Soba u kojoj se trenutno nalazim je luksuzna i predivna kao i cijela vila, a krevet je i više nego udoban.
On je zaključao vrata od sobe, a zatim je sekundarno došao do kreveta i legao pored mene.
Nije mi jasno zašto je zaključao vrata i zašto je legao pored mene.
Nije mi ugodno i počinjem da budem malo zabrinuta.
"Zašto si zaključao vrata?"
"Pa da su otključana netko bi mogao bez problema da upadne tu."
"Dobro to ima smisla, ali..."
"Ali?"
"Am... ti nećeš da spavaš tu ili?"
"Naravno da ću da spavam tu." Nasmije se. "Želiš da budeš sama a?"
"Mhm..."
"E pa ništa od toga jer ja moram da te čuvam i da pazim na tebe." Nasmije se.
"Nema potrebe da me čuvaš i da paziš na mene jer sad ionako idem da spavam."
"A jel?"
Približi mi se i počne rukom da dira moje grudi, a zatim polako drugu ruku zavuče ispod moje haljine i laganim pokretima dira moju "prijateljicu".
Gledam ga uplašeno i pogubljeno.
Ne znam šta da radim u ovom trenutku jer sam dosta slaba i ne osjećam se dobro. Imam osjećaj kao da sam nadrogirana...
"Am... jel možeš da prestaneš? Stvarno mi nije dobro i... spava mi se... i..." Pokušala sam da ga odgurnem malo od sebe, ali uzaludno.
"Pstt... uživaj u trenutku." Približi se mojim usnama i počne da me ljubi.
Napravio mi je par ugriza na vratu, a zatim je počeo da me skida, ali sam nekako skupila još ono malo snage koje je ostalo u meni i odgurnula ga malo jače od sebe.
"Neću da te molim da prestaneš sa ovim nego ti sad kratko i jasno kažem da prestaneš!" Kažem bahato.
"Šta umišljaš ti sebi a?!" Svojim rukama grubo uzima moje ruke i stavlja ih iznad moje glave dok ih drži svojim rukama.
YOU ARE READING
☆𝘜 𝘙𝘜𝘒𝘈𝘔𝘈 𝘔𝘈𝘍𝘐𝘑𝘈Š𝘈☆
Romance𝘜 𝘴𝘷𝘪𝘫𝘦𝘵𝘶 𝘬𝘳𝘪𝘮𝘪𝘯𝘢𝘭𝘢 𝘴𝘷𝘦 𝘫𝘦 𝘥𝘳𝘶𝘬č𝘪𝘫𝘦, 𝘰𝘱𝘢𝘴𝘯𝘪𝘫𝘦 𝘪 𝘵𝘰𝘵𝘢𝘭𝘯𝘢 𝘴𝘶𝘱𝘳𝘰𝘵𝘯𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘥 ž𝘪𝘷𝘰𝘵𝘢 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘦 𝘮𝘭𝘢𝘥𝘦 𝘥𝘫𝘦𝘷𝘰𝘫𝘬𝘦 𝘬𝘰𝘫𝘢 ž𝘪𝘷𝘪 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭𝘢𝘯 ž𝘪𝘷𝘰𝘵... 𝘴𝘷𝘦 𝘥𝘰𝘬 𝘯𝘦 𝘶𝘱�...