𖣘🅔︎🅛︎🅐︎𖣘
Probudila sam se rano ujutro kao i Ognjen koji je rekao da se brzo vraća jer ima nekog posla.
Napokon da izlazim iz ove sobe u kojoj sam stalno zatvorena već dugo vremena.
Idemo u dnevni da gledamo film uz njegova glupa pravila i uvjete, ali sve za film i za izlazak iz ove sobe koja je meni od samog početka bila kao zatvor pa tako i dan danas.
Istuširala sam se pa sam zatim malo pretražila ormar i našla nešto ženske odjeće koju sam odmah obukla.
Odjedanput sam čula korake koji idu prema mojoj sobi.
U sobu je ušao Ognjen koji je odmah s vrata počeo nešto da prigovara.
"E u tome nećeš da ideš."
"Zbog čega i zašto? Normalno sam obučena. Našla sam ovo u ormaru."
"Brate ispada ti pola dupeta iz tih hlačica ili gaćica. Ne znam ni kako da ih nazovem."
"Pa šta ima veze? Ionako me je jebao tvoj dragi prijatelj Nemanja. I da, za tvoju informaciju ovo su hlačice, a ne gaćice."
"Ela ne nerviraj me i ne provociraj. Za to si sama kriva. Pripazi ti da ne ostaneš i bez tih hlačica, a i bez gaćica. Dobro ja znam razliku između hlača i hlačica, a i gaća i gaćica. Možemo da ubrojimo i tangice ako baš hoćeš draga moja."
"Opa, pa ajde Ognjene budi realan. Sad ti smetaju malo kraće hlačice, a nije ti smetalo kad me tvoj divni prijatelj jebao, pojebao i izjebao kao zadnju kurvetinu mm? Nema logike dragi moj."
"Ela dosta! Obuci nešto drugo, ali po mogućnosti da je nešto normalno ili ništa od filma. Ajmo, pokušaj broj dva."
Pa da, naravno da gospodinu sad smetaju malo kraće hlačice, a nije mu smetalo kad me njegov divni prijatelj jebao, pojebao i izjebao kao zadnju kurvetinu.
Nadrkano sam uzela nešto drugo iz ormara i presvukla se u to.
YOU ARE READING
☆𝘜 𝘙𝘜𝘒𝘈𝘔𝘈 𝘔𝘈𝘍𝘐𝘑𝘈Š𝘈☆
Romance𝘜 𝘴𝘷𝘪𝘫𝘦𝘵𝘶 𝘬𝘳𝘪𝘮𝘪𝘯𝘢𝘭𝘢 𝘴𝘷𝘦 𝘫𝘦 𝘥𝘳𝘶𝘬č𝘪𝘫𝘦, 𝘰𝘱𝘢𝘴𝘯𝘪𝘫𝘦 𝘪 𝘵𝘰𝘵𝘢𝘭𝘯𝘢 𝘴𝘶𝘱𝘳𝘰𝘵𝘯𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘥 ž𝘪𝘷𝘰𝘵𝘢 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘦 𝘮𝘭𝘢𝘥𝘦 𝘥𝘫𝘦𝘷𝘰𝘫𝘬𝘦 𝘬𝘰𝘫𝘢 ž𝘪𝘷𝘪 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭𝘢𝘯 ž𝘪𝘷𝘰𝘵... 𝘴𝘷𝘦 𝘥𝘰𝘬 𝘯𝘦 𝘶𝘱�...