Slovo na konec

216 28 40
                                    

Ahoj, zbloudilé duše!

Tohle... tohle bylo neuvěřitelný. Nedokážete si ani představit, jak děsně dojatá a neuvěřitelně vděčná v tuhle chvíli jsem. I když - pokud jste sami rádobyspisovatelé a znáte ten pocit, kdy zveřejňujete poslední kapitolu a je čas se s příběhem rozloučit, pak mi asi rozumíte perfektně.

Nápad na Zlodějku těl se mi v hlavě objevil někdy v zimě, jen jako neodbytný červíček našeptávající, že tohle by mohl být příběh, který stojí za to vyprávět. A jsem ráda, že jsem ho poslechla.

Tímhle příběhem jsem trochu vystoupila ze známých vod fanfikcí a zkusila si něco nového, něco vlastního. A když se teď podívám zpětně na těch 27 kapitol a 55 tisíc slov, myslím si, že mám být na co pyšná.

Každopádně tím příběh ještě nekončí. Jak už je nenápadně zmíněno v anotaci, Zlodějku plánuju rozepsat do série, která bude mít nejspíš podobu trilogie. Druhý díl už dostává konkrétní podobu, vzniká mi pod rukama nějaká osnova, zapisuju si nápady a občas se v noci probouzím s nutkavým pocitem, že tuhle scénu stojí za to napsat, i když jsou tři ráno a já v šest musím vstávat do práce.

Druhý díl bude mít název Zlodějka myšlenek a prozradím vám jen to, že v něm budeme znovu sledovat Jane a její putování - tentokrát však ne po lidech, ale po Státech. Bude totiž na stopě nejen odhalení svého původu, ale taky záhadám tajemného Institutu. Podaří se jí zjistit, kdo je a jaký je její životní úděl? To zjistíme, až to napíšu, já to zatím taky nevím.

***

VELKÉ PODĚKOVÁNÍ

Ačkoliv vděk patří každému, kdo se tu třeba jen ochomýtnul, přesto bych teď ráda věnovala pár řádkům lidem, bez kterých by to zkrátka nebylo ono. Extra speciální neonové poděkování, zářící do tmy jako oči falešných agentů, si zaslouží zejména tyhle úžasné duše:

StarrieFreeFox - Tahle úžasná dáma to se mnou táhne už od mých prvních wattpadových krůčků. Vždycky mi svými komentáři a zprávami dokázala dodat elán a chuť k psaní i v těch prvních měsících, kdy ještě nikdo netušil, že nějaká Sasanka vůbec existuje. Děkuju za všechno, protože bez tebe by ty wattpadové začátky stály opravdu za prdlačku a já bych si v komentářích povídala maximálně sama se sebou.

vanessaaster - Za to, že nikdy nezapomněla pod každou kapitolou nechat několik odstavců dlouhý komentář, že prožívala putování se Zlodějkou a Shawnem a nebála se upozornit mě na chyby a překlepy. Takhle pozorný a výřečný čtenář je snem každého člověka, který kdy něco vydal. Děkuju, že jsi se mnou a Zlodějkou strávila tolik času, a těším se na naše italsko-španělské klání ;)

RJL1976 - Jen málo lidí mi vyhrožovalo tak vehementně, jako tahle úžasná osoba. Její komentáře mi vždycky zvedly náladu a občas mě skutečně rozesmály. Děkuju za tvou podporu nejen u Zlodějky, ale napříč vším, co mi vzniká pod rukama. Nesmírně si toho vážím.

Deastny - Na světě není nikdy dost tatranek, to platí ve skutečném životě i na Wattpadu a v dalších internetových kruzích. Kam bychom se my amatérští autoři dostali, kdybychom neměli v zádech někoho, kdo je ochotný nám všechno zkritizovat? Děkuju za tvoje názory napříč platformami a sítěmi a za tvoje emocemi nabité komentáře.

1queenofstory - Další obrovská podpora v mém psaní, na jejíž příběhy si už děsně dlouho brousím zuby, protože je vždycky ve svých komentářích velmi vtipná a má ty nejlepší postřehy, takže jsem přesvědčená, že se to zákonitě musí projevovat i v její tvorbě. Jsem ráda, že sis našla ke Zlodějce cestu a už se těším, až se podobně budeme v komentářích dohadovat na tvém profilu.

beastynesss - Víte, kdy si připadám jako celebrita? Když ke mě zabloudí někdo, ke komu svým způsobem vzhlížím, co se týká psaní. A tohle je přesně ten případ. Díky, že jsi tomu dala šanci a za všechny tvé povzbudivé komentáře a zajímavé připomínky a teorie v nich obsažené.

LiaFee - Sasanka má záchvat fangirlingu vol. 2, ale vy mi to určitě prominete. Díky za to, že ses tu objevila, za tvoje hlasy nejen tady, ale i u Letadla, a za hezké komentáře. Ať už si na dočtení uděláš čas kdykoliv, klidně za pět let, patří ti určitě velké poděkování za to, že jsi mi kus toho svého času věnovala.

maya1gryffindor - Maya je jedna z dalších duší, které to se mnou koulejí už delší dobu, takže ti též děkuju za tvůj čas, za hlasy a komentáře, a doufám, že se budeme dál vídat pod novými příběhy.

Uff, snad jsem na nikoho nezapomněla. Z toho mám fakt hrůzu a proto se většinou těmhle jmenovitým poděkováním vyhýbám, ale tentokrát jsem zkrátka měla potřebu to hodit na papír trochu konkrétněji, než jen jako děkovný výkřik do tmy.

Takže, to by asi bylo všechno. Původně jsem nechtěla dělat samostatnou děkovnou kapitolu, protože je stejně asi spousta lidí přeskakuje, ale trochu jsem se rozepsala. Já to asi ani jinak neumím.

Ještě jednou tedy děkuju a na viděnou u Zlodějky myšlenek.

Vaše Sasanka

Zlodějka těl ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat