KISA BİR BÖLÜM OLDU FAKAT BEĞENMENİZİ UMUYORUM LÜTFEN YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN AYRICA YENİ KİTABIM OH MY COLLEAGUE! İÇİN DE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM BİLİYORSUNUZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİLER. SİZLERİ SEVİYORUM İYİ OKUMALAR
Ae Mi sesli bir şekilde yutkunduğunda Yoongi bir şey olmamış gibi yemeği ağzına attı. V ayağa kalktı ve ellerini havaya kaldırdı.
"Pekala Ae Mi! Sanırım artık bir karar verme vaktin geldi. O mu ben mi?"
Ae Mi başını kaldırıp V'ye baktı.
"İki oğlanı da fazlasıyla incitmişken seçim yapmamı mı istiyorsun?"
Yoongi sakince onayladı.
"Neden olmasın?"
Ae Mi masadan kalkmaya yeltendi fakat Yoongi nazikçe tekrar oturttu.
"Bu akşam bunun elbet olacağını bilmeliydin. Fazlasıyla belli ediyorsunuz çocuklar. Bu hepimizi yıpratır. Hadi, bana söyleyin. Ne yapacağız?"
V sırıtarak oğlana baktı.
"Susar mısın?"
Ae Mi elindeki kadehle oynadı ve uzun süre cevap vermedi. Bazı masaların dönüp onlara baktıklarını fark emişti. V bunu üzerine oturdu ve sessizce devam etti.
"Seçimi sana bırakıyoruz. Elbet bir taraf çok incinecek Ae Mi. Fakat senin için en uygun olana razı olacak kadar seviyoruz seni."
Ae Mi omuzlarını silkti ve ayağa kalktı.
"Neden böyle olmak zorunda olsun ki?"
İki oğlan da cevap vermediğinde Ae Mi çantasını aldı.
"İkinizden de nefret ediyorum. Bana bunları yaşattığınız için."
Daha sonra arkasında iki oğlanı da bırakarak dışarı çıktı.
Ae Mi ağlayarak Soo Min'i aradı.
"Soo Mi-Min?"
"Sen ağlıyorsun.. Ne oldu?"
"Konuşmalıyız."
"Yoongi öğrendi mi?"
"Biliyormuş. Benden seçim yapmamı istediler. Lanet bir seçim. Nasıl yapabilirdim ki?"
"İkisini de sevdiğin için mi söylüyorsun birini incitmek istemediğin için mi?"
Ae Mi kaldırıma otururken topuklu ayakkabılarına dokundu.
"Bu ne biçim bir soru?"
"Şuan ağlamanın bir nedeni olmalı değil mi?"
"Ben... V'yi üzmek istemiyorum."
"Ama onun seni cinsellik açısından değerli gördüğünü söylü-"
"Ne dediğimi biliyorum. Ama geçmişte olanlar... Ondan uzun süre uzak kalmış olmam... Bilmiyorum. Yoongi tatlı biri. İyi bir arkadaş, iyi niyetli. Ama doğru adamın o olduğunu düşünmüyorum."
"Bu yıl okulda ikisiyle de yüz yüze kalacaksın. Kararını iyi ver."
"Ben V'yi seviyorum. Hem de çok. Ama onun bana olan davranışları..."
"Ae Mi... Herkes cennete gitmek ister fakat kimse ölmek istemez."
"Bu da ne demek?""İstediğine ulaşmak için katlanmak zorunda olduğun bazı şeyler var."
"Haklısın."
"Bir süre ara vermeye ne dersiniz? Bu üçünüz için de en iyisi olur. Ve sonra bir kahve içer bu konuyu tekrar konuşursunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bencil (BTS- Jimin)
FanfictionJimin, Soo Min'in gözlerine bakıp gülümsedi. "Çok bencilsin." Soo Min kaşlarını çattı. "Benimle nasıl böyle konuşursun?" Jimin kızın alaycı tavrına aldırış etmeden elini kızın saçında gezdirdi. "Bana sürekli surat asıyorsun. Ben senin gülüşünü görm...