi. Ae Mi fısıldadı.

"Vay canına. Şu oğlanlara bak! Hepsi ne kadar kaslı. Hey, şuradaki benimdir."

Ae Mi karamel rengine yakın saçları olan çocuğu işaret etti. Soo Min oğlanı süzdü. Hafif belirgin kasları ve sevimli bir yüzü vardı. Ae Mi saçını düzeltti.

"Pekala, bana şans dile."

Soo Min gülümsedi.

"Fighting!"

"Fighting! Peki sen ne yapacaksın?"

"Hiç. Biraz oturur sonra da uyurum belki."

"Aah! Bu kadar insanın içinde havuz başında uyuyakalmanı istemem."

Soo Min kafasını salladı.

"Ne yapmamı istiyorsun?"

Ae Mi muzip bir şekilde güldü. Daha sonra havuza baktı. Soo Min kaşlarını kaldırdı.

"Sakın ya-ah!"

Ae Mi Soo Min'i suya ittikten sonra kahkaha atmaya başladı. Kahverengi saçlı çocuk şimdi Ae Mi'ye bakıyordu. Ae Mi fırsatı kollayıp onun yanına gitti.

Bencil (BTS- Jimin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin