~Moje vlasništvo~

571 16 2
                                    

"Jasno mi je Ognjene, jasno mi je. Nisam ni rekla da si glup, ali ne, nije mi bilo drago za razliku od onoga kako ti to vidiš, misliš ili smatraš... Oprosti... rekla sam ti da je to bila greška..."

"Ne laži!"

"Ne lažem te..."

"Dobro ako ti tako kažeš da me ne lažeš, a ja sam inače ovako malo glup znaš? Rekla si ako onog retarda pustim na miru da imam pravo da tražim od tebe bilo šta. Svakako imam pravo da tražim od tebe bilo šta i bez tvog dopuštenja, ali dobro. Sad ćemo da se spustimo dolje kod njih i naučit ćeš da si našla krivu osobu kojoj ćeš da lažeš. Također, ovo će da ti bude lekcija da me više nikako i nikad ne lažeš."

"Nemoj njih da diraš... molim te..." Brzo sam odgovorila u trenutku kad mi je to rekao jer prvo što sam pomislila bilo je to da će njima nešto da napravi, a to je zadnje što želim...

Samo se nasmijao i pogledao me nekako čudno, ali umišljenim pogledom.

"Neću njih ni da taknem."

Namignuo mi je, a zatim me jako i grubo uhvatio i stisnuo za ruku, povukao i odveo dolje.

Petra i Nina se još uvijek nisu probudile. Vjerovatno su nadrogirane ili nešto. Ne znam. Ne mogu da znam.

"Ela... jel si okej?" Upita me Ivan. Vjerovatno vidi da sam loše.

"Am... jes..." Tu me prekine Ognjen.

"Ti ušuti retardu, a ti ne odgovaraj Ela. Nemaš šta da odgovaraš."

U tom trenutku me Ognjen jako uhvati za ruku i povuče do neke stolice koja je nasuprot Ivana.

"Sjedni tu i da se slučajno nisi pomakla."

Sjednem na tu stolicu jer nemam puno izbora. Vidim Ognjena kako donosi lisice u ruci pa se uplašim i zaprepastim.

"Šta će ti to?" Zbunjeno ga upitam.

"Bez puno pitanja."

Stavio mi je lisice na obe ruke koje je prikvačio iza stolice na kojom sjedim.

"Neću ništa da ti objašnjavam jer ću sve da ti pokažem. Da budem precizniji i realniji, ilustrirat ću ti."

Mislim da sam shvatila otprilike o čemu se radi i koja mu je namjera. On je sposoban na sve i za sve.

"Ognjene... ne... ne... ne... samo nemoj... molim te..."

"Onda nauči da mi govoriš istinu i da mi ne lažeš jer ja glup nisam."

Svojom rukom mi je lagano pomaknuo kosu natrag, iza leđa, a zatim se približio mojim usnama i počeo da me ljubi.

Sve to radi ispred Ivana koji je točno nasuprot mene.

Zatim lagano počinje da me ljubi i gricka po vratu. Napravio mi je par ljubavnih ugriza na vratu ili da budem preciznija, modrica.

Njegova ruka je polako krenula prema mojim grudima, ali se odjednom našla ispod moje majice.

Rukom je počeo da mi dira grudi.

Sekundarno sam počela da plačem zbog svega. Sad se kajem, a posebno zbog toga što sam mu lagala. Bar sam pokušala zbog Ivana, ali ispalo je još gore.

Polako je počeo da skida sve sa mene. Apsolutno sve što nosim na sebi.

Odjednom sam se našla gola između njega i Ivana.

Došao je iza mene pa je rukom krenuo da dira i da trlja moju "prijateljicu".

Vjerovatno sa namjerom da Ivan ima pogled na to kako mi on dira i trlja "prijateljicu".

☆𝘜 𝘙𝘜𝘒𝘈𝘔𝘈 𝘔𝘈𝘍𝘐𝘑𝘈Š𝘈☆Where stories live. Discover now