Napokon sam odlučila da stavim ovo iz mnogih razloga. Neki od tih razloga su komentari i poruke koje sam prije dobijala zbog ove priče, ali "problem" je u tome što ih još uvijek dobijam i baš zbog toga želim da napokon riješimo ovu temu i da ne ponavljam ovo svaki put kao neka papiga jer nekad i to malo zna da izbaci osobu iz takta.
Smatram da ova priča sama po sebi, po imenu i po svemu odmah daje dojam kakva je i što bi se sve moglo dešavati u njoj.
Želim da imate na uvid na to da ova priča ima stvarno dosta nasilja, vulgarnog vokabulara i užasnih postupaka.
Ako ste nešto strašno prošli u životu kao što je silovanje, nasilje ili bilo šta drugo da je slično tome, naravno da vjerovatno nećete čitati ovu priču, ali uostalom i moja preporuka je da je onda definitivno ne čitate i da nije za vas.
Ja osobno ne želim da mi u nekom nastavku priče, usred događanja stoji upozorenje za tu i tu scenu.
Da li u filmovima imate upozorenje odmah ili usred neke scene? Da, tako je, imate odmah na početku i znate šta gledate.
Kako bi izgledao film da svaki put za neku užasnu scenu izlazi upozorenje? Kakav bi bio taj film? To više ne bi bio film nego pusta i pusta upozorenja.
Upozorenja imate i ovdje:
☆UVOD U PRIČU☆
☆LIKOVI☆Sad imate i ovaj poseban dio koji je posvećen ovome prije bilo kakvog početka i čitanja ove priče, a cilj je kako bi vi sami mogli da pročitate ovo sve i da dobro razmislite o čitanju ove priče.
Moja preporuka je da definitivno ne čitate ovu priču ako ste nešto strašno prošli u životu.
Također, nema svatko isti ukus za priče. Netko voli akciju, netko romantiku, a netko voli i ovakve. Svi smo različiti i naravno da shvaćam ako se nekome ne sviđa neka određena priča.
Ova priča je za one koji vole ovakve priče i koji mogu da podnesu ono što pročitaju čak i ako je u pitanju neki užasni dio sa puno nasilja.
Što se tiče mene osobno, ja volim ovakve priče, načitala sam se svega i svačega, ali nikad nisam rekla da je nešto pretjerano u priči jer znam šta čitam i znam kakve su to priče, a bez toga ne bi bile takve kakve jesu.
Nekome se sviđa, a nekome ne. Prosto jednostavno.
PRIJE ČITANJA OVE PRIČE ČISTO ŽELIM DA ODMAH IMATE NA UVID OVE STVARI!
PRIČA JE JEDNOSTAVNO TAKVA I MORATE DA ZNATE DA MOŽETE SVAŠTA OČEKIVATI IZ NJE!
TAKVA JE TEMA PRIČE! PRIČA NE BI BILA ISTA DA NISAM PISALA OVAKO KAKO SAM PISALA!
PRIČA SE ZOVE ☆U RUKAMA MAFIJAŠA☆ = M - A - F - I - J - A.
MAFIJA, NASILJE, VULGARNI VOKABULAR... SVE TO IDE UZ DRUGO I UZ OVAKVU PRIČU!
AKO NE VOLITE OVAKVE VRSTE PRIČA, NEMOJTE DA JE ČITATE!
Da sam htjela da ova priča ispadne romantična, bez nasilja ili da neke stvari budu drugačije onda bih je tako i pisala.
YOU ARE READING
☆𝘜 𝘙𝘜𝘒𝘈𝘔𝘈 𝘔𝘈𝘍𝘐𝘑𝘈Š𝘈☆
Romance𝘜 𝘴𝘷𝘪𝘫𝘦𝘵𝘶 𝘬𝘳𝘪𝘮𝘪𝘯𝘢𝘭𝘢 𝘴𝘷𝘦 𝘫𝘦 𝘥𝘳𝘶𝘬č𝘪𝘫𝘦, 𝘰𝘱𝘢𝘴𝘯𝘪𝘫𝘦 𝘪 𝘵𝘰𝘵𝘢𝘭𝘯𝘢 𝘴𝘶𝘱𝘳𝘰𝘵𝘯𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘥 ž𝘪𝘷𝘰𝘵𝘢 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘦 𝘮𝘭𝘢𝘥𝘦 𝘥𝘫𝘦𝘷𝘰𝘫𝘬𝘦 𝘬𝘰𝘫𝘢 ž𝘪𝘷𝘪 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭𝘢𝘯 ž𝘪𝘷𝘰𝘵... 𝘴𝘷𝘦 𝘥𝘰𝘬 𝘯𝘦 𝘶𝘱�...