Ja sam ostala sama u prostoriji, ali je ubrzo došao neki lik koji je zatim sjeo nasuprot šipke za ples.
Ima fantomku i ne mogu da mu vidim lice, ali zato ima jak parfem koji se poprilično dosta osjeti i predivno miriše.
Pogledao je u mene pa zatim u šipku koja se nalazi nasuprot njega.
Rukom pokazuje na mene, a zatim na šipku kako bih krenula da plešem.
Ne mogu ni da mu čujem glas jer ništa ne priča i ne progovara.
Počnem da plešem.
Nikad prije nisam plesala na šipci, ali pokušavam da to izvedem što bolje.
Stvarno ne želim ovo, ali bolje možda i ovo nego one sve kazne koje mi je Aleksa spominjao.
"Dok pleše gledam u njene privlačne noge. Tako se božanstveno uvija ispred mene. Što se ona sve više uvija i pleše, tako me još više i više napaljuje sa tim." Pomisli lik u sebi.
Plešem, a ne znam ni za koga.
Pokušavam da zaboravim na sve ovo kako bih se opustila dok plešem, ali uzaludno.
Približio mi se, spustio me sa šipke pa me zatim stisnuo uz sebe.
Naše usne samo što se ne dodiruju.
"Osjetim kako drhti, diše ubrzano i kako nije smirena, ali ni opuštena. Vjerovatno od straha." Pomisli lik u sebi.
Popila sam malo previše. Ne mogu ni da se pomaknem jer me on drži stisnutom uz sebe.
Krenem da mu skinem fantomku, ali mi on brzo uhvati ruku i spusti je dolje do svog velikog "prijatelja" kako bih ga dirala.
Sekundarno me bacio na veliki krevet koji se nalazi u ovoj prostoriji.
Krene da me skida.
Prvo mi skine haljinu, a zatim dođe do mojih tangica koje su jako provokativne pa njih skine svojim ustima i zubima.
"Stavim povez na njene predivne oči. Dok ona mirno leži gola na krevetu, ja se skinem sam." Napravi i pomisli lik u sebi.
Odjednom sam osjetila kako je lagano legao na mene.
"Čekaj! Stani! Mmm... možda jesam malo previše popila, ali... ne želim ovo." Sekundarno sam dobacila jer sam se uplašila.
Uplašila sam se čim je legao na mene jer ja ne želim ovo, a svi znamo šta on trenutno hoće od mene.
U tom trenutku je samo stavio svoj prst na moja usta, a zatim je uzeo moje ruke i počeo da ih drži svojim rukama iznad moje glave.
YOU ARE READING
☆𝘜 𝘙𝘜𝘒𝘈𝘔𝘈 𝘔𝘈𝘍𝘐𝘑𝘈Š𝘈☆
Romance𝘜 𝘴𝘷𝘪𝘫𝘦𝘵𝘶 𝘬𝘳𝘪𝘮𝘪𝘯𝘢𝘭𝘢 𝘴𝘷𝘦 𝘫𝘦 𝘥𝘳𝘶𝘬č𝘪𝘫𝘦, 𝘰𝘱𝘢𝘴𝘯𝘪𝘫𝘦 𝘪 𝘵𝘰𝘵𝘢𝘭𝘯𝘢 𝘴𝘶𝘱𝘳𝘰𝘵𝘯𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘥 ž𝘪𝘷𝘰𝘵𝘢 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘦 𝘮𝘭𝘢𝘥𝘦 𝘥𝘫𝘦𝘷𝘰𝘫𝘬𝘦 𝘬𝘰𝘫𝘢 ž𝘪𝘷𝘪 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭𝘢𝘯 ž𝘪𝘷𝘰𝘵... 𝘴𝘷𝘦 𝘥𝘰𝘬 𝘯𝘦 𝘶𝘱�...