Üçü de Jimin'e bakarken Jimin daha önce yüzünde olmayan bir masumiyetle gülümsedi.
"Üzgünüm profesör. Kız arkadaşımı sınıfına bıraktım."
Profesör onu süzerken Soo Min kalbinden vurulduğuna yemin edebilirdi. Zelo Soo Min'e bakıp onun hüzünlendiğini gördüğünde profesöre seslendi.
"Dersin işleyişi bozuluyor profesör. Onu sınıfa almamalıyız. Burası bazılarının zannettiğinden daha ciddi bir okul."
Profesör onu dinlemeyerek Jimin'e yerine geçmesini işaret etti. Jimin Zelo'nun orda olduğunu fark ettiğinde kaşlarını çattı.
"Sen..."
Zelo ona göz kırparak gülümsedi. Aslında onunla aynı sınıfta olduğuna diğerlerinden çok kendisi şaşırmıştı. Soo Min onu görmemek için başını eğdi fakat Jimin oturana kadar onu süzdü ve içinden geçirdi.
'Çok değişmiş.'
Ae Mi anlamsız bir şekilde Jimin'e bakarken oğlan onun yanına oturdu.
"Merhaba Ae Mi."
Ae Mi onu tanımıyormuş gibi yaptı. İçinden onunla konuşmak geliyordu. Soo Min'in onsuz ne kadar kötü zamanlar geçirdiğini söylemek istiyordu. Onu geri kazanmasını istiyordu. Fakat Soo Min böyle olmasını istemezdi.
"Adımı nereden biliyorsun?"
Jimin şaşkınlıkla kıza baktı.
"Lisede-"
"Şu kılığına bak. Benimle aynı liseye gitme olasılığın var mı?"
Ae Mi içinden aslında çok iyi giyinmiş olduğunu düşündü.
"Ae Mi ciddi misin? Beni tanımıyor gibi mi davranacaksın?"
Ae Mi ayağa kalktığında oğlan sordu.
"Nereye gidiyorsun?"
"Arkadaşlarımın yanına oturacağım."
Jimin masum bir şekilde sordu.
"Ben arkadaşın değil miyim?"
Ae Mi Soo Min ve Zelo'yu işaret etti.
"Üzgünüm ama arkadaşım ve sevgilisinin yanına oturmam gerekiyor. Sen rahatça burada otur. Tanıştığımıza memnun oldum."
Jimin kızın arkasından sesli bir şekilde düşündü.
"Arkadaşım ve sevgilisi mi?"
Ders bitiminde Zelo, Ae Mi ve Soo Min kafeteryaya indiler. Bir süre hiçbiri konuşmadı. Daha sonra Soo Min elindeki bardağı sıkarak fısıldadı.
"Onun burada ne işi var?"
Ae Mi başını öne eğdi ve Zelo da bakışlarını başka yere çevirdi.
"Bir soru sordum. Onun burada ne işi var? Nasıl burayı kazanır? Sınava girerken onu görmedik bile."
Zelo dudaklarını ısırdı.
"Bel-Belki de.."
Ae Mi onu böldü.
"Çok çalışmış olmalı."
"Bunu anlayabiliyorum Ae Mi. Benim merak ettiğim şey, nasıl aynı okula ve hatta aynı sınıfa denk gelebildik?"
O sırada bu sorunun cevabını arkalarından gelen ses yanıtladı.
"Bilmiyorum Soo Min. Bu büyük bir tesadüf."
Soo Min sesin geldiği yöne döndüğünde Jimin ile karşılaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bencil (BTS- Jimin)
FanfictionJimin, Soo Min'in gözlerine bakıp gülümsedi. "Çok bencilsin." Soo Min kaşlarını çattı. "Benimle nasıl böyle konuşursun?" Jimin kızın alaycı tavrına aldırış etmeden elini kızın saçında gezdirdi. "Bana sürekli surat asıyorsun. Ben senin gülüşünü görm...