"Upravo gledaš u osobu sa kojom si se jebala cijelo vrijeme dok si bila tamo." Sekundarno dobaci i podlo se nasmije.
"Šta?!" U tom trenutku ostajem šokirana pa isto tako ljuta i razočarana.
"Jel si sad sretna kad si napokon saznala istinu?"
"To si cijelo vrijeme bio ti jebeno!! Mrzim te!! Kako možeš da budeš tako okrutan, hladan i bezosjećajan a?!"
Rukama krenem da ga udaram po prsima, ali on me samo gleda i mrtvo hladno stoji ispred mene.
Prestanem da ga udaram u trenutku kad se rasplačem i padnem na pod točno ispred njega.
"Boli istina a? Ajde, sad se slobodno deri i udaraj. Ovo ti je prilika jer sam skroz smiren pa ti neću ništa, ali nemoj da pretjeruješ." Dobaci i nasmije se.
"KAKO SI MOGAO?!" Upitam ga dok stojim tako slomljena na podu ispred njega.
U tom trenutku se malo spustio do mene pa mi je zatim lagano podignuo glavu da ga gledam ravno u oči.
"Sama si kriva za to Ela. Uostalom, vjerovatno znaš i sama za onu jednu poznatu izreku. Što te ne ubije, ojača te."
Zbog ove izreke sam se momentalno sjetila citata koji je rekao kad me spašavao u trenutku dok mi je pištolj bio prislonjen uz glavu.
"Odakle ti znaš onaj citat Ognjene??" Zamislim se pa ga u isto vrijeme pogledam ljuto i zbunjeno dok mu postavljam to pitanje.
"Koji sad citat? O čemu ti?"
"Citat koji si mi rekao u trenutku kad si me spašavao dok mi je jebeni pištolj bio prislonjen uz glavu. Eto koji citat. Kako znaš za taj citat i kako si mogao da budeš siguran da znaš da ja jako dobro znam za taj citat??"
"To je draga Elice bila šifra da ostaneš živa i imali smo sreće zato što si ti bila pametna u tom trenutku. I da... mislim da ti je to brat često govorio kao i ti njemu ili se ja možda malo varam?" Dobaci i nasmije se.
"Kako ti znaš za mog brata?! Znate se?! Odakle ti informacija da smo to češto govorili jedno drugome?!"
"Prvo smiri te svoje hormone malo. Mogu da saznam sve o svima ako ja to želim. Dovoljno je samo malo truda da se sve sazna. Imam i neke informacije koje se tiču tvoje obitelji jer znam apsolutno sve o tebi."
"Ognjene o čemu pričaš ti?? Koje informacije??"
"Paa... treba da dobiješ malu sekicu uskoro, ali ti je zato brat u velikim problemima i govnima."
"Mo... lim? Mama mi je trudna?? Brat mi je u velikim problemima?? U kakvim to velikim problemima mi se nalazi brat Ognjene?!"
"Krenem da otvorim vrata od sobe u namjeri da izađem, ali me Ela zaustavi tako što ustane s poda pa me zatim samo malo i lagano odgurne od vrata i stane ispred mene." Napravi i pomisli Ognjen u sebi.
"Ognjene molim te, evo kad te molim jebeno... reci mi koji su to problemi u pitanju. Brat mi je sve u životu..." Molim ga da mi kaže dok suze iz mojih očiju ne prestaju da idu niz moje obraze.
"Ela." Kaže i pogleda me ljuto.
Pogledam ga tužnim pogledom pa ga zatim primim za ruku.
"Ognjene... molim te reci mi. To mi je brat i... volim ga više od svega."
"Ona me je upravo primila za ruku? Začudeno je pogledam i odlučim da joj kažem ono što želi da zna." Napravi i pomisli Ognjen u sebi.
VOCÊ ESTÁ LENDO
☆𝘜 𝘙𝘜𝘒𝘈𝘔𝘈 𝘔𝘈𝘍𝘐𝘑𝘈Š𝘈☆
Romance𝘜 𝘴𝘷𝘪𝘫𝘦𝘵𝘶 𝘬𝘳𝘪𝘮𝘪𝘯𝘢𝘭𝘢 𝘴𝘷𝘦 𝘫𝘦 𝘥𝘳𝘶𝘬č𝘪𝘫𝘦, 𝘰𝘱𝘢𝘴𝘯𝘪𝘫𝘦 𝘪 𝘵𝘰𝘵𝘢𝘭𝘯𝘢 𝘴𝘶𝘱𝘳𝘰𝘵𝘯𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘥 ž𝘪𝘷𝘰𝘵𝘢 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘦 𝘮𝘭𝘢𝘥𝘦 𝘥𝘫𝘦𝘷𝘰𝘫𝘬𝘦 𝘬𝘰𝘫𝘢 ž𝘪𝘷𝘪 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭𝘢𝘯 ž𝘪𝘷𝘰𝘵... 𝘴𝘷𝘦 𝘥𝘰𝘬 𝘯𝘦 𝘶𝘱�...