3 DANA KASNIJE
Budim se ujutro iz sna i vidim da sam opet sama u sobi jer Ognjena opet nema kao i obično.
Nema ga kad ga iznerviram, kad je ljut na mene ili kad je neko sranje.
Njegovo ponašanje prema meni u ova 3 dana je isto kao i prije, a možda i gore.
Bahato, okrutno i bezobrazno ponašanje.
Zašto ja i dalje trpim ovo sve?
On?
On može da voli samo sebe, a ja nekako moram sama da se spasim od ovoga svega, ali kako?
𖣘🅞︎🅖︎🅝︎🅙︎🅔︎🅝︎𖣘
Elu sam ostavio samu u vili, ali je zaključana u sobi i zaštitari je čuvaju pa me boli kurac.
Ja sam otišao do vile u kojoj živi moja obitelj.
Nisam baš u najboljim odnosima sa svojim ocem Lazarom.
Moja majka je Viktorija, a imam i sestru Saru sa kojom sam uvijek bio u dobrim odnosima kao i dan danas.
Ona je moja najdraža i najljepša princeza koja zrači pozitivnom energijom.
Iskreno, ona mi je najbitnija i volim je više od svega.
Nije da me uvijek podržavala u svim mojim odlukama jer kako kaže, ima svoje razloge za to.
Mogu da je shvatim jer znam da me voli i da mi želi sve najbolje, ali jebiga.
Svađali smo se i raspravljali, ali je uvijek bila tu za mene kao i ja za nju.
Razmišljao sam pa sam odlučio da zovem svog privatnog doktora kad se vratim kod Ele i to sve samo zbog njenog povraćanja.
Što se tiče mojih, logično da ne živim više s njima, ali moj otac Lazar želi da sam tu stalno prisutan, što je naravno, nemoguće.
Sara je još uvijek s njima, ali mislim da planira ubrzo da se odseli.
Ulazim na glavna vrata, a čim uđem unutra ugledam njih troje kako sjede za stolom.
"Jutro." Dobacim.
"Ooo, došla je moja najdraža budala od brata." Dobaci Sara koja ustane sa stola pa se zatim sekundarno zaleti prema meni i zagrli me.
"Sine moj, dobrodošao." Dobaci Viktorija koja sa smiješkom gleda u mene i Saru.
"Opa sine... udostojio si se da se pojaviš tu napokon." Dobaci Lazar.
"Ajde nemoj da me nerviraš rano ujutro." Uzvratim mu.
"Slažem se, nemojte da nervirate mog batu." Dobaci Sara.
Ja i Sara zatim sjednemo za stol, ali je Lazar nešto posebno živčan i iznerviran.
"Ti nemaš pojma šta se dešava Ognjene, jel tako? Jel možda misliš da smo mi glupi ili?" Dobaci Lazar koji me gleda nekim ljutim pogledom.
Nasmijem se.
"O čemu ti pričaš jebote i na šta to točno ciljaš??"
YOU ARE READING
☆𝘜 𝘙𝘜𝘒𝘈𝘔𝘈 𝘔𝘈𝘍𝘐𝘑𝘈Š𝘈☆
Romance𝘜 𝘴𝘷𝘪𝘫𝘦𝘵𝘶 𝘬𝘳𝘪𝘮𝘪𝘯𝘢𝘭𝘢 𝘴𝘷𝘦 𝘫𝘦 𝘥𝘳𝘶𝘬č𝘪𝘫𝘦, 𝘰𝘱𝘢𝘴𝘯𝘪𝘫𝘦 𝘪 𝘵𝘰𝘵𝘢𝘭𝘯𝘢 𝘴𝘶𝘱𝘳𝘰𝘵𝘯𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘥 ž𝘪𝘷𝘰𝘵𝘢 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘦 𝘮𝘭𝘢𝘥𝘦 𝘥𝘫𝘦𝘷𝘰𝘫𝘬𝘦 𝘬𝘰𝘫𝘢 ž𝘪𝘷𝘪 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭𝘢𝘯 ž𝘪𝘷𝘰𝘵... 𝘴𝘷𝘦 𝘥𝘰𝘬 𝘯𝘦 𝘶𝘱�...