Jako je ošamarim par puta jer me užasno razljutila.
"KAKO SE TO PONAŠAŠ ALO?!" Kurvo jedna glupa! Ti ćeš meni da se kurčiš jel?!" Pribijem je uz zid i počnem da je udaram. "Da ti to više nije palo..." Prekine me moj prijatelj Luka koji upada u sobu.
"E Ognjene... šta radiš to jebote? Smiri se malo druže." Luka nekako uspije da me malo odmakne od nje da je više ne udaram.
"Izludila me jebeno! Kurči mi se tu i izderava! Šta ti trebaš Luka?? Neki problem ili?"
Ela je samo nepomično stajala na podu prislonjena skroz uz zid kao neki kip.
Nije pisnula od trenutka otkad je Ognjen počeo da je udara od straha.
Imala je sreće što je upao Ognjenov prijatelj Luka, ali je svejedno bila u bolovima od njegovih jakih udaraca.
"Dobro brate, znam sve, razumijem te, ali nemoj da gubiš živce zbog toga. Uostalom zovem te da dođeš sa nama dolje da pušiš jer je trava jebeno brutalna, a i dobro bi ti došlo da se malo opustiš i smiriš. Znaš ono... laganica." Nasmije se.
"Ajde brate, dolazim za 5 minuta."
"Ajde, čekamo te pa požuri samo." Luka izađe iz sobe.
Izvadim neku svoju majicu iz ormara i bacim je na krevet.
Nju grubo uhvatim za ruku, podignem je s poda, a zatim je samo naglo gurnem i bacim na krevet.
"Obuci ovo i budi mirna tu. Ni slučajno nećeš da pisneš ili da napraviš nešto dok me nema. Jel jasno?"
Ona je u tom trenutku samo spustila glavu prema podu jer je vjerovatno bila u šoku ili uplašena, a možda i oboje, ali mene to apsolutno ne zanima.
"PITAM TE NEŠTO ELA! JEL JASNO?!"
"Mhm..." Naglo se trgne i odgovori tihim glasom dok mi klimajući svojom glavom daje doznanja da joj je jasno.
Njene oči su bile pune suza, ali sama je kriva za to. Zaslužila je ovo.
"E tako, dobra moja curica." Izađem iz sobe, zaključam vrata pa se zatim spustim dolje u dnevni boravak kod svoje ekipe.
𖣘🅔︎🅛︎🅐︎𖣘
Ostala sam sama u sobi. Sve me boli od njegovih jakih udaraca dok u isto vrijeme i moje oči pate jer su pune suza.
Znači zove se Ognjen.
Saznala sam jer je njegov prijatelj Luka upao u sobu i nazvao ga imenom, a i Ognjen njega.
Ognjen... tako odvratan i nasilan lik.
Gadi mi se.
Ne znam gdje je Ivan, ne znam gdje su Petra i Nina... ne znam ništa.
Ovo je živi užas.
Da li nas uopće netko traži? Ne znam.
Ne znam apsolutno ništa.
Obukla sam njegovu majicu koju je bacio na krevet jer sam bila gola i nisam imala drugog izbora.
YOU ARE READING
☆𝘜 𝘙𝘜𝘒𝘈𝘔𝘈 𝘔𝘈𝘍𝘐𝘑𝘈Š𝘈☆
Romance𝘜 𝘴𝘷𝘪𝘫𝘦𝘵𝘶 𝘬𝘳𝘪𝘮𝘪𝘯𝘢𝘭𝘢 𝘴𝘷𝘦 𝘫𝘦 𝘥𝘳𝘶𝘬č𝘪𝘫𝘦, 𝘰𝘱𝘢𝘴𝘯𝘪𝘫𝘦 𝘪 𝘵𝘰𝘵𝘢𝘭𝘯𝘢 𝘴𝘶𝘱𝘳𝘰𝘵𝘯𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘥 ž𝘪𝘷𝘰𝘵𝘢 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘦 𝘮𝘭𝘢𝘥𝘦 𝘥𝘫𝘦𝘷𝘰𝘫𝘬𝘦 𝘬𝘰𝘫𝘢 ž𝘪𝘷𝘪 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭𝘢𝘯 ž𝘪𝘷𝘰𝘵... 𝘴𝘷𝘦 𝘥𝘰𝘬 𝘯𝘦 𝘶𝘱�...