"Sad je tvoju kaznu platila tvoja prijateljica pa ti je zbog toga za ovaj put oprošteno, ali za sljedeći put pazi, pripazi i budi oprezna."
"Okej, dobro, sve mi je jasno, ali ne spominji mi to više... molim te..."
"Moraš da naučiš neke stvari jer ja mogu da radim šta hoću, a sad lezi tu i gledaj film. Luka ti slobodno sad odvedi Ninu dolje."
Luka u tom trenutku podigne Ninu s poda, krene i odvede je dolje, a ja poslušam Ognjena i legnem na njega, ali onako tužno jer sam slomljena zbog svega. Zašto baš Nina? Moja divna prijateljica...
Nastavila sam da gledam film sa Ognjenom, ali sam ubrzo zaspala na njemu.
Nakon nekog vremena se odjedanput naglo trznem iz sna i probudim se na kraju filma.
"Mmm... zaspala sam?" Zbunjeno ga upitam, uspavanim glasom.
"Pa poprilično je očito da jesi." Nasmije se.
"Mhm." Pogledam ga ravno u oči i zagledam se.
Moje oči su vjerovatno crvene od plakanja, ali jebiga.
Odjedanput primjetim da smo ostali sami u dnevnome.
"Zašto me tako gledaš?" Zbunjeno me upita jer primjeti da sam se zagledala i da ga gledam ravno u oči, ali nekim čudnim pogledom.
Trenutno ni ja ne mogu da opišem kako ga gledam, a ni da objasnim kako se osjećam sad.
U trenutku kad sam shvatila da je primjetio da ga gledam, samo sam odjedanput naglo skrenula pogled sa njegovih očiju, ali i sa njega.
"Am... ništa... samo sam te slučajno pogledala na sekundicu..." Iskreno, ima tako predivne plave oči.
U tom trenutku mi je došao skroz blizu pa se zatim približio mojim usnama.
Toliko blizu da se moje i njegove usne skoro dotiču.
"Ništa a?" Nabaci neki mali, lagani, ali pomalo zavodljivi i umišljeni smiješak.
"Mhm..." Kažem pa ga zatim samo odjedanput poljubim, ali onako lagano.
POLJUBIM GA?!
Ela dođi sebi!
Prijateljica ti je sad u bolovima i suzama zbog njega!
Dečko ti je isprebijan i zatvoren, a Nina i Petra po njihovim klubovima moraju da se jebavaju sa svakim likom koji to poželi i traži od njih, a ja sad ljubim lika koji mi je uništio sve, ali je tako jebeno... sexy...
Sexy?
Ne znam više ni sama šta pričam jer sam zbunjena.
Ja definitivno nisam dobro.
"Pa... to je bilo neočekivano, ali neću da se bunim." Dobaci Ognjen i nasmije mi se.
Počne da me ljubi po vratu i da me lagano gricka.
Napravi mi par šljivica, a zatim počne da gricka moje usne.
"Ima tako slatke usnice." Pomislio je Ognjen u sebi.
Jebeno me provocira, ali nije kao da se nešto puno bunim trenutno jer ga ne odbijam kao ni on mene.
Sjednem na njega, ali točno ispred njega, a u tom trenutku sekundarno osjetim njegovog prijatelja u boksericama pa zatim samo malo uzdahnem od uzbuđenja.
"Tako jako želim da je pojebem sad. Ta kučka me izluđuje." Pomisli Ognjen u sebi, a zatim zavuče svoju ruku ispod njenih gaćica kako bi provjerio nešto.
YOU ARE READING
☆𝘜 𝘙𝘜𝘒𝘈𝘔𝘈 𝘔𝘈𝘍𝘐𝘑𝘈Š𝘈☆
Romance𝘜 𝘴𝘷𝘪𝘫𝘦𝘵𝘶 𝘬𝘳𝘪𝘮𝘪𝘯𝘢𝘭𝘢 𝘴𝘷𝘦 𝘫𝘦 𝘥𝘳𝘶𝘬č𝘪𝘫𝘦, 𝘰𝘱𝘢𝘴𝘯𝘪𝘫𝘦 𝘪 𝘵𝘰𝘵𝘢𝘭𝘯𝘢 𝘴𝘶𝘱𝘳𝘰𝘵𝘯𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘥 ž𝘪𝘷𝘰𝘵𝘢 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘦 𝘮𝘭𝘢𝘥𝘦 𝘥𝘫𝘦𝘷𝘰𝘫𝘬𝘦 𝘬𝘰𝘫𝘢 ž𝘪𝘷𝘪 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭𝘢𝘯 ž𝘪𝘷𝘰𝘵... 𝘴𝘷𝘦 𝘥𝘰𝘬 𝘯𝘦 𝘶𝘱�...