"Obične kurvice jel?" Upitam ga, ali razočaranim i tužnim glasom.
"Da! Ti si jedna obična, iritantna kurvica i ništa više od toga!"
Očito sam ga užasno razljutila.
U tom trenutku sam samo ušutila, spustila glavu prema dolje i razmišljala o tome kako me je upravo nazvao i šta mi je sve izgovorio do sada...
"Naravno da sad ne znaš šta da kažeš jer naprosto i nemaš šta da kažeš!" Dobaci i isto tako nastavi i sa svojim deranjem na mene.
"Samo prestani da se dereš, molim te..."
"Derat ću se ako mi se dere!"
"Molim te da prestaneš, samo to... Nemoj više da se dereš kad te molim..." Kažem tihim i umornim glasom dok se u isto vrijeme hvatam za glavu i ne prestajem da plačem.
U tom trenutku, nekim čudom, on prestane sa deranjem.
Stane sa autom negdje gdje se nalazi neki napušteni podrum.
"Izlazi." Odjednom mi dobaci.
Oboje smo izašli iz auta, a zatim me uhvatio za ruku, odveo unutra i zavezao za neku stolicu koja se već nalazila tu.
Toliko sam više umorna od svega da mi je u ovom trenutku potpuno svejedno šta će da mi napravi...
Dosta mi je njegovog deranja, naređivanja, nasilnog ponašanja i svega ostaloga...
"Znaš da prevrtanje očima ne toleriram i ne podnosim." Dobaci.
"Znam..."
"Ako znaš zašto to onda uporno radiš i zašto sad moram da ti govorim to?"
"Pa... bilo je mahinalno."
"Ne zanima me i nije me briga jel to bilo mahinalno ili ne. Poenta je u tome što ti radiš greške iz dana u dan. Opet, opet i opet."
"Ali... rekla sam ti da je to bilo mahinalno..."
"I ja sam tebi rekao da me ne zanima i da me nije briga jel to bilo mahinalno ili ne!"
"I šta sad? Doživotno ćeš da me držiš tu ili?"
"Ako ja tako odlučim, da."
"Aha... divno... super..."
"Mhm, a jel sam ja tebi možda spomenuo neku kaznu za to tvoje prevrtanje očima a?"
"Jesi..."
"Opa, čak smo i iskreni sad, bravo."
Odjednom je zavukao svoju ruku ispod moje majice, a zatim je krenuo da dira moje grudi.
"Ognjene..."
"Pst." Tiho je rekao i prislonio svoj prst na moja usta.
"Jebeno me izluđuje." Pomislio je Ognjen u sebi.
VOUS LISEZ
☆𝘜 𝘙𝘜𝘒𝘈𝘔𝘈 𝘔𝘈𝘍𝘐𝘑𝘈Š𝘈☆
Roman d'amour𝘜 𝘴𝘷𝘪𝘫𝘦𝘵𝘶 𝘬𝘳𝘪𝘮𝘪𝘯𝘢𝘭𝘢 𝘴𝘷𝘦 𝘫𝘦 𝘥𝘳𝘶𝘬č𝘪𝘫𝘦, 𝘰𝘱𝘢𝘴𝘯𝘪𝘫𝘦 𝘪 𝘵𝘰𝘵𝘢𝘭𝘯𝘢 𝘴𝘶𝘱𝘳𝘰𝘵𝘯𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘥 ž𝘪𝘷𝘰𝘵𝘢 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘦 𝘮𝘭𝘢𝘥𝘦 𝘥𝘫𝘦𝘷𝘰𝘫𝘬𝘦 𝘬𝘰𝘫𝘢 ž𝘪𝘷𝘪 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭𝘢𝘯 ž𝘪𝘷𝘰𝘵... 𝘴𝘷𝘦 𝘥𝘰𝘬 𝘯𝘦 𝘶𝘱�...