~Uvijek može gore~

574 17 2
                                    

"Jebeno samo ušuti više!!!"

Nakon što se izderao na mene krenuo je da me skida.

Haljinu koju imam na sebi grubo pokida, a ostatke koji su ostali od nje samo baci na pod.

Zatim mi skine grudnjak i gaćice koje isto baci na pod, a ja se odjednom nađem skroz gola ispred njega.

Nakon što je skinuo sve sa mene na jako grub način, kreće da skida sve sa sebe pa se odjednom oboje nađemo goli.

Zatim je samo legao na mene i počeo lagano da trlja svoj kurac o moju "prijateljicu".

Njegov kurac se odjednom našao u mojoj "prijateljici".

Gurao ga je sve brže i jače u mene, a ja od te silne boli nisam prestajala da plačem. Ja sam samo nepomično ležala kao kip na krevetu cijelo vrijeme dok je on mene jebao i uživao u tome.

Šokirana sam i osramoćena po ko zna koji put do sada...

Samo je odjedanput sekundarno svršio u moju "prijateljicu" pa je zatim smirio svoje disanje i izvadio svoj kurac iz moje "prijateljice".

Nakon što je izvadio svoj kurac iz moje "prijateljice" ustao je sa kreveta i obukao se, a mene je ostavio da ležim gola i prikovana lisicama za krevet...

"E sad budi mirna tu i čekaj Ognjena da dođe." Rekao je, izašao iz sobe i zaključao vrata.

Ništa ne reagiram na to jer jednostavno više ni sama ne znam koju bi reakciju trebala da imam na ovo sve.

Pošteno me izjebe i zadovolji sebe pa nakon toga samo ode.

Još mi samo fali da ostanem trudna sa njim ili sa Ognjenom jer su obojica svršili u mene.

Svršavaju u mene kao da sam najveća kurva.

Ni prema onim najvećim kurvama se ne ponašaju ovako kako se ponašaju prema meni.

Samo želim da se sve ovo što prije završi. Znam da ću još više da najebem kad dođe Ognjen.

U razmišljanju o ovome svemu odjedanput samo naglo zaspem na krevetu i utonem u duboki san skupa sa svojim vlastitim mislima. Gola sa lisicama na rukama koje su prikovane za krevet. Nikad "bolje".

𖣘🅞︎🅖︎🅝︎🅙︎🅔︎🅝︎𖣘

Otključam vrata od sobe i uđem unutra, a zatim ugledam Elu kako spava na krevetu gola i prikovana lisicama za krevet.

Skinem joj lisice sa ruku pa ih zatim spremim kod sebe.

Zagledam se u nju dok tako skroz gola leži na krevetu ispred mene.

Trenutno imam jaku želju da je pojebem, ali neću jer vidim da nema više ni trunkice snage u njoj i pretpostavljam da je sve boli.

"Ela." Izgovorim njeno ime u namjeri da je probudim, ali ona ne reagira pa se zatim malo jače proderem.

"ELA!"

"Mmm..." Promrmljala je i probudila se, a zatim je ugledala mene ispred sebe pa je momentalno okrenula glavu na drugu stranu kreveta jer očito ne želi ni da me gleda.

Samo sam legao na krevet skroz pokraj nje pa sam joj zatim naglo okrenuo glavu prema meni da me gleda ravno u oči.

"Jel sve ovo bilo potrebno zbog tvoje još jedne dodatne gluposti u nizu a?" Upitam je.

Gleda me ravno u oči dok iz njenih očiju ide tona suza.

"Nije bilo potrebno, ali ti si taj koji je sve ovo naredio da se napravi pa si isto tako samo ti zaslužan za ovo sve..."

☆𝘜 𝘙𝘜𝘒𝘈𝘔𝘈 𝘔𝘈𝘍𝘐𝘑𝘈Š𝘈☆Onde histórias criam vida. Descubra agora